13.12.16

Круглий стіл "Інституціоналізація гендерної освіти: перспективи та ризики"

“Для нас важливо, щоб незважаючи на те, чи ти хлопчик, чи дівчинка, студент чи студентка, ставлення було однакове, а в системі освіти, вчитель чи вчителька, викладач чи викладачка  мали однакові кар’єрні можливості. Зараз ми розпочали гендерну експертизу підручників і мушу вам сказати, що я задоволена нею, принаймні підручниками для 8 класів, які її пройшли”, - зазначила Лілія Гриневич.араз точаться палкі суперечки щодо норм правопису. Деякі вважають, що має бути звертання «Міністерка», інші наголошують на тому, що за нормами правопису правильно - «Міністр». Щоб вирішити це питання до  дискусії має приєднатися академічна спільнота, люди, які фахово можуть говорити про, наприклад, зміни у правописі. І це лише приклад, таких питань багато”, - зауважила Міністр.


Немає коментарів: