22.02.18

Пробудження внутрішньої мотивації учнів (О. Калинич)

  • Примітивно марнувати єдине життя на лінь і байдужість: черв'яки й равлики теж ні до чого особливо не прагнуть (хоча ні, навіть черв'яки й равлики щось роблять.
  • Вам нудно в школі й нецікаво? Немає натхнення? Уранці лінь прокидатися? А Ви помічали, що Ваші рідні щодня працюють, аби Ви мали смартфон, який обожнюєте, пристойно одягалися й витрачали кишенькові? Мами прибирають, готують, перуть і прасують - усе для Вас. Невже Ви думаєте, що хатні справи Ваших рідних такі цікаві й завжди надихають
  • Уникають відповідальності за вчинки й помилки безхребетні й слабкі: дійсно, важко визнавати власні прорахунки, легше скиглити, жаліти себе й виправдовуватися.
  • Успіх учня дорівнює праці вчителя, роботі самого школяра та комфортним умовам на уроці й у сім'ї (комфорт - зовсім не матеріальні зручності). Дуже хочеться, щоб кожен, хто причетний до успіху дитини, це розумів.
  • https://www.facebook.com/home.php?ref=wizard

Немає коментарів: