Участь у вебінарах, фестивалях, марафонах, тренінгах, проєктах, проходження курсів

Успішно завершила 28 курсів офлайн та онлайн, узяла участь у 92 вебінарах, 7 фестивалях, марафонах, 21 тренінгу, 5 проєктах

УЧАСТЬ У СЕРТИФІКОВАНИХ ТРЕНІНГОВИХ ПРОГРАМАХ

1.         «Майбутнє починається сьогодні» (Чернігів, 2007);

2.         «Рівний – рівному» (Чернігів, 2009);

3.         «Подолання ґендерного насилля» (Ніжин, 2011);

4.         «Критичне мислення для освітян», «Візуалізація даних», «Як створити масовий відкритий онлайн-курс» на сайті «Prometheus» (сертифікат, 2017-2018 рр.));

5.         «GoPollock на сучасному уроці» (Ніжин, 2018, сертифікат);

6.         «Розвиток підприємливості, написання бізнес-планів»  (проект «Зміцнення самозабезпечення внутрішньо переміщених осіб та громад, що постраждали від конфлікту в Україні», ГО «Асоціація демократичного розвитку», Міжнародна організація з міграції в Україні (Чернігів, 2018 р.);

7.         «Освітній простір покоління Z: нові виклики» (Ніжин, «ПедХаб», травень 2018 р.);

8.         «Інноваційні освітні інструменти сучасного вчителя» (Ніжин, «ПедХаб», червень                 2018 р.);

9.          «Організація змішаного навчання. Застосуванння формуючого оцінювання. Використання планшетів і смартфонів у навчанні» (Ніжин, «ПедХаб», липень 2018 р.).

10.     «Застосування дебатної методики «Jugenddebattiert» (Міжнародний проект «Молодь дебатує», Берлін, ГО Sonnenberg-Kreise.v., червень 2018 р.);

11.     «Застосування дебатної методики «Jugenddebattiert» (у рамках німецько-українського проекту «Молодь дебатує») (Чернігів, 11-13 серпня 2018  р.);

12.     «Метод знаходження консенсусу» (Ніжин, 14 грудня 2018 р.);

13.     Семінар шкільних координаторів(-ок) німецькою-українського проекту «Молодь дебатує» (м. Харків, Фонд Конрада Аденауера, Ольга Пішель та Віола фон Крамон, Світлана Нетьосова, Аліна Мосендз, 8-9 грудня 2018 р.);

14.     «Партнерство в освіті» (О.І. Хоріна) (науково-методичний семінар-тренінг  «Упровадження педагогіки успіху в освітній простір ліцею») (24-25 жовтня 2017 р.);

15.     Вікітренінг для вчителів закладів загальної середньої освіти України з метою формування медіаграмотності засобами Вікіпедії в умовах Нової української школи (Київ, ГО «Вікімедіа Україна», 12-13 травня 2018 р.);

16.     Тренінг щодо перевірки екзаменаційних робіт учнів– учасників ЗНО (січень 2019 р.);

17.     Тренінг для вчителів, спрямований на підготовку учнів до ЗНО (проект «БомбеЗНО» від ГО «Глобал Офіс», ГО «Освіторія», за підтримки МОН України та Фінської підтримки реформи української школи).

18.     Тренінг «(Не)страшно про інтеграцію» (експерти Хабу Освіторії - Ольга Пітюр та Анастасія Євдокимова), що проводився в  Новопечерській школі (грант надано ГО «Освіторія»)  (квітень 2019 р.).

19.     Тренінг «Використання хмарних сервісів Microsoft у навчальному процесі» (29-30 серпня 2019 р.).

20.     Тренінг «Покрокова інструкція з формувального оцінювання» (Київ, Новопечерська школа, 21 вересня 2019 р.).

21. Тренінг «Покрокова інструкція з формувального оцінювання» (Київ, 21.09.2019).

ПРОХОДЖЕННЯ  КУРСІВ

1.                  Підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, українська мова та література (Чернігів, 2010 р., 2018 р.);

2.                  Підвищення кваліфікаціїна курсах «Оператори та користувачі персональних комп'ютерів»,СПК АЕ № 041409(Український освітній центр менеджменту та підприємництва, 09.10.2000 р. -11.12.2000 р.));

3.                  Підвищення кваліфікації в освітній компанії «ZNO.UA» «TeachOn (online)» (ZNO.UA, Київ - Ніжин, 6-11 серпня 2018 р.).

4.                  Вивчення проблеми ґендерного насилля в Польщі в рамках реалізації  Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні ЄС-ПРООН (Варшава, 2011 р.).

5.                  Захистила кандидатську дисертацію (ДК №016158 від 10.10.2013 р.).

6.                  Пройшла онлайн-курси: «Англійська мова (рівні А 1 – А 2) на сайті www.lingva.ua» (Асоціація інноваційної та цифрової освіти, SkillsAcademy) (Київ, 2017 р., диплом).

 ПРОХОДЖЕННЯ  ОНЛАЙН-КУРСІВ

1.         «Англійська мова (рівні А 1 - А 2) на сайті www.lingva.ua» (Асоціація інноваційної та цифрової освіти, SkillsAcademy) (Київ, 2017 р., диплом);

2.         «Критичне мислення для освітян» (сертифікат, 2017 р.);

3.         «Візуалізація даних» (сертифікат, 2018 р.);

4.         «Як створити масовий відкритий онлайн-курс» (сертифікат, 2018 р.);

5.          «Як навчати з доповненою реальністю», створення віртуальної реальності та 2 відеороликів («Уміти», сертифікат, 2018 р.);

6.         «Орієнтуватися в освітніх трендах» («Уміти», серпень 2018 р.) (Т.І.Бутурлим).

7.         «TeachOn» (Київ, ZNO.UA, червень 2018 р.);

8.          «Основи стабільної самооцінки», «Секрети щасливих взаємин» (Вадим Куркін, серпень-вересень 2018 р.).

9.         «Мистецтво викладання» (№99119790, Освітній хаб м. Києва, 2 січня2020 р.).

10.  «Управління людьми і проектами» (№30185372, Освітній хаб м. Києва, 2 січня 2020 р.).

11.  «Продажі та комунікації» (№88407220, Освітній хаб м. Києва, 4 січня 2020 р.).

12.  «З місця в кар'єру» (Фонд Олени Пінчук та студія онлайн-освіти EdEra, 17 січня 2020 р.).

13.   «Бери й роби» («EdEra», «Освіторія», 19 січня 2020 р.).

14.   «Серіал із цифрової грамотності для вчителів» (Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності, 22 січня 2020 р.).

15.   «Онлайн-безпека для дітей» (Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності, 23 січня 2020 р.).

16.  «З місця в кар'єру» (Фонд Олени Пінчук та студія онлайн-освіти EdEra, 17.01.2020 р.)

17.  «Бери й роби» («Освіторія», 19.01.2020 р.).

18.  «Серіал із цифрової грамотності для вчителів» (Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності, 22.01.2020 р.).

19.  «Онлайн-безпека для дітей» (Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності, 23.01.2020 р.).

20.  «Цифрова грамотність державних службовців 1.0 на базі інструментів Google» ("Цифрова освіта", 02.04.2020 р.).

21.  «Як організувати та провести вебінар. Секрети успішних спікерів» («Академія інноваційного розвитку», 22.02.20 р.).

22.  «Ефективні презентації» (19.02.2020).

 

ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ

1.         Вивчення проблеми ґендерного насилля в Польщі в рамках реалізації  Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні ЄС-ПРООН (Варшава, листопад 2011 р.).

2.         Вивчення дебатної методики в Німеччині (Берлін, червень, 2018 р.)

3.         Освітня подорож до Польщі із членами ГО «Ініціатива в дії» та «ПедХаб - Ніжин» (Олькуш, Краків, травень 2019 р.).

4.         Освітня подорож до країн Європи (Польщі, Австрії, Словаччини, Німеччини) (Краків, Прага, Відень, Братислава, Дрезден, Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки, 8-18 грудня 2019 р.).

УЧАСТЬ У ПРОЄКТАХ

1.         Міжнародний проект ЮНІСЕФ «Найбільший урок у світі» https://tatianasiltsc.blogspot.com/2018/04/blog-post_30.html (травень, 2018).;

2.         Усеукраїнський проект «Усесвітній День гідності в Україні» (грудень, 2018 р., 2019 р., 2020 р.);

3.         Міжнароднийпроект«Молодь дебатує» (ГО Sonnenberg-Kreise.v., координатор проекту в м. Ніжин, член журі) (червень, 2018 р.).

4.                      Усеукраїнський проект від «Goglobal» та «Освіторія» «БомбеЗНО» (за сприяння МОН України та Фінського проекту підтримки шкільної реформи в Україні) (березень 2019 р.).

5.                      Участь у проекті «Ранковий кави аромат» (ГО «Ініціатива в дії»), проведення «Мовної кав'ярні») (квітень 2019 р.).

УЧАСТЬ У ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ІНТЕРНЕТ-МАРАФОНАХ

1.                  «Досвід успішних реформ естонської й фінської освіти для України. Європейський контекст» (червень 2017 р.);

2.                  «Інноваційні технології та методики освіти» (31 жовтня – 2 листопада 2017 р.);

3.                  «Світові освітні практики. Досвід Канади» (26-27 березня 2018 р.).

УЧАСТЬ У ВЕБІНАРАХ

1.         «Minecraft як засіб підготовки до ЗНО» (на порталі etutorium.com, 28 лютого 2018 р.);

2.         «Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою Інтернет-сервісів» (освітній проект «На урок», 25 березня2018 р.);

3.         «Розвиток навичок 21 століття через проектно-зорієнтоване навчання» (12 квітня                  2018 р.);

4.         «Інструменти для розвитку критичного і креативного мислення дітей» (26 квітня                    2018 р.);

5.         «Інтернет-олімпіада – сучасний інструмент використання ІКТ в освітньому процесі» (1квітня 2018 р.);

6.         «STEAM – драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього» (2 травня 2018 р.);

7.         «Підсумки І Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» та розбір найпоширеніших помилок учасників» (4 травня 2018 р.);

8.         «Сучасне патріотичне виховання» (8 травня 2018 р.);

9.         «Навчитись вчитися: мислення зростання — основа розвитку учнів» (16 травня 2018 р.);

10.     «MinecraftEducationEdition: навчаємося – граючи» (26 червня 2018 р.);

11.     «5 додаткових способів заробітку для педагога» (2 серпня 2018 р.);

12.     Участь у вебінарі Оксани Гордійчук «Анімації в роботі вчителя» (29 липня 2018 р.);

13.     «Методологія проведення вебінарних уроків» (EdCoachSchool (Школа освітнього коучингу), 16-26 липня 2018 р.);

14.     «Секрети презентацій для освітян» («Просвіта», 4 серпня 2018 р.);

15.     «Використання платформи Classtime на сучасних уроках» (14 серпня 2018 р.);

16.     «QR-коди в освітній діяльності – перший крок у доповнену реальність» (14 серпня 2018 р.);

17.     «Самопрезентація вчителя на Фейсбук – вимоги часу та професійні можливості» (10 серпня 2018 р.);

18.     «Візуалізація в освітньому процесі: скрайбінг, скетчноутінг, інтелект-карти та інші інструменти» (8 серпня 2018 р.);

19.     «Критичне мислення для вчителів: навчання через досвід» (1 серпня 2018 р.);

20.     «Основи фінансової грамотності як компетенції вчителя НУШ» (13 липня 2018 р.);

21.     «Онлайн-сервіси для створення тестів» (11 липня 2018 р.);

22.     «Дудлінг як ефективний засіб розвитку креативності учнів» (26 вересня 2018 р.);

23.     «Ефективне запам'ятовування: інструменти і можливості» (24 вересня 2018 р.);

24.     «Практичні прийоми розвитку навичок критичного мислення в учнів початкової школи» (22 серпня 2018 р.);

25.     «Основні принципи медіаграмотності – важливої компетентності сучасного вчителя» (20 серпня 2018 р.);

26.     «Проектний метод навчання» (28 серпня 2018 р.);

27.     «Розвиток творчого потенціалу учнів під час уроків музичного мистецтва» (16 серпня 2018 р.);

28.     «Ораторське мистецтво у житті вчителя: прийоми та поради» (1 жовтня 2018 р.);

29.     «Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі» (3 жовтня 2018 р.);

30.     «Неуспішність учнів. Чому їм важко вчитися?» (9 жовтня 2018 р.);

31.     «Профілактика та подолання емоційного вигорання» (11 жовтня 2018 р.);

32.     «STEM у Новій українській початковій школі» (19 жовтня 2018 р.);

33.     «Створення хронік на уроках: інструменти та можливості» (17 жовтня 2018 р.);

34.     «Формування пізнавальної активності шляхом розвитку дотикового сприймання у дітей із порушеннями зору в початкових класах» (15 жовтня 2018 р.);

35.     «Безпека дітей у навчальному просторі: відповідальність закладів освіти, вчителів та батьків» (24 жовтня 2018 р.);

36.     «Ігри та вправи для організації колективної роботи у початковій школі» (22 жовтня 2018 р.);

37.     «Використання інтернет-ресурсів на уроках географії та природознавства» (25 січня 2019 р.);

38.     «Виховна робота та класне керівництво» (24 січня 2019 р.);

39.     «Проведення STEM-квесту в середній школі» (21 січня 2019 р.);

40.     «Оптимізація процесу підготовки до ЗНО» (16 січня 2019 р.);

41.     «Розповідаємо учням про традиції нашого народу: Святий вечір та його витоки» (4 січня 2019 р.);

42.     «Бачу, чую, відчуваю». Інтерактивна наука в освіті» (28 лютого 2019 р.);

43.     «Топ-5 інновацій в навчанні дорослих» (14 лютого 2019 р.);

44.     «Сучасна школа: три покоління (x, y, z) в одному кабінеті або лайфхаки від медіаосвіти» (11 лютого 2019 р.);

45.     «Основи медіаграмотності: як розпізнати фейк» (18 лютого 2019 р.);

46.     «Науковий квест: коли гра стає навчанням» (22 лютого 2019 р.);

47.     «10 секретів створення успішної презентації для вчителів» (20 лютого 2019 р.);

48.     «Інтерактивний урок: творимо разом із учнями» (13 лютого 2019 р.);

49.     «Ранкові зустрічі як засіб розвитку соціальних навичок та створення позитивного настрою» (11 лютого 2019 р.).

50.     «Minecraft як засіб підготовки до ЗНО» (28 лютого 2019  р.).

51.  «Застосування інструментів дизайн-мислення в початковій школі» (23 грудня 2019  р.).

52.  «Онлайн-конструктори для інтерактивних робочих аркушів (ІРА)»(9 грудня 2019  р.).

53.  «Організація роботи гуртка «Робототехніка» (5 грудня 2019  р.).

54.  «Когнітивістика як засіб підвищення ефективності навчання» (27 листопада 2019  р.).

55.  «Інструментарій для інтерактивного наповнення уроків» (22 листопада 2019  р.).

56.  «Онлайн-тести у проектній роботі» (12 листопада 2019 р.).

57.  «Мнемотехніка та інфографіка – сучасний інструмент для запам'ятовування» (1 листопада 2019 р.).

58.  «Нетипові способи використання онлайн-тестів на уроках літератури» (31 жовтня                   2019 р.).

59.  «Типові завдання на ЗНО з української мови та літератури: на що потрібно звернути увагу» (28 жовтня 2019 р.).

60.  «Інтерактивні інструменти формувального оцінювання» (25 жовтня 2019 р.).

61.  «Квести й онлайн-тести: ідеї та способи втілення» (10 жовтня 2019 р.).

62.  «Герой літературного твору: сучасні прийоми роботи з образом» (27 вересня 2019 р.).

63.  «Як розпізнати булінг у класі та знищити його як явище» (4 липня 2018 р.).

64.  «Актуальні напрями в освіті. STEM в умовах сучасної школи» (27 червня 2018 р.).

65.  «Навчитися вчитися: застосування принципів розуміння роботи мозку для підвищення ефективності роботи учнів» (25 червня 2018 р.).

66.  «Методологія та цифрові інструменти для планування командної роботи в старшій школі» (20 червня 2018 р.).

67.   «Навчитись вчитися: мислення зростання — основа розвитку учнів» 16 травня 2018 –

68.  «Сучасне патріотичне виховання» (8 травня 2018 р.).

69.  «Підсумки І Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» та розбір найпоширеніших помилок учасників» (4 травня 2018 р.).

70.  «STEAM — драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього» (2 травня 2018 р.).

71.  «Інструменти для розвитку критичного і креативного мислення дітей» (26 квітня 2018 р.).

72.  «Розвиток навичок 21 століття через проектно-зорієнтоване навчання» (12 квітня 2018 р.).

73.  «Інтернет-олімпіада – сучасний інструмент використання ІКТ в освітньому процесі»                         (1 квітня 2018 р.).

74.  «Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів» (25 березня 2018 р.).

75.     «Гра тіней доби Античності на уроці ЗЛ або як не втратити читача» (20 вересня 2019 р.).

76.     «Формування читацьких інтересів за допомгою хмарних технологій» (17 жовтня 2019 р.).

77.     «Нове в програмі української літератури» (25 жовтня 2019  р.).

78.     «Практичний кейс: використання на уроках української літератури інтермедіальної компаративістики - різноаспектне мистецьке поєднання в одному творі» (6 листопада 2019 р.).

79.     «Як забезпечити пожежну безпеку та цивільний захист на підприємстві у період надзвичайної ситуації та картину»(Цифрове видавництво "MCFR", 14.04.2020 р.).

80.     «Інтернет-олімпіади як інструмент урізноманітнення освітнього процесу» (10.04.19).

81.     «Синергія формальної та неформальної освіти» ("Освіторія", 11.04.2020 р.).

82.     «Критичне мислення в епоху кризи: свідомість в умовах інформаційного безладу» (13.04.2020 р.).

83.     «Як полегшити підготовку до ЗНО за допомогою візуалізації?» (15.04.2020 р.).

84.     «Інструменти Microsoft Education для дистанційного навчання» (15.04.2020 р.).

85.     «ZOOM у дистанційному освітньому процесі: алгоритм роботи» (16.04.2020 р.).

86.     «Проєктний менеджент як невід'ємна складова сучасної освіти» (24.04.2020 р.).

87.     «Створення інтерактивних робочих аркушів» ("Всеосвіта", 22.04.20).

88.     «Організація дистанційного навчання. Дієві поради» (25 квітня 2020 р.).

89.     «Розвиток емоційного інтелекту. Як керувати емоціями» (27.04.2020 р.).

90.      «Креативний контент для дистанційного навчання» (21.03.2020).

91.      «Ефективний зворотний звязок онлайн: правила та інструменти» (21.03.20).

92.      «Психологічний портрет літературного героя» (03.03.2020 р.).

 

УЧАСТЬ В ОСВІТНІХ ФЕСТИВАЛЯХ, ФОРУМАХ,

МАРАФОНАХ, МАЙСТЕР-КЛАСАХ

1.          «Освітній фест прав людини – 2018» (с. Количівка, 28 липня 2018 р., «Освітній дім прав людини – Чернігів»);

2.          «Інноваційний освітній форум» (відвідування міні-тренінгу Марини Коновальчук «Як бути в позитиві: техніки розвитку емоційного інтелекту педагога»  (Чернігів, 16 вересня 2018 р.);

3.         ХІІ Інтернет-марафон «Змінюємо школу разом: новий освітній простір та сучасні технології» (30 жовтня – 2 листопада);

4.         Освітній марафон Марини Курвітс «Як мотивувати учня» (12 жовтня 2018 р.).

5.         Майстер-класина веб-порталі видавничої групи «Основа»:

·         «Сервіси для створення ментальних карт» (2018);

·         «Сервіси для створення навчальних коміксів»(2018 р.);

·         «ВідеопрезентаціїMoovly».

6.         «Інноваційний освітній форум»(Чернігів, 16 вересня 2019 р.).

7.         Участь в організації заходів до Всесвітнього Дня Гідності (EdCampUkraine, 21 листопада – 9 грудня 2019 р.).

Немає коментарів: