03.11.16

Смійтеся на здоров'я: читайте анекдоти ліцеїстів про підготовку до уроку української мови

Харченко Вікторія (учениця 11 класу)

Хочу розповісти вам про своє щоденне заняття – вивчення української мови. Урок із цього предмету в мене майже кожного дня, і тому щодня я сиджу та гризу граніт науки. Та здається, що скоро цей граніт згризе мене, бо правила вже починають мені снитись. Наприклад, колись ми всім класом шукали помилки на вивісках, так я ще довго ходила й подумки виправляла їх. Але важливо не це, а ось що…
Отже, приходжу я з пар і починаю виконувати домашнє завдання. Розкладаю всі книжки та зошити навколо себе та й сиджу, як принцеса на горошині. Здається, що скоро з цих підручників я зроблю собі височезну гору.
Іноді я читаю лежачи, і тут неважко здогадатись, що зі мною трапляється. Так, моя персона засинає і зошит  падає на мене. 
Коли ж пишу щось серйозне, дівчата починають сміятись, і тоді півгодини ніхто нічого не робить.
До речі, у нас у гуртожитку є серйозна проблема: раптово зникає гаряча вода, і поки я чекаю дива (увімкнення води), то встигаю вивчити всі правила з української мови.
Іноді дівчата в кімнаті голосно розмовляють, і тоді поняття й терміни змішуються з розповідями про собак і котів, хлопців та сосиски.
Найголовнішим аспектом вивчення є правильно покладений під подушку зошит. Я вірю в це, хоча це дитячі забобони.
А якщо я дивлюсь відеоуроки, то довго не можу виплутатись із всесвітньої мережі.
Вчу я зазвичай до опівночі. Звісно, що намагаюсь вивчити все, бо не дозволяє совість лягти спати, не повчивши уроки. Весело виконувати завдання в гуртожитку.
Ось так я вивчаю українську мову в ліцею.

Немає коментарів: