03.03.17

Рефлексія ліцестів щодо участі у виховному заході "Сім’я без ґендерного насильства – основа гармонійних взаємин між чоловіком і жінкою"

Конончук Ірина
Нещодавно я брала участь у виховному заході. Мені він дуже сподобався, адже дізналася багато нового й цікавого, зробила важливі висновки для себе. Я дізналася, які були звичаї, традиції та закони у XIX, XX, XXI ст. Зрозуміла, що у світі багато жертв ґендерного насильства. І це сумно усвідомлювати. Але я рада тому, що в нашому суспільстві є організації, які допомагають таким людям. Та головне – усвідомила, що у світі потрібно поважати й цінувати один одного, тому що навіть словесно ми ображаємо протилежну стать. Мені б дуже хотілося допомогти цим людям. Тому спало на думку таке: дати оголошення в газету, знайти однодумців – і почати вирішувати проблему.

Немає коментарів: