1.
«Застосування ґендерного
методу на заняттях із української літератури в 10-11 класах» (Ніжин, 2007).
2. «Особливості інтерпретації ґендерної картини світу в
романах Панаса Мирного, Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» та
Оксани Забужко «Польові дослідження з українського сексу» (Ніжин, 2008).
3.
«Ідея егалітарного навчання в контексті вивчення
української літератури» (Ніжин, 2008).
4. «Формування ґендерної гармонії у
взаємовідносинах чоловіка та жінки» (Ніжин, 2008).
5. «Любов як
основа ґендерної гармонії» (Ніжин, 2009).
6. «Модель
ґендерної інтеракції в романістиці Л.Костенко, Ю.Покальчука, Люко Дашвар»)
(Ніжин, 2011).
7. «Тропи» (соціокультурна змістова лінія:
національно-патріотичне виховання, формування потреби бути успішною
особистістю) («Застосування на уроці методик педагогіки успіху як стратегії
радісного навчання») (Ніжин, 2016).
8. «Сім’я без ґендерного насильства – основа гармонійних взаємин між чоловіком і жінкою» (виховна година з ґендерного законодавства ХІХ-ХХІ ст. та української літератури) («Упровадження педагогіки успіху у виховну роботу закладу» (Ніжин, 2017).
8. «Сім’я без ґендерного насильства – основа гармонійних взаємин між чоловіком і жінкою» (виховна година з ґендерного законодавства ХІХ-ХХІ ст. та української літератури) («Упровадження педагогіки успіху у виховну роботу закладу» (Ніжин, 2017).
Немає коментарів:
Дописати коментар