8 листопада 1891 р. народився український політик і письменник Оле́сь Досві́тній (Скрипаль-Міщенко Олександр Федорович). Автор творів: «Розкаяння», «Чия віра краща», «Чжунгожень»,
«Алай», «Американці», «Гюлле», «Хто», «Нотатки
мандрівника», «Нас було троє», «Фріц і Йоганн», «На плавнях», «Піймав», «Постаті»,
«Сірко», «На той бік», «Новели», «Кварцит».
Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
06.11.16
Творче завдання для учнів І курсу класу іноземної філології
Створити соціальну рекламу творчості Івана Франка (І варіант) або буктрейлер до його поетичних творів (ІІ варіант).
80 р. від дня народження Миколи Вінграновського
7
листопада 1936 р. народився Мико́ла
Степа́нович Вінграно́вський, лауреат Державної
премії України імені Тараса Шевченка, лауреат літературної премії «Благовіст», лауреат
премії Фундації Антоновичів, Почесної
Грамоти
Президії Верховної Ради України, автор поетичних
збірок («Атомні прелюди», «Сто поезій», «Поезії», «На срібнім березі», «Київ», «Цю
жінку я люблю», «З обійнятих тобою днів», «Любове, ні! не прощавай!», «Сеньорито
акаціє»), повістей («Світ без війни», «Президент», «Первінка», «Сіроманець», «У
глибині дощів», «Літо на Десні», «Кінь на вечірній зорі»), романів («Северин
Наливайко»), режисер художніх і документальних фільмів («Дочка Стратіона», «Берег надії», «Дума про Британку», «Тихі
береги», «Климко»; «Голубі сестри людей», «Слово про Андрія Малишка», «Щоденник
О. П. Довженка», «Чигирин — столиця гетьмана Богдана Хмельницького», «Батурин —
столиця гетьмана Івана Мазепи», «Галич — столиця князя Данила Галицького», «Гетьман
Сагайдачний»).
05.11.16
Схема аналізу уроку (за Олександрою Глазовою)
Схема комплексного аналізу уроку (за О. Глазовою)
Олександра Глазова. Молодому колезі: як аналізують урок
Олександра Глазова. Молодому колезі: як аналізують урок
Як написати есе?
Есе —
це прозовий твір–міркування, у якому автор висловлює свої погляди на проблему
чи думки з приводу спірного питання, не претендуючи на вичерпне висвітлення
теми. Виражає суб’єктивні враження.
Вимоги до написання есе (Л. Коваленко):
- чітко, логічно, переконливо, цікаво й образно висвітлити проблему;
- проявити свою особистість, що насамперед означає висловити оригінальні ідеї та нестандартний погляд на проблему;
- не соромитися бути собою;
- добирати найцікавіші, конкретні приклади, не забувати про деталі й не ховатися за шаблонами;
- обрати цікаву форму викладу, щирий тон — не офіційний, але й не надто фамільярний.
Особливості деяких видів письмових робіт
|
Особливості есе
|
Твір на
літературну тему
Аналіз художнього твору
поєднано з власними роздумами. Учень часто залежний від чужих інтерпретацій
тексту, робота зводиться переважно до переказування чужих думок
|
Яскраво виражена авторська позиція. Щоб виразити себе,
автор есе наводить багато прикладів, проводить паралелі, добирає аналогії;
використовує асоціації, символи, робить непередбачувані висновки, тож
виникають несподівані повороти думки
|
Роздум:
строго визначена структура висловлення: теза, аргументи, висновок
|
Вільна композиція.
Стилю притаманні легкість,
ефект розмови із співбесідником, образність, афористичність
|
Оповідання:
мета — зображення певної
події, наявність сюжету й вигаданих або справжніх героїв
|
Мета — інформація чи
інтерпретація, інформування про ідеї, пояснення і переконання, а не
переказування подій чи ситуацій; немає вигаданих персонажів і сюжету
|
Реферат:
можлива компіляція досить
великих уривків з авторських робіт з посиланнями на джерела
|
Ексклюзивна робота, у якій
автор висловлює свою точку зору
|
Нарис:
у центрі — певна подія, яка
справила сильне враження на автора
|
У центрі — суб’єктивна точка
зору на проблему, подію чи ситуацію, яку автор описує чи аналізує
|
Людмила Коваленко.
Есе як ефективний вид навчальної роботи
Підписатися на:
Дописи (Atom)