28.06.16

День Конституції України

28 червня 1996 року о 9.18 год. на 5-й сесії Верховної Ради України 2-го скликання був ухвалений основний закон держави - Конституція України. "За» проголосували 315 народних депутатів. Конституція України складається з преамбули (ВР України ухвалює її) та 15 розділів.  У Конституції України передбачена досить жорстка процедура внесення до неї змін та доповнень. Для схвалення відповідних змін до різних її розділів вимагається від 2/3 до 3/4 голосів від конституційного складу ВР України. Якщо ж зміни скасовують чи обмежують права й свободи людини і громадянина або спрямовані на ліквідацію незалежності чи загрожують територіальній цілісності д-ви, то Конституція України взагалі не може бути змінена (ст. 157). Та все ж вона змінювалася 6 разів (2004, 2010, 2011, 2013, 2014, 2016).
Більш детально дивися тут: https://uk.wikipedia.org/wiki
Урочисте засдання у Верховній Раді до Дня Конституції України 


Я — українець. Є у мене право
На рідну мову та свою державу,
На гордий прапор золотисто-синій,
На щастя жити у такій країні.
Я — українець. Право знати маю
Про тих, кого героями вважаю,
Що людство рятували від руїни, —
Синів і дочок, гідних України.
Я — українець. Хочу право мати
Завжди усе, що думаю, казати,
На незалежну та міцну державу,
На все, що гарантовано по праву.
Я — українець. І моє це право
Любити землю горду й величаву,
Та дух свободи набирати в груди.
Я — українець. Був ним, є, і буду!

                                          А. Литвин

Немає коментарів: