Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
06.11.16
05.11.16
Схема аналізу уроку (за Олександрою Глазовою)
Схема комплексного аналізу уроку (за О. Глазовою)
Олександра Глазова. Молодому колезі: як аналізують урок
Олександра Глазова. Молодому колезі: як аналізують урок
Як написати есе?
Есе —
це прозовий твір–міркування, у якому автор висловлює свої погляди на проблему
чи думки з приводу спірного питання, не претендуючи на вичерпне висвітлення
теми. Виражає суб’єктивні враження.
Вимоги до написання есе (Л. Коваленко):
- чітко, логічно, переконливо, цікаво й образно висвітлити проблему;
- проявити свою особистість, що насамперед означає висловити оригінальні ідеї та нестандартний погляд на проблему;
- не соромитися бути собою;
- добирати найцікавіші, конкретні приклади, не забувати про деталі й не ховатися за шаблонами;
- обрати цікаву форму викладу, щирий тон — не офіційний, але й не надто фамільярний.
Особливості деяких видів письмових робіт
|
Особливості есе
|
Твір на
літературну тему
Аналіз художнього твору
поєднано з власними роздумами. Учень часто залежний від чужих інтерпретацій
тексту, робота зводиться переважно до переказування чужих думок
|
Яскраво виражена авторська позиція. Щоб виразити себе,
автор есе наводить багато прикладів, проводить паралелі, добирає аналогії;
використовує асоціації, символи, робить непередбачувані висновки, тож
виникають несподівані повороти думки
|
Роздум:
строго визначена структура висловлення: теза, аргументи, висновок
|
Вільна композиція.
Стилю притаманні легкість,
ефект розмови із співбесідником, образність, афористичність
|
Оповідання:
мета — зображення певної
події, наявність сюжету й вигаданих або справжніх героїв
|
Мета — інформація чи
інтерпретація, інформування про ідеї, пояснення і переконання, а не
переказування подій чи ситуацій; немає вигаданих персонажів і сюжету
|
Реферат:
можлива компіляція досить
великих уривків з авторських робіт з посиланнями на джерела
|
Ексклюзивна робота, у якій
автор висловлює свою точку зору
|
Нарис:
у центрі — певна подія, яка
справила сильне враження на автора
|
У центрі — суб’єктивна точка
зору на проблему, подію чи ситуацію, яку автор описує чи аналізує
|
Людмила Коваленко.
Есе як ефективний вид навчальної роботи
Підписатися на:
Дописи (Atom)