02.11.16

Смійтеся на здоров'я: читайте гуморески ліцеїстів про підготовку до уроку української мови

Семенченко Василь (учень 11 класу)

ЯК Я ГОТУЮСЬ ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Вечір починається з того, що до моїх рук потрапляє книжка з української мови. Так запускається процес навчання до ЗНО.  Я інтенсивно й старанно намагаюсь вчити правила, і моя система навчання відрізняється від інших, адже зазвичай люди постійно змінюють пози: то сидячи читають, то по кімнатах з місця на місце ходять, як мій дід казав: «Тільки те й робить, що пил підіймає, а толку    ̶   нуль». От я й вигадав свою систему навчання: от навіщо самому напружуватись, ходити кудись за якимись знаннями, якщо можна книжку туди відправить (у неї ж і крил для того вистачає, і літає вона швидше). Так мій підручник політав через всі кімнати вдовж і впоперек. А кімнат в мене, уже на слово повірте, ой, як багато. Знань, напевно, спіймав, поки літав, більше, ніж в того, хто писав цей підручник.
Та це тільки підручник. А як домашнє завдання в зошит пишу, то взагалі пекло починається! Я за зошит, а його немає! Одного разу застукав свого пса, як він м’ясцем мазав мого зошита та між аркушів кісточок наскладав, то йому, наче сендвіч, той папір, із приправою. Я б і приніс на урок зошит, та куди ж там, ну як я можу пса голодним залишити, та й українська мова для нього як делікатес. Як з’їсть – то все нові лайливі слова вигавкує. А я йому й кажу, що там такого написано не було, то почерк такий у мене.
Ото я готуюсь і готуюсь, а воно ніяк! Тільки пес та підручник вчаться. І стараюсь же з усіх сил, а воно все ніяк. Та нічого! Моя методика дієва, час пройде – то мене пес усьому навчить, головне – щоб їв покраще.

Сірик Олександра (учениця 11 класу)

ПІДГОТУВАЛАСЯ ДО УРОКУ!

Усі друзі поспішають на вулицю грати,
А мені домашню з мови треба готувати.
Хоч я дуже полюбляю рідну мову вчити,
Та не хочуть правила зі мною дружити.

Ось беру конспект у руки, книжку відкриваю
І з натхненням сторінки вчити починаю.
Я ті правила важкі не хочу учити,
Бо ще маю справ важливих багато зробити.

Серіал улюблений я не пропущу,
Тож швидко із розв'язника  завдання спишу,
А ще зайду в мережу швиденько на хвилину…
І час відпочивати. Вже маю сну годину.

Й ось на уроці вчителька конспект перевіряє,
І мене відповідать до дошки викликає.
Я мовчу і винувато опускаю очі,
А вона не помічає, чути мене хоче.

«Ти зі мною зібралася грати у мовчанку?»
Я ж кажу їй, що учила до самого ранку,
А згадати я не можу, бо мені ще спиться.
На що вчителька сказала: «Сідай. Одиниця!»

Усенко Яна (учениця 11 класу)

ДО САМОЇ НОЧІ…
Кожен день, і безупинно, я вивчаю мову,
Весь набір тяжких цих правил повторюю знову.
Сто разів перечитаю – далі практикую,
А в думках свій список мрій я постійно чую!

Спершу справа невідкладна – купатись у морі…
Ну а ввечері ж, звичайно, – прогулянка, зорі…
Раптом новина згадалась: «Iphone-7» вже існує,
«Не відмовилась від нього б», – думка фантазує…

Схаменулась, потягнулась – почала спочатку,
Прочитала, подивилась, зробила зарядку.
Зосередилась на мові: «Розповім, що згадаю…»
Але все ще у підручник оком підглядаю.

Подивилася на стелю, помітила пляму,
Потім плавно перейшла на кольорову гаму,
Не співпадає поєднання в різницю дюймову,
Тут ударить, немов струмом: «Я ж вивчаю мову!!!»

На годиннику дванадцять, я ще не здаюся,
Рідну мову плідно вчу, на неї молюся.
Позіхаю раз у раз, закриваю очі…
Отак вивчаю мову нашу до самої ночі.

Снігір Марієта (учениця 11 класу)

Я ТІЛЬКИ ЗА УРОКИ СІЛА...

Як тільки за уроки сіла,
Максим з гітарою забіг,
І я уже сиджу без діла,
І вгору дзвінко летить сміх.
О, як же тяжко розпочати,
Вивчати правила нудні,
Та рідну мову треба знати,

Сумлінно вчити всім й мені!

Немає коментарів: