1. «Формування ґендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури» – для студентів філологічного факультету НДУ імені М. Гоголя (Ніжин, 2012).
2. «Формування ґендерної компетентності вчителя» – для вчителівНіжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної радита студентів філологічного факультету НДУ імені М. Гоголя (Ніжин, 2014).
3. «Профілактика схильності старшокласників до ґендерного насильства засобами української літератури» – для учасників міжнародної конференції «Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім’я на захисті прав дітей» (Тернопіль, 2014).
4. Презентація власного педагогічного досвіду для студентів філологічного факультету НДУ імені М. Гоголя (Ніжин, 2015).
5. «Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху» – для учасників Міжнародної наукової конференції «Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери» (Ніжин, НДУ імені Миколи Гоголя, 2016).
6. «Сім’я без насильства – основа ґендерної гармонії» (майстер-клас із ґендерного законодавства ХІХ-ХХІ ст. та української літератури) – для учасників Міжнародної студентської науково-практичної конференції (Ніжин, НДУ імені Миколи Гоголя, 26.04.2017).
7. «Інноваційні підходи до формування життєстійкості старшокласників у процесі вивчення української мови та літератури» – для учасників афілійованої (не)конференції міні-EdCamp Чернігів «Учительcтво й учнівство – мистецтво бути разом. Forfuture!» (Чернігів, 2018 р.).
8. «Технологія формування позитивного мислення старшокласників засобами української літератури» – для учасників афілійованої (не)конференції mini-EdCampKonotop «Школа успіху: учитель-натхненник = учень-лідер» (Конотоп, 2018 р.).
9. «Інтерактивні прийоми формування позитивного мислення старшокласників. Зарубіжні освітні тренди» – для учасників ПедХабу (Ніжин, червень 2018 р.).
10. «Мистецтво відпочинку проактивного вчительства» – для учасників Mini-EdCampKiev «Ідеальна школа: параметри вимір» (Київ, 1 листопада 2018 року).
11. «Інноваційні методи навчання покоління Z» – для учителів м. Ніжин (Ніжин, 10 листопада 2018 р.).
12. «Використання метафоричних карток у навчально-виховному процесі як засіб формування успішної особистості учня» – для учителів м. Суми (Суми, 15 грудня 2018 р.).
13. «Формування психологічної готовності старшокласників до ЗНО на уроках української літератури» - для учасників (не)конференції міні-EdCamp «Новий формат освіти: мистецтво вчити та вчитися» (Ніжин, 18 травня 2019 р.).
14. Онлайн-тренінг для освітян «Як розвинути в покоління Z уміння узагальнювати й йсистематизувати вивчений матеріал» (Ніжин, 01 листопада 2019 р.)
17. «Інтегрована підготовка старшокласників до ЗНО з української мови та літератури (література, музика, живопис, архітектура, скульптура, кіно)» (Київ, Академія ігрових технологій, 26 жовтня 2019 р.)
18. «Використання ефективних прийомів запам'ятовування» (Київ, ліцей «Греміум», 3 грудня 2019 р.).
19. «Особливості використання навчальних та розвивальних флешкарток у роботі з учнями» (Київ, Академія інноваційного розвитку освіти, 30 листопада 2019 р.).
20. «Яким має бути урок сучасного філолога? (інноваційні техніки навчання покоління Z)» (Бровари, 14.02.2020 р.)
Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
Немає коментарів:
Дописати коментар