05.11.16

Складні випадки слововживання

http://nepravylno-pravylno.wikidot.com/imennyky

Дбаємо про правильну вимову слів

http://kultura-movy.wikidot.com/nagolos

Схема аналізу уроку (за Олександрою Глазовою)

Схема комплексного аналізу уроку (за О. Глазовою)
Олександра Глазова. Молодому колезі: як аналізують урок 

Як написати есе?

Есе — це прозовий твір–міркування, у якому автор висловлює свої погляди на проблему чи думки з приводу спірного питання, не претендуючи на вичерпне висвітлення теми. Виражає суб’єктивні враження. 
      Вимоги до написання есе (Л. Коваленко):
  •         чітко, логічно, переконливо, цікаво й образно висвітлити проблему;
  •         проявити свою особистість, що насамперед означає висловити оригінальні ідеї та нестандартний погляд на проблему;
  •         не соромитися бути собою;
  •         добирати найцікавіші, конкретні приклади, не забувати про деталі й не ховатися за шаблонами;
  •         обрати цікаву форму викладу, щирий тон — не офіційний, але й не надто фамільярний.

Особливості деяких видів письмових робіт
Особливості есе
Твір на літературну тему
Аналіз художнього твору поєднано з власними роздумами. Учень часто залежний від чужих інтерпретацій тексту, робота зводиться переважно до переказування чужих думок
Яскраво виражена авторська позиція. Щоб виразити себе, автор есе наводить багато прикладів, проводить паралелі, добирає аналогії; використовує асоціації, символи, робить непередбачувані висновки, тож виникають несподівані повороти думки
Роздум:
строго визначена структура  висловлення: теза, аргументи, висновок
Вільна композиція.
Стилю притаманні легкість, ефект розмови із співбесідником, образність, афористичність
Оповідання:
мета — зображення певної події, наявність сюжету й вигаданих або справжніх героїв
Мета — інформація чи інтерпретація, інформування про ідеї, пояснення і переконання, а не переказування подій чи ситуацій; немає вигаданих персонажів і сюжету
Реферат:
можлива компіляція досить великих уривків з авторських робіт з посиланнями на джерела
Ексклюзивна робота, у якій автор висловлює свою точку зору

Нарис:
у центрі — певна подія, яка справила сильне враження на автора
У центрі — суб’єктивна точка зору на проблему, подію чи ситуацію, яку автор описує чи аналізує
Людмила Коваленко. Есе як ефективний вид навчальної роботи

Сім чудес світу

Віртуальні музеї України

Підготовка до ЗНО з укр. мови та літ. 2017 р.

04.11.16

Генератор головоломки "Знайди слова"

Підвищення заробітної платні вчителів

Мінімальна заробітна плата вчителя без категорії з 1 січня 2017 року складатиме 5 266 грн. Про це на позачерговому засіданні уряду повідомив Міністр соціальної політики Андрій Рева: «Заробітна плата вчителя завдяки нашому рішенню розпочинається з 10-го тарифного розряду. Не з 6-го, не з 7-го, не з 8-го, як це було раніше, а з 10-го. Якщо вона у 2016 році становила 3385 грн, то мінімальна заробітна плата вчителя без категорії з 1 січня 2017 року складатиме 5 266 грн.».

Про Державну премію України в галузі освіти 2017 р.

Порядок висування кандидатів (колективів)
на здобуття Державної премії України в галузі освіти та оформлення подань про висування кандидатів (колективів), документів та матеріалів щодо кандидатів (колективів), які подаються суб’єктами висування (затверджено постановою Комітету з Державної премії України в галузі освіти від 27 жовтня 2016 р. № 1 )
Висування кандидатів (колективів) здійснюється з урахуванням того, що Державна премія покликана сприяти реформуванню вітчизняної освіти з метою забезпечення доступу до якісної освіти кожного громадянина, створенню умов для суттєвого підвищення якості навчання і виховання та інтеграції її до європейського та світового освітнього просторів, виявленню та поширенню кращого досвіду педагогічних, науково-педагогічних працівників та інших фахівців у галузі освіти з розроблення та практичного впровадження інноваційних освітніх методик, технологій, нових напрямів розвитку педагогіки, з модернізації змісту освіти на основі компетентнісного підходу та ресурсного, кадрового і науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.