І місце - Пирог Юлія, ІІ - Романченко Яна, ІІІ - Цапко Альона
Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
03.11.16
Смійтеся на здоров'я: читайте анекдоти ліцеїстів про підготовку до уроку української мови
Харченко Вікторія (учениця 11 класу)
Хочу розповісти вам про своє
щоденне заняття – вивчення української мови. Урок із цього предмету в мене
майже кожного дня, і тому щодня я сиджу та гризу граніт науки. Та здається, що
скоро цей граніт згризе мене, бо правила вже починають мені снитись. Наприклад,
колись ми всім класом шукали помилки на вивісках, так я ще довго ходила й
подумки виправляла їх. Але важливо не це, а ось що…
Отже, приходжу я з пар і починаю
виконувати домашнє завдання. Розкладаю всі книжки та зошити навколо себе та й
сиджу, як принцеса на горошині. Здається, що скоро з цих підручників я зроблю
собі височезну гору.
Іноді я читаю лежачи, і тут
неважко здогадатись, що зі мною трапляється. Так, моя персона засинає і
зошит падає на мене.
Коли ж пишу щось серйозне,
дівчата починають сміятись, і тоді півгодини ніхто нічого не робить.
До речі, у нас у гуртожитку є
серйозна проблема: раптово зникає гаряча вода, і поки я чекаю дива (увімкнення
води), то встигаю вивчити всі правила з української мови.
Іноді дівчата в кімнаті голосно
розмовляють, і тоді поняття й терміни змішуються з розповідями про собак і
котів, хлопців та сосиски.
Найголовнішим аспектом вивчення є
правильно покладений під подушку зошит. Я вірю в це, хоча це дитячі забобони.
А якщо я дивлюсь відеоуроки, то
довго не можу виплутатись із всесвітньої мережі.
Вчу я зазвичай до опівночі.
Звісно, що намагаюсь вивчити все, бо не дозволяє совість лягти спати, не
повчивши уроки. Весело виконувати завдання в гуртожитку.
Ось так я вивчаю українську мову
в ліцею.
02.11.16
Позитивні афірмації для ефективного вивчення української мови
Харченко Вікторія (учениця 11 класу)
***
Сірик Олександра (учениця 11 класу)
Уявіть собі, що перед Вами лежить величезна книга. Коли
Ви прочитаєте її, то отримаєте невичерпні знання і дізнаєтеся найголовніший
секрет легкого та швидкого вивчення української мови. Починаєте цю нелегку
роботу, бо Вами керує інтерес. День за днем читаєте цю книгу, Вам стає вже не
так цікаво та просто, але Ви впевнені в собі та маєте віру у свої можливості.
Ніколи не сумнівайтесь у власних силах, змушуйте себе робити щось корисне,
навіть коли цього не дуже хочеться, адже розвиток – це завжди прекрасно.
Формуйте у собі мовні навички, вивчайте та досліджуйте глибини української
мови.
І ось нарешті дочитали
книгу, так і не зрозумівши секрету. Перегортаючи сторінки довідника, до Вас
доходить істина. Збагнули, що секрету немає, що вершина знань досягнута
самостійно. У Вас вийшло стати справжнім знавцем, але не зупиняйтесь на
цьому. Продовжуйте займатись вивченням
такої багатогранної мови й головне – вірте у свої сили, адже кожна людина є
творцем свого щастя. А бути розумним і обізнаним – це вже бути наполовину
щасливим. Будьте впевненими – і все неодмінно буде чудово. Успіхів у вивченні
української мови!
Сірик Олександра (учениця 11 класу)
Я випромінюю доброту й позитив,
коли вивчаю українську мову. Швидко блокую все, що відволікає мене від
навчання. У мене все в порядку з оцінками. Знання – це заслужений результат
досягнення моєї мети. Я випускаю зі своєї голови все погане, щоб отримати
взамін тільки хороше. Знання не тільки допомагають мені, а й дарують позитивний
досвід. Я читаю багато книг і запам’ятовую
корисну інформацію, написану в них. Твердо
впевнена у своїх силах, здібностях, власному успіху!
***
Снігір Марієта (учениця 11 класу)
Навчання задовольняє мене в
усьому. Моє зцілення вже відбувається. Я відкидаю всі страхи й сумніви. У моєму
світі вже все добре. Я можу спокійно рости й удосконалювати знання з
української мови. Мій клас мене поважає. Сьогодні я старанно вчуся, щоб зробити
успішну кар’єру. Освіта – це шлях до мого майбутнього, до якого
прямую з упевненістю.Вітаю!
Вітаю переможців І етапу Всеукраїнської олімпіади з укр. мови та літ., учнів 10 класу Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради:
- Фесенко Олександру (І місце).
- Карпенко Анну та Лабуту Олександру (ІІ місце).
- Стародубцеву Анастасію та Кисіль Ольгу (ІІІ місце).
- Фищук Неонілу та Шутун Анастасію (ІV місце).
- Мірошніченко Євгенію та Даніленко Вікторію (V місце).
Завдання для учнів І курсу фізико-математичного класу
1. Вивчити правила вживання великої літери у власних назвах та дібрати до кожного з них асоціативні малюнки.
https://drive.google.com/file/d/0B_0PzmvDEzquM1ltVF9UQUs2SWc/view?usp=sharing
2. Створити гру "Знайди зайве".
https://drive.google.com/file/d/0B_0PzmvDEzquM1ltVF9UQUs2SWc/view?usp=sharing
2. Створити гру "Знайди зайве".
Смійтеся на здоров'я: читайте гуморески ліцеїстів про підготовку до уроку української мови
Семенченко Василь (учень 11 класу)
ЯК Я ГОТУЮСЬ ДО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Вечір починається з того, що до моїх
рук потрапляє книжка з української мови. Так запускається процес навчання до
ЗНО. Я інтенсивно й старанно намагаюсь
вчити правила, і моя система навчання відрізняється від інших, адже зазвичай
люди постійно змінюють пози: то сидячи читають, то по кімнатах з місця на місце
ходять, як мій дід казав: «Тільки те й робить, що пил підіймає, а толку ̶
нуль». От я й вигадав свою систему навчання: от навіщо самому
напружуватись, ходити кудись за якимись знаннями, якщо можна книжку туди
відправить (у неї ж і крил для того вистачає, і літає вона швидше). Так мій
підручник політав через всі кімнати вдовж і впоперек. А кімнат в мене, уже на
слово повірте, ой, як багато. Знань, напевно, спіймав, поки літав, більше, ніж
в того, хто писав цей підручник.
Та це тільки підручник. А як домашнє
завдання в зошит пишу, то взагалі пекло починається! Я за зошит, а його немає!
Одного разу застукав свого пса, як він м’ясцем мазав мого зошита та між аркушів
кісточок наскладав, то йому, наче сендвіч, той папір, із приправою. Я б і приніс на
урок зошит, та куди ж там, ну як я можу пса голодним залишити, та й українська
мова для нього як делікатес. Як з’їсть – то все нові лайливі слова вигавкує. А
я йому й кажу, що там такого написано не було, то почерк такий у мене.
Ото я готуюсь і готуюсь, а воно
ніяк! Тільки пес та підручник вчаться. І стараюсь же з усіх сил, а воно все
ніяк. Та нічого! Моя методика дієва, час пройде – то мене пес усьому навчить,
головне – щоб їв покраще.
Сірик Олександра (учениця 11 класу)
ПІДГОТУВАЛАСЯ ДО УРОКУ!
Усі друзі поспішають на вулицю
грати,
А мені домашню з мови треба
готувати.
Хоч я дуже полюбляю рідну мову
вчити,
Та не хочуть правила зі мною
дружити.
Ось беру конспект у руки, книжку
відкриваю
І з натхненням сторінки вчити
починаю.
Я ті правила важкі не хочу учити,
Бо ще маю справ важливих багато зробити.
Серіал улюблений я не пропущу,
Тож швидко із розв'язника завдання спишу,
А ще зайду в мережу швиденько на
хвилину…
І час відпочивати. Вже маю сну
годину.
Й ось на уроці вчителька конспект
перевіряє,
І мене відповідать до дошки
викликає.
Я мовчу і винувато опускаю очі,
А вона не помічає, чути мене хоче.
«Ти зі мною зібралася грати у
мовчанку?»
Я ж кажу їй, що учила до самого
ранку,
А згадати я не можу, бо мені ще
спиться.
На що вчителька сказала: «Сідай.
Одиниця!»
Усенко Яна (учениця 11 класу)
ДО САМОЇ НОЧІ…
Кожен день, і безупинно, я вивчаю
мову,
Весь набір тяжких цих правил
повторюю знову.
Сто разів перечитаю – далі
практикую,
А в думках свій список мрій я
постійно чую!
Спершу справа невідкладна – купатись
у морі…
Ну а ввечері ж, звичайно, –
прогулянка, зорі…
Раптом новина згадалась: «Iphone-7»
вже існує,
«Не відмовилась від нього б», –
думка фантазує…
Схаменулась, потягнулась – почала
спочатку,
Прочитала, подивилась, зробила
зарядку.
Зосередилась на мові: «Розповім, що
згадаю…»
Але все ще у підручник оком
підглядаю.
Подивилася на стелю, помітила пляму,
Потім плавно перейшла на кольорову
гаму,
Не співпадає поєднання в різницю
дюймову,
Тут ударить, немов струмом: «Я ж
вивчаю мову!!!»
На годиннику дванадцять, я ще не
здаюся,
Рідну мову плідно вчу, на неї
молюся.
Позіхаю раз у раз, закриваю очі…
Отак вивчаю мову нашу до самої ночі.
Снігір Марієта (учениця 11 класу)
Я ТІЛЬКИ ЗА УРОКИ
СІЛА...
Як тільки за уроки сіла,
Максим з гітарою забіг,
І я уже сиджу без діла,
І вгору дзвінко летить сміх.
О, як же тяжко розпочати,
Вивчати правила нудні,
Та рідну мову треба знати,
Сумлінно вчити всім й мені!
01.11.16
Про підвищення кваліфікації вчителів
У новому законопроекті «Про освіту» передбачена множинність форм вибору
підвищення кваліфікації для вчителів. Міністр
освіти і науки Лілія Гриневич
зазначила: «Система підвищення кваліфікації базується на
інститутах післядипломної освіти вчителів. Кожен вчитель раз на 5 років
зобов’язаний пройти курси підвищення кваліфікації. На жаль, через те, що ці
інститути не мали достатньої конкуренції,
вони не мали ніякої мотивації, особливо підіймати якість цього підвищення
кваліфікації». Тому вчитель
зможе обирати,
де підвищувати кваліфікацію:
в 1 чи кількох організаціях. Обсяг навчання - 150 годин.
Про оздоровлення педагогічних працівників
Відповідно
до ст. 6 Закону України «Про відпустки», постанови Кабінету Міністрів України
від 14 квітня 1997 року №346 педагогічним, науково-педагогічним працівникам
щорічна основна відпустка, тривалістю до 56 календарних днів, надається в
період літніх канікул незалежно від часу прийняття їх на роботу. Графік
надання відпусток затверджується власником установи або уповноваженим ним
органом за погодженням з виборним профспілковим органом. При складанні графіку
відпусток ураховуються
можливості проведення регулярних консультацій для учнів, складання іспитів якими
перенесено на осінь. У
разі необхідності санаторно-курортного лікування щорічна основна відпустка або
її частина може надаватися протягом навчального року, якщо це передбачено
колективним договором.
Педагогічний
працівник має право поділити щорічну відпустку на частини будь-якої тривалості,
за умови що основна частина становитиме не менше 14 календарних днів. Допомога
на оздоровлення надається один раз до будь-якої частини щорічної основної
відпустки. Особам,
які працюють в установі на умовах неповного робочого часу, у тому числі особам,
які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного
віку, надається щорічна основна відпустка повної тривалості. Працівникам,
яким при звільненні виплачується компенсація за невикористану відпустку,
виплата грошової допомоги на оздоровлення не здійснюється. Подання
працівником заяви на виплату допомоги на оздоровлення не обов’язкове, оскільки
її виплата передбачена законом.
Підписатися на:
Дописи (Atom)