19.05.18

Звітую про результати опитування щодо особливостей підготовки до ЗНО


17 травня 2018 р. я провела опитування старшокласників (кількість респондентів - 43). Мета - проаналізувати динаміку рівня знань та вмінь ліцеїстів з української мови та літератури, визначити "плюси" й "мінуси" моєї педагогічної діяльності.
Для учнів у підготовці до іспиту найважливішим є вивчення правил (8 – 15% ), розуміння матеріалу (7 – 13%), запам’ятовування (6 – 12%), практичні завдання (6 – 12%), систематизація вивченого (5 – 10%), виконання тестів (4 – 8%), теоретичні знання (4 – 8%), прочитання творів (4 – 8%), уміння писати власне висловлення (2 – 4%), а також внутрішня мотивація (1 – 2%), концентрація уваги (1 – 2%), уміння вчитися (1 -  2%), уміння застосовувати знання на практиці (1 – 2%), працелюбність (1 – 2%), гарні конспекти (1 – 2%).
Учні протягом навчання в ліцеї підвищили рівень знань та вмінь на 1 б. (укр. мова: 17 – 40%; укр. літ.:  13 – 30%), 2 б. (укр. мова: 9 – 21%; укр. літ.: 5 – 12%), 3 б. (укр. мова: 2 – 5%; укр. літ.: 8 – 19%), 4 б. (укр. мова: 2 – 5%; укр. літ.: 1 – 2%), 7 б. (укр. мова: 0 – 0%; укр. літ.: 1 – 2%), підтримали попередній високий чи достатній рівень (укр. мова: 10 - 23%;  укр. літ.: 14 – 33%), знизили на 1-2 б. (укр. мова: 3 – 7%;  укр. літ.: 1 – 2%).
Підвищити рівень знань та вмінь допомогли професіоналізм та інтерактивна методика вчителя (14 – 20%), тести (10 – 14%), книги (6 – 9%), тренувальні вправи (4 – 6%), конспекти (3 – 4%), читання текстів (3 – 4%), відеоуроки (3 – 4%), самопідготовка (3 – 4%), презентації вчителя (2 – 3%), правопис (2 – 3%),  віра в учнів ( 2 – 3%), плідна праця (2 – 3%), репетитор (1 – 1%), контроль (1 - 1%), уроки (1 - 1%), спецкурси (1 - 1%), читання критики до творів (1 - 1%), позитивні афірмації (1 - 1%), старанність (1 -1%), повторення вивченого (1 - 1%), виконання всіх завдань (1 - 1%), створення лепбуків (1 – 1%), робота над собою (1 – 1%), бажання навчатися (1 – 1%), інтерактивні вправи, ігри (1 – 1%), 3 учнів не змогли відповісти.
Мою роботу щодо підготовки до ЗНО старшокласники оцінили на високий (12 б. – 11 (25%), 11 б. – 4 (9%), 10 б. – 9 (20%), «усе задовольняє» (3 – 7%), «застосовує новаторський підхід до навчання» (2 – 5%), «постійно все повторюємо – і це корисно» (2 – 5%), «дала багато знань та вмінь, які знадобляться в майбутньому» (1 – 2%), «оцінюю високо, навчила робити багато чого нового  й корисного» (1 – 2%), «відмінно» (1 – 2%), «оцінюю високо, креативна» (1 – 2%), «креативно підходить у процесі підготовки до заняття» (1 – 2%), «учитель викладається наповну, намагається покращити наші знання» (1 – 2%), «використовує асоціативний метод, творчі завдання» (1 – 2%), «намагається донести до нас інформацію цікавими способами» (1 – 2%), «ефективно готує до ЗНО» (1 – 2%)) та достатній  рівень (9 б. – 2 (5%), 8 б. – 1 (2%) , 7 б. – 1 (2%)).

17.05.18

Метафора, метонімія, синекдоха – у чому відмінність? (А. Огойко)

Лепбуки "Прислівник" (автори - учні І курсу, класу української філології)











Відеоурок "Види складнопідрядних речень" (+ конспект + тест) (авторка - А. Огойко)

Шановні ліцеїсти! Дякую вам за активність, бажання навчатися, уміння продукувати креативні ідеї, тісну співпрацю! Бажаю, щоб у майбутньому ви досягли своєї мети, щоб усе заплановане обов'язково здійснилося!