09.03.17

День народження Кобзаря

25 лютого (9 березня) 1814 р. у с. Моринці народився український поет, драматург, прозаїк, художник (живописець, гравер), громадський та політичний діяч, національний герой і символ України, основоположник української мови – Тарас Григорович Шевченко. Автор творів: «Причинна», «Тополя», «Утоплена», «Думи мої, думи мої», «Перебендя», «Катерина», «Тарасова ніч», «Іван Підкова», «Гайдамаки», «Гамалія», «Назар Стодоля», «Розрита могила», «Чигирине, Чигирине», «Сон» («У всякого своя доля»), «Великий льох», «Кавказ», «І мертвим, і живим…», «Холодний Яр»,  «Заповіт», «Іван Гус» («Єретик»), «Сліпий» («Невольник»), «Наймичка» «Відьма», «Марина», «Лілея», «Русалка», «Мені однаково», «В неволі тяжко», «Садок вишневий коло хати», «Чи ми ще зійдемося знову», «Мені тринадцятий минало», «А. О. Козачковському», «І виріс я на чужині», «Хіба самому написать», «І золотої й дорогої», «Лічу в неволі дні і ночі», «Іржавець», «Чернець», «Москалева криниця», «Титарівна», «Сотник» та ін.

Немає коментарів: