Проведення семінарів для вчителів міста, району та області

1.    «Застосування ґендерного методу на заняттях із української літератури в 10-11 класах» (Ніжин, 2007).
2.    «Особливості інтерпретації ґендерної картини світу в романах Панаса Мирного, Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» та Оксани Забужко «Польові дослідження з українського сексу» (Ніжин, 2008).
3.    «Ідея егалітарного навчання в контексті вивчення української літератури» (Ніжин, 2008).
4.    «Формування ґендерної гармонії у взаємовідносинах чоловіка та жінки» (Ніжин, 2008).
5.    «Любов як основа ґендерної гармонії» (Ніжин, 2009).
6.    «Модель ґендерної інтеракції в романістиці Л.Костенко, Ю.Покальчука, Люко Дашвар») (Ніжин, 2011).
7.    «Тропи» (соціокультурна змістова лінія: національно-патріотичне виховання, формування потреби бути успішною особистістю) («Застосування на уроці методик педагогіки успіху як стратегії радісного навчання») (Ніжин, 2016).
8.    «Сім’я без ґендерного насильства – основа гармонійних взаємин між чоловіком і жінкою» (виховна година з ґендерного законодавства ХІХ-ХХІ ст. та української літератури) («Упровадження педагогіки успіху у виховну роботу закладу» (Ніжин, 2017).

Немає коментарів: