02.03.18

Завдання з української мови для учнів І укр. філ. на період карантину

1. Виконати онайн-тести з теми "Морфеміка. Словотвір".
https://ukrtesti.com/budova-slova-slovotvir-test-7.html
http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/4.1-test.html
http://promovu.in.ua/derivation/
http://osvitavukrajini.ucoz.ua/blog/budova_slova_slovotvir/2012-11-03-22
3. Скласти таблицю "Частини мови" (використовуйте довідник Д. Зайця https://drive.google.com/file/d/1_FCNgXzOkk9mA6mQycG82Ycr2CYgXpLN/view)
4. Створити хмари слів до тем: "Правопис складних іменників", "Правопис складних прикметників", "Правопис складних числівників", "Правопис складних займенників", "Правопис дієприкметників та дієприслівників", "Правопис складних прислівників".

"Україна в огні" О. Довженка: сприйняття учнів



Д. Заєць. Українська мова. Довідник для підготовки до ЗНО

Юрій Яновський “Дитинство”: аналіз твору, цитатна характеристика персонажів, скорочений переказ

22.02.18

Пробудження внутрішньої мотивації учнів (О. Калинич)

  • Примітивно марнувати єдине життя на лінь і байдужість: черв'яки й равлики теж ні до чого особливо не прагнуть (хоча ні, навіть черв'яки й равлики щось роблять.
  • Вам нудно в школі й нецікаво? Немає натхнення? Уранці лінь прокидатися? А Ви помічали, що Ваші рідні щодня працюють, аби Ви мали смартфон, який обожнюєте, пристойно одягалися й витрачали кишенькові? Мами прибирають, готують, перуть і прасують - усе для Вас. Невже Ви думаєте, що хатні справи Ваших рідних такі цікаві й завжди надихають
  • Уникають відповідальності за вчинки й помилки безхребетні й слабкі: дійсно, важко визнавати власні прорахунки, легше скиглити, жаліти себе й виправдовуватися.
  • Успіх учня дорівнює праці вчителя, роботі самого школяра та комфортним умовам на уроці й у сім'ї (комфорт - зовсім не матеріальні зручності). Дуже хочеться, щоб кожен, хто причетний до успіху дитини, це розумів.
  • https://www.facebook.com/home.php?ref=wizard