28.03.18

Тренінг «Роль педагога в Новій українській школі»

28 березня 2018 р. на базі Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради відбулося чергове засідання кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін. Юрій Іванович Бондаренко презентував свої науково-методичні праці: «Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум», «Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум», «Вивчення образів-персонажів літературного твору в школі: теорія і практикум», «Загальна модель шкільного навчання української літератури». На засіданні обговорювали питання підготовки до ЗНО: учителі поділилися досвідом використання традиційних та інноваційних технологій у процесі повторення вивченого матеріалу з української мови та літератури. Тетяна Іванівна Бутурлим провела для колег міні-тренінг «Роль педагога в Новій українській школі». На роботу налаштувалися з допомогою метафоричних психологічних карток, які допомогли вчителям проаналізувати свій загальноемоційний стан, потреби, мотиви тощо. Т.І Бутурлим розповіла про актуальні для сьогодення онлайн-платформи, що дають можливість  створювати онлайн-тести, онлайн-голосування, навчальні ігри в програмах «Quizlet», «Pear Deck», «Kahoot», «Plickers», «Online Test Pad», «Quizzes», а
також про ряд цікавих сучасних інтерактивних програм: «WordArt», де можна сторювати «хмаринки слів», «Glogster» та «Thinglink», що дає можливість сконструювати інтерактивні плакати, «Tiki-Toki», де можливо змоделювати таймлайни (стрічки подій), «LearningApps», де використовуються QR-коди, «GoAnimate», що дозволяє створювати мультиплікаційні фільми, «Write Comics», «Pixton», «Tondoo», де можна скомпонувати навчальні комікси, «Mindmeister», «Google.it», «MindNode», «MindMap», призначені для побудови інтелект-карт, «SparkolVideoScribe», «Powtoon», де можна створювати скрайбінги тощо. Потім Тетяна Іванівна спонукала членів кафедри до рефлексії «Яким (-ою) я був (-ла) учителем / учителькою? Яким (-ою) педагогом / педагогинею я маю стати в Новій українській школі?». Аналіз відповідей присутніх показав, що викладачі прагнуть до саморозвитку, підвищення професійної компетентності, готові до використання сучасних педагогічних  інновацій. Також із допомогою «пана teather-живчика» колективно було створено психологічний портрет учителя ХХІ ст. Наприкінці тренінгу шляхом метафоричних карток-прислівїв та англомовних висловлювань філологи та історики налаштували себе на позитивне завершення дня та сформували установку на конструктивне сприйняття найближчого майбутнього.






 


Немає коментарів: