Про мене

БУТУРЛИМ ТЕТЯНА ІВАНІВНА
Освіта – повна, вища, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, 2004 р., спеціальність – «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література. Практична психологія»; повна, вища, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2005 р., спеціальність – «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література».
Кваліфікація – магістр педагогічної освіти, викладач української мови та літератури.
Науковий ступінь – кандидат педагогічних наук.
Категорія – спеціаліст вищої категорії. Звання – старший учитель.
Місце роботи, посада – Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обласної ради (із 2005 р.), практичний психолог, учитель української літератури (2005 – 2010 н.р.); учитель української мови та літератури (із 2010 р.); ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут» (2014 – 2015 н.р., 2017 – 2018 н.р.), старший викладач.
Досвід роботи – 13 р.
Півфіналістка Національної освітньої премії «Global Teacher Prize Ukraine – 2018».
Учитель-інноватор: авторка технології формування ґендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури, технології формування успішної особистості в умовах творення нової української держави.
Підвищення кваліфікації: проходження тренінгових програм («Майбутнє починається сьогодні» (Чернігів, 2007), «Рівний – рівному» (Чернігів, 2009), «Подолання ґендерного насилля» (Ніжин, 2011)), курсів (Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, українська мова та література, №8, 29.01.2010 р.); захист кандидатської дисертації (ДК №016158 від 10.10.2013 р.); проходження онлайн-курсів: «Англійська мова (рівні А 1 – А 2) на сайті www.lingva.ua» (Асоціація інноваційної та цифрової освіти, Skills Academy) (Київ, 2017 р., диплом); «Критичне мислення для освітян», «Візуалізація даних», «Як створити масовий відкритий онлайн-курс» на сайті «Prometheus» (сертифікат, 2017-2018 рр.)), «Go Pollock на сучасному уроці» (Ніжин, 2018, сертифікат), «Організація змішаного навчання. Застосуванння формуючого оцінювання. Використання планшетів і смартфонів у навчанні» (Ніжин, 2018, диплом).
Увійшла до 50-ки найкращих учителів України, зокрема до вісімки найкращих учителів української літератури (Національна освітня премія «Global Teacher Prize Ukraine – 2017») (https://officiel-online.com/news?id=8707 https://tatianasiltsc.blogspot.com/2017/08/global-teacher-prize-ukraine-2017.html https://tatianasiltsc.blogspot.com/2017/10/blog-post_9.html  https://tatianasiltsc.blogspot.com/2017/10/blog-post_8.html ) та «Енциклопедії» про сучасних учителів» О. Калинич (http://olesya12142111.blogspot.com/p/blog-page_82.html  ). Про мої досягнення написано у «Вікіпедії» https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:%D0%A2%D0%B5%D1%82%D1%8F%D0%BD%D0%B0_%D0%91%D1%83%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BB%D0%B8%D0%BC/%D0%91%D1%83%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BB%D0%B8%D0%BC_%D0%A2%D0%B5%D1%82%D1%8F%D0%BD%D0%B0_%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0 .
Як переможниця конкурсу вивчала проблеми ґендерного насилля в Польщі в рамках реалізації  Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні ЄС-ПРООН (Варшава, 2011 р.), у червні 2018 р. брала участь у Міжнародному проекті «Молодь дебатує» (Берлін, ГО Sonnenberg-Kreis e.v.) (http://tatianasiltsc.blogspot.com/2018/06/blog-post_54.html ).
Презентувала свої новації на V Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2014» (виступ «Шляхи підвищення професійної компетентності вчителя щодо здійснення ґендерного виховання старшокласників» (Київ, 2014) https://drive.google.com/file/d/0B_0PzmvDEzquNTk3WFBUVUNCb1E/view ), VІІІ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій (виступ «Підвищення компетентності вчителів щодо здійснення ґендерного виховання учнів») https://drive.google.com/file/d/0B_0PzmvDEzquOFNQTGFaYXNxZkE/view , зимовій сесії «Web-STEM-школа» (відеовиступ «Сучасні підходи до підвищення компетентності вчителів щодо здійснення ґендерного виховання старшокласників» (2018 р.) (https://www.youtube.com/watch?v=8RbrNwf6iPg ).
Відеопрезентацію можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ODgxCyLJ_zY
Узяла участь у 21 міжнародній, 36 всеукраїнських, 4 вузівських, 1 міжвузівській, 5 регіональних конференціях (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_14.html ).
Брала безпосередню участь в 3 афілійованих (не)конференціях міні-EdCamp: «Учительcтво й учнівство – мистецтво бути разом. For future!» (Чернігів, 30 березня 2018 р.) https://tatianasiltsc.blogspot.com/2018/03/edcamp-c-for-future-30-2018.html ; «Вчительство у реаліях Нової Української Школи: професійне перезавантаження» (Ніжин, 21 квітня 2018 р.) https://tatianasiltsc.blogspot.com/2018/04/edcamp-in-nizhyn.html ; «Школа успіху: учитель-натхненник = учень-лідер» (Конотоп, 28 квітня 2018 р.) https://tatianasiltsc.blogspot.com/2018/04/edcamp-konotop-28-2018.html. Та побувала грандіозному триденному заході в Харкові – на IV Національный (не)конференції для вчителів України EdCamp Ukrainе 2018 р.  (http://tatianasiltsc.blogspot.com/2018/07/iv-edcamp-ukrain-2018.html )
Провела 8 авторських майстер-класів (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_66.html https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_8.html ), 8 семінарів (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_30.html ), 28 відкритих уроків і виховних заходів  https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_42.html html https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_30.html ), Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Українська та світова література в сучасному контексті» (Ніжин, 2012 р., 2013 р., 2014 р., 2015 р.).
Є учасницею 35 освітянських всеукраїнських та обласних конкурсів (23 дипломи) (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_27.html ).
Авторка 151 публікації: 1 автореферату, 10 посібників (4 у співавторстві), 37  статей у провідних фахових виданнях, 53 статей у збірниках матеріалів конференції, 50 – в інших виданнях (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page.html )
Редакторка 4 збірок матеріалів конференції «Українська та світова література в сучасному контексті», 8 практикумів учнів, учасників МАН (Борщ А. «Виховання сімейних цінностей старшокласників у процесі літературного діалогу з батьками», Міхієнко Ю. В.  «Дизайн шкільної форми старшокласників», Зінченко Т. А. «Використання ефективних копінг-стратегій у процесі підготовки старшокласників до ЗНО з української мови та літератури», Линник О. С. «Технологія виконання домашніх завдань з української літератури в старшій школі», Нечипоренко В. В. «Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій», Кантур А.А. «Роль фізкультхвилинок у формуванні життєстійкості старшокласників», Андрійко О.І. «Літературна відеохвилинка як жанр сучасного відеомистецтва», Гопка І.С. «Модель старшої української школи (за Законом України «Про освіту» (2017))»).
Підготувала 13 призерів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт: (Д. Безпала ‒ диплом ІІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2009 р.;  Т. Омельченко – диплом ІV ступеня І етапу МАН, 2009 р.; А. Мохно – диплом І ступеня І етапу МАН, 2010; Д. Костюченко ‒ диплом ІІІ ступеня І етапу, 2011р.; А. Ткачук – диплом ІІ ступеня І етапу МАН, 2011 р.; Т. Зданевич ‒ диплом ІІ ступеня ІІ етапу, 2013 р.; А. Борщ – диплом І ступеня ІІ етапу, диплом ІІ ступеня ІІІ етапу, 2015 р; Т. Зінченко – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу, 2016 р.; О. Линник – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу, 2016 р.; Ю. Міхієнко – диплом І ступеня ІІ етапу, диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу, 2016 р.; В. Нечипоренко – диплом ІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2017 р.; Кантур А. – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2018 р.; Гопка І. – диплом І ступеня ІІ етапу МАН, диплом учасниці ІІІ етапу МАН, 2018 р.). (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_96.html ).
Підготувала 18 призерів Всеукраїнської шкільної дистанційної олімпіади з української мови «Всеосвіта весна – 2018» (Карпенко А. (І), Крутась А. (І), Матвіюк В. (І), Клименко Д. (І), Гопка І. (І), Конончук І. (І), Кобзар К. (І), Василенко К. (І), Дейнеко М. (І), Богдан Н. (І), Лабута О. (О.), Андрійко О. (І), Бережняк О. (І), Кисіль О. (І), Биндю Т. (І), Колешня О. (ІІ), Канцеляренко В. (ІІІ), Бутурлим А. (І)) https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_256.html , 14 - Всеукраїнської Інтернет-олімпіади з української мови та літератури «На Урок» (Гребеник О. (ІІ), Карпенко А. (ІІІ), Матвіюк В. (І), Гопка І. (ІІІ), Конончук І. (І), Кобзар К. (ІІ), Василенко К. (ІІ), Богдан Н. (І), Лабута О. (ІІІ), Андрійко О. (уч.), Бережняк О. (ІІІ), Биндю Т. (І), Колешня О. (І), Канцеляренко В. (І), Бутурлим А. (ІІ)) https://tatianasiltsc.blogspot.com/2018/05/blog-post_4.html , 9 призерів Всеукраїнських олімпіад з української мови та літератури, психології та педагогіки (А. Калайда ‒ диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу, 2007 р.; Є. Полещук ‒ диплом ІІІ ступеня ІІ етапу, 2010 р.; Т. Палій ‒ диплом ІІ ступеня ІІ етапу, 2011 р.; А. Редька ‒ диплом ІІІ ступеня ІІ етапу, 2011 р.;  Т. Католик ‒ диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу, 2013 р.; А. Калюжина ‒ диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу, 2013 р.; О. Багмет ‒ диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу, 2014 р.; М. Прочай – диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу, 2015 р.; О. Андрійко – переможець І етапу, учасник ІІ етапу, 2016 р.), 10 призерів всеукраїнських, обласних конкурсів (Всеукраїнський історико-літературний конкурс «Лицарі українського романтичного світосприйняття М. Коцюбинський. С. Параджанов» (А. Хоменюк, диплом І ступеня, 2009 р.); «Конкурс робіт за творчістю П. Тичини» (А. Хоменюк, диплом ІІ ступеня, 2009 р.); Всеукраїнський молодіжний конкурс «Новітній інтелект України» (Т. Жук, диплом ІІ ступеня, Я. Божина, диплом ІІІ ступеня,  2012 р.); Всеукраїнський історико-літературний конкурс «Лицарі українського романтичного світосприйняття М. Коцюбинський. С. Параджанов» (М. Прочай, Т. Бугай, К. Силенко, К. Солодовник, лауреати ІІІ етапу, 2014 р.);  ІІІ Всеукраїнський дистанційний конкурс студентських та учнівських наукових робіт із соціальної педагогіки  (А. Борщ, диплом І ступеня,  2015 р.); Програма молодіжного обміну «Краків: осягнення міста» (В. Харченко, Сірик О., 2 дипломи І ступеня, 2016 р.,); Всеукраїнський конкурс учнівських есе «Права людини крізь призму сучасності» (О. Лабута, А. Крутась, лауреати, 2016); ІІІ Всеукраїнська олімпіада з філософії (О. Андрійко, переможець І етапу, учасник ІІ етапу, 2016 р.).
Підготувала 115 учнів до участі в конференціях (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_93.html ), 118 – у написанні наукових статей, 8 – практикумів (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_91.html ).
Підготовка учнів до ЗНО (набрали більше 180 балів): Солодовник К (200 б.)., Прочай М. (199,5 б.),  Силенко К., (198 б.), Мироненко Н. (197 б.), Пабат Н. (196 б.), Козир А. (196 б.), Редька Т. (196 б.), Міхієнко Ю. (196 б.), Карпенко А. (195 б.),  Гребеник О. (194 б.), Крупка Ю. (193 б.), Фесенко О. (192 б.), Нечипоренко В. (192 б.), Умаєва Л. (192 б.), Харченко В. (190 б.); Михальчишина А. (189 б.), Аксьон А. (187 б.), Крутась А. (189 б.), Гопка І. (1898 б.), Колешня (188 б.), Кисіль О. (188 б.), Фищук Н. (184 б.), Романченко Я., Сірик О., Богдан А., Войтенко В., Федоренко І. https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_12.html
Цифрові компетентності:     створила власний освітній онлайн-ресурс  «Шлях до самовдосконалення сучасного педагога» (https://tatianasiltsc.blogspot.com/ ), який зайняв четверту рейтингову позицію серед веб-майданчиків вчителів середніх та старших класів на фестивалі-огляді освітніх веб-ресурсів «Навчаємо української» (м. Запоріжжя, 2016 р.); 8 відеоуроків з української мови, 29 географічних відеохвилинок, котрі розміщені на YouTube-каналі (https://www.youtube.com/channel/UChhRoltjDBmm-OemOjsqpmA/videos ), 10 відеоуроків патріотичного виховання старшокласників (спільно з ученицею Нечипоренко В.В.) (http://viollettka.blogspot.com/p/blog-page_20.html ), 9 дизайн-проектів старшої школи майбутнього (спільно з ученицею Гопкою І.) (https://www.youtube.com/channel/UC4vgEq7wRwwnjkfnQrQ6w_A/videos), 20 літературних відеохвилинок (спільно з ученицею Андрійко О.) (https://www.youtube.com/channel/UCnUUSr-DusJN2zk52Blo2Xw/videos), а також електронні тести в програмах «Kahoot», «Quizizz», «Learningapps», «Go Pollock», «Triventy», «хмари слів», віртуальні плакати (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_699.html ), відеоролики («Використання інтерактивних форм роботи в процесі вивчення української мови та літератури (хмари слів, інтерактивні плакати, інтелект-карти, лепбуки, флеш-карти, онлайн-наліпки, комікси)» https://tatianasiltsc.blogspot.com/2018/07/blog-post_11.html , «Використання ІТ-технологій у навчально-виховному процесі» http://tatianasiltsc.blogspot.com/2018/07/blog-post_4.html . «Повторення художніх творів із допомогою мобільних додатків «BlippAr» (http://tatianasiltsc.blogspot.com/2018/07/blippar.html ) та «WаllaMe» (https://tatianasiltsc.blogspot.com/2018/07/wellame.html ),  «Моя педагогічна діяльність», «Сучасні українські та зарубіжні письменники», «Успіх», «Роль учителів у формуванні успішної особистості учня», «Сім’я без ґендерного насильства – основа гармонійних взаємин між чоловіком і жінкою», «Патріотичне виховання учнів засобами української патріотичної пісні: колаж пісень», «Справжнє кохання: колаж мелодрам», «Моральне виховання учнів засобами мультиплікаційних фільмів на уроці української мови» та ін. (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_82.html )
  Маю 64 нагороди (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_59.html

Немає коментарів: