Понад
3
роки тривав публічний діалог щодо стратегії змін в освіті
України. Долучилися представники всіх
зацікавлених груп — освітян, батьків, роботодавців, політичних сил та органів
влади, незалежні експерти, міжнародні організації. У
червні 2016 року проведено кілька фокус-груп з різними цільовими аудиторіями:
учнями, вчителями, батьками, директорами шкіл, представниками районних
управлінь освіти. У
результаті численних дискусій, часом дуже гострих, з’явився проект
нового базового закону «Про освіту». Нині цей документ очікує на повторне перше
слухання у Верховній Раді України (законопроект № 3491-д від 04.04.2016). Він
визначить основні
зміни в дошкільній, загальній середній, професійній, вищій
освіті, а також в освіті дорослих. Під час підготовки
Концептуальних засад бралися до уваги «Концепція
розвитку освіти України на період 2015-2025 років», підготовлена
Стратегічною дорадчою групою «Освіта» в рамках спільного проекту Міжнародного
фонду «Відродження» та БФ
«Інститут розвитку освіти», а також «Концепція середньої загальноосвітньої
школи України» Національної академії педагогічних наук України, «Візія нової
української школи», підготовлена спільнотою відповідального вчительства EdCamp Ukraine.
Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото

04.11.16
Круглий стіл "Інституціоналізація гендерної освіти: перспективи та ризики"
5
грудня 2016 р. за спільної ініціативи Міністерства освіти і науки України
та робочої групи "Гендерна
просвіта" громадської ради відбудеться круглий стіл "Інституціоналізація гендерної
освіти: перспективи та ризики". Мета зустрічі – визначити
перспективи системної імплементації гендерної складової до вітчизняної системи
освіти, окреслити коло проблем, розв’язання яких сприятиме ефективній роботі у
вказаному напрямі. Реєстрація
на захід триватиме до 15 листопада 2016 року. Електронна анкета та форма
реєстрації для бажаючих взяти участь у заході розміщені за посиланням. https://docs.google.com/forms/d/1PXR4wE5rp1EpSC0qPpPxGq-YJ7OFsu7wTIZbVxNdZog/alreadyresponded?edit_requested=true
Можливість безкоштовного вивчення англійської мови в рамках соціального проекту «Lingva.Skills»
Міністерство
освіти і науки України та соціальний проект «Lingva.Skills» пропонують
освітянам, студентам та науковцям пройти безкоштовні курси англійської мови за
інноваційною технологією. 3
листопада 2016 р. в Укрінформі відбулась прес-конференція, на якій була
презентована онлайн-платформа з вивчення іноземних мов –
«Lingva.Skills». Специфіка
запропонованої методики полягає в активному використанні мови та постійному
тренуванні як вже засвоєного раніше матеріалу, так і нового з урахуванням
психологічних аспектів навчання. «Міністерство
твердо стоїть на позиції, що мовна кваліфікація, рівень мовної грамотності в
іноземних мовах – повинні стати обов`язковим елементом освітніх стандартів,
елементом освітньої кваліфікації», – зазначив Володимир Ковтунець. На його думку,
випускники третього рівня освіти – аспіранти - повинні володіти принаймні
англійською мовою не нижче рівня В2. Для участі в проекті потрібно сформувати колективну заявку від
організації та подати дані про всіх бажаючих навчатися. Таким чином,
зареєструватися в
проекті може колектив будь-якої школи, освітньої чи наукової установи.
Навчатися можна в будь-який час. Зараз можна пройти рівні А1 – А2. З нового року будуть доступні рівні
В1 и В2.
http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2016/11/04/volodimir-kovtunecz-«zaluchennya-ukrayinskixi-dozvolit-zapustiti-proczes-zmin-ne-tilki-v-osviti»/
http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2016/11/04/volodimir-kovtunecz-«zaluchennya-ukrayinskixi-dozvolit-zapustiti-proczes-zmin-ne-tilki-v-osviti»/
03.11.16
Участь у педагогічних читаннях
Смійтеся на здоров'я: читайте анекдоти ліцеїстів про підготовку до уроку української мови
Харченко Вікторія (учениця 11 класу)
Хочу розповісти вам про своє
щоденне заняття – вивчення української мови. Урок із цього предмету в мене
майже кожного дня, і тому щодня я сиджу та гризу граніт науки. Та здається, що
скоро цей граніт згризе мене, бо правила вже починають мені снитись. Наприклад,
колись ми всім класом шукали помилки на вивісках, так я ще довго ходила й
подумки виправляла їх. Але важливо не це, а ось що…
Отже, приходжу я з пар і починаю
виконувати домашнє завдання. Розкладаю всі книжки та зошити навколо себе та й
сиджу, як принцеса на горошині. Здається, що скоро з цих підручників я зроблю
собі височезну гору.
Іноді я читаю лежачи, і тут
неважко здогадатись, що зі мною трапляється. Так, моя персона засинає і
зошит падає на мене.
Коли ж пишу щось серйозне,
дівчата починають сміятись, і тоді півгодини ніхто нічого не робить.
До речі, у нас у гуртожитку є
серйозна проблема: раптово зникає гаряча вода, і поки я чекаю дива (увімкнення
води), то встигаю вивчити всі правила з української мови.
Іноді дівчата в кімнаті голосно
розмовляють, і тоді поняття й терміни змішуються з розповідями про собак і
котів, хлопців та сосиски.
Найголовнішим аспектом вивчення є
правильно покладений під подушку зошит. Я вірю в це, хоча це дитячі забобони.
А якщо я дивлюсь відеоуроки, то
довго не можу виплутатись із всесвітньої мережі.
Вчу я зазвичай до опівночі.
Звісно, що намагаюсь вивчити все, бо не дозволяє совість лягти спати, не
повчивши уроки. Весело виконувати завдання в гуртожитку.
Ось так я вивчаю українську мову
в ліцею.
02.11.16
Позитивні афірмації для ефективного вивчення української мови
Харченко Вікторія (учениця 11 класу)
***
Сірик Олександра (учениця 11 класу)
Уявіть собі, що перед Вами лежить величезна книга. Коли
Ви прочитаєте її, то отримаєте невичерпні знання і дізнаєтеся найголовніший
секрет легкого та швидкого вивчення української мови. Починаєте цю нелегку
роботу, бо Вами керує інтерес. День за днем читаєте цю книгу, Вам стає вже не
так цікаво та просто, але Ви впевнені в собі та маєте віру у свої можливості.
Ніколи не сумнівайтесь у власних силах, змушуйте себе робити щось корисне,
навіть коли цього не дуже хочеться, адже розвиток – це завжди прекрасно.
Формуйте у собі мовні навички, вивчайте та досліджуйте глибини української
мови.
І ось нарешті дочитали
книгу, так і не зрозумівши секрету. Перегортаючи сторінки довідника, до Вас
доходить істина. Збагнули, що секрету немає, що вершина знань досягнута
самостійно. У Вас вийшло стати справжнім знавцем, але не зупиняйтесь на
цьому. Продовжуйте займатись вивченням
такої багатогранної мови й головне – вірте у свої сили, адже кожна людина є
творцем свого щастя. А бути розумним і обізнаним – це вже бути наполовину
щасливим. Будьте впевненими – і все неодмінно буде чудово. Успіхів у вивченні
української мови!
Сірик Олександра (учениця 11 класу)
Я випромінюю доброту й позитив,
коли вивчаю українську мову. Швидко блокую все, що відволікає мене від
навчання. У мене все в порядку з оцінками. Знання – це заслужений результат
досягнення моєї мети. Я випускаю зі своєї голови все погане, щоб отримати
взамін тільки хороше. Знання не тільки допомагають мені, а й дарують позитивний
досвід. Я читаю багато книг і запам’ятовую
корисну інформацію, написану в них. Твердо
впевнена у своїх силах, здібностях, власному успіху!
***
Снігір Марієта (учениця 11 класу)
Навчання задовольняє мене в
усьому. Моє зцілення вже відбувається. Я відкидаю всі страхи й сумніви. У моєму
світі вже все добре. Я можу спокійно рости й удосконалювати знання з
української мови. Мій клас мене поважає. Сьогодні я старанно вчуся, щоб зробити
успішну кар’єру. Освіта – це шлях до мого майбутнього, до якого
прямую з упевненістю.Вітаю!
Вітаю переможців І етапу Всеукраїнської олімпіади з укр. мови та літ., учнів 10 класу Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради:
- Фесенко Олександру (І місце).
- Карпенко Анну та Лабуту Олександру (ІІ місце).
- Стародубцеву Анастасію та Кисіль Ольгу (ІІІ місце).
- Фищук Неонілу та Шутун Анастасію (ІV місце).
- Мірошніченко Євгенію та Даніленко Вікторію (V місце).
Завдання для учнів І курсу фізико-математичного класу
1. Вивчити правила вживання великої літери у власних назвах та дібрати до кожного з них асоціативні малюнки.
https://drive.google.com/file/d/0B_0PzmvDEzquM1ltVF9UQUs2SWc/view?usp=sharing
2. Створити гру "Знайди зайве".
https://drive.google.com/file/d/0B_0PzmvDEzquM1ltVF9UQUs2SWc/view?usp=sharing
2. Створити гру "Знайди зайве".
Підписатися на:
Дописи (Atom)