Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
05.11.16
Схема аналізу уроку (за Олександрою Глазовою)
Схема комплексного аналізу уроку (за О. Глазовою)
Олександра Глазова. Молодому колезі: як аналізують урок
Олександра Глазова. Молодому колезі: як аналізують урок
Як написати есе?
Есе —
це прозовий твір–міркування, у якому автор висловлює свої погляди на проблему
чи думки з приводу спірного питання, не претендуючи на вичерпне висвітлення
теми. Виражає суб’єктивні враження.
Вимоги до написання есе (Л. Коваленко):
- чітко, логічно, переконливо, цікаво й образно висвітлити проблему;
- проявити свою особистість, що насамперед означає висловити оригінальні ідеї та нестандартний погляд на проблему;
- не соромитися бути собою;
- добирати найцікавіші, конкретні приклади, не забувати про деталі й не ховатися за шаблонами;
- обрати цікаву форму викладу, щирий тон — не офіційний, але й не надто фамільярний.
Особливості деяких видів письмових робіт
|
Особливості есе
|
Твір на
літературну тему
Аналіз художнього твору
поєднано з власними роздумами. Учень часто залежний від чужих інтерпретацій
тексту, робота зводиться переважно до переказування чужих думок
|
Яскраво виражена авторська позиція. Щоб виразити себе,
автор есе наводить багато прикладів, проводить паралелі, добирає аналогії;
використовує асоціації, символи, робить непередбачувані висновки, тож
виникають несподівані повороти думки
|
Роздум:
строго визначена структура висловлення: теза, аргументи, висновок
|
Вільна композиція.
Стилю притаманні легкість,
ефект розмови із співбесідником, образність, афористичність
|
Оповідання:
мета — зображення певної
події, наявність сюжету й вигаданих або справжніх героїв
|
Мета — інформація чи
інтерпретація, інформування про ідеї, пояснення і переконання, а не
переказування подій чи ситуацій; немає вигаданих персонажів і сюжету
|
Реферат:
можлива компіляція досить
великих уривків з авторських робіт з посиланнями на джерела
|
Ексклюзивна робота, у якій
автор висловлює свою точку зору
|
Нарис:
у центрі — певна подія, яка
справила сильне враження на автора
|
У центрі — суб’єктивна точка
зору на проблему, подію чи ситуацію, яку автор описує чи аналізує
|
Людмила Коваленко.
Есе як ефективний вид навчальної роботи
04.11.16
Підвищення заробітної платні вчителів
Мінімальна заробітна
плата вчителя без категорії з 1 січня 2017 року складатиме 5 266 грн. Про це на
позачерговому засіданні уряду повідомив Міністр соціальної політики Андрій Рева: «Заробітна плата вчителя завдяки нашому
рішенню розпочинається з 10-го тарифного розряду. Не з 6-го, не з 7-го, не з
8-го, як це було раніше, а з 10-го. Якщо вона у 2016 році становила 3385 грн,
то мінімальна заробітна плата вчителя без категорії з 1 січня 2017 року
складатиме 5 266 грн.».
Про Державну премію України в галузі освіти 2017 р.
Порядок висування кандидатів (колективів)
на здобуття Державної премії України в
галузі освіти та оформлення подань про висування кандидатів (колективів),
документів та матеріалів щодо кандидатів (колективів), які подаються суб’єктами
висування (затверджено постановою Комітету з
Державної премії України в галузі освіти від 27 жовтня
2016 р. № 1 )
Висування кандидатів (колективів)
здійснюється з урахуванням того, що Державна премія покликана сприяти
реформуванню вітчизняної освіти з метою забезпечення доступу до якісної освіти
кожного громадянина, створенню умов для суттєвого підвищення якості навчання і
виховання та інтеграції її до європейського та світового освітнього просторів,
виявленню та поширенню кращого досвіду педагогічних, науково-педагогічних
працівників та інших фахівців у галузі освіти з розроблення та практичного
впровадження інноваційних освітніх методик, технологій, нових напрямів розвитку
педагогіки, з модернізації змісту освіти на основі компетентнісного підходу та
ресурсного, кадрового і науково-методичного забезпечення навчально-виховного
процесу.
Підписатися на:
Дописи (Atom)