02.11.16

Позитивні афірмації для ефективного вивчення української мови

Харченко Вікторія (учениця 11 класу) 
Уявіть собі, що перед Вами лежить величезна книга. Коли Ви прочитаєте її, то отримаєте невичерпні знання і дізнаєтеся найголовніший секрет легкого та швидкого вивчення української мови. Починаєте цю нелегку роботу, бо Вами керує інтерес. День за днем читаєте цю книгу, Вам стає вже не так цікаво та просто, але Ви впевнені в собі та маєте віру у свої можливості. Ніколи не сумнівайтесь у власних силах, змушуйте себе робити щось корисне, навіть коли цього не дуже хочеться, адже розвиток – це завжди прекрасно. Формуйте у собі мовні навички, вивчайте та досліджуйте глибини української мови.
І ось нарешті  дочитали книгу, так і не зрозумівши секрету. Перегортаючи сторінки довідника, до Вас доходить істина. Збагнули, що секрету немає, що вершина знань досягнута самостійно. У Вас вийшло стати справжнім знавцем, але не зупиняйтесь на цьому.  Продовжуйте займатись вивченням такої багатогранної мови й головне – вірте у свої сили, адже кожна людина є творцем свого щастя. А бути розумним і обізнаним – це вже бути наполовину щасливим. Будьте впевненими – і все неодмінно буде чудово. Успіхів у вивченні української мови!
***
Сірик Олександра (учениця 11 класу)
Я випромінюю доброту й позитив, коли вивчаю українську мову. Швидко блокую все, що відволікає мене від навчання. У мене все в порядку з оцінками. Знання – це заслужений результат досягнення моєї мети. Я випускаю зі своєї голови все погане, щоб отримати взамін тільки хороше. Знання не тільки допомагають мені, а й дарують позитивний досвід. Я читаю багато книг і запамятовую корисну інформацію, написану в них. Твердо  впевнена у своїх силах, здібностях, власному успіху!
***
Снігір Марієта (учениця 11 класу)
Навчання задовольняє мене в усьому. Моє зцілення вже відбувається. Я відкидаю всі страхи й сумніви. У моєму світі вже все добре. Я можу спокійно рости й удосконалювати знання з української мови. Мій клас мене поважає. Сьогодні я старанно вчуся, щоб зробити успішну карєру. Освіта – це шлях до мого майбутнього, до якого прямую з упевненістю.

Немає коментарів: