18.02.17

Курс «Історія» має бути переосмислений у змісті та способі викладання

Привітання Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з Міжнародним днем жінок та дівчат у науці

 Шановні колежанки!
Уже другий рік поспіль світ відзначає Міжнародний день жінок та дівчат у науці.  Наука – важка і серйозна сфера, вона потребує високих розумових здібностей, сконцентрованості та відданості своїй справі. Інакше кажучи,  вона  просто створена для жіноцтва.
Впровадження гендерної рівності в усі сфери людського життя – стратегічна ціль, яку поставили собі усі прогресивні країни світу. Згідно з позицією ООН,  “наука та гендерна рівність є невід'ємними складовими процесу досягнення цілей сталого розвитку”.
Талант не має статевих, національних чи ідеологічних обмежень. Єдине, що може стати на його перешкоді – страх та непевність у власних силах.  Саме тому я закликаю усіх українських жінок і дівчаток – не обмежуйте себе стереотипами. Якщо ви відчуваєте схильність та бажання зв’язати своє життя з наукою – робіть це. Можливо, цей вибір не лише зробить щасливими вас, а й дасть людству видатну науковицю, напрацювання якої змінять світ.
Окремо хочу побажати великих звершень, невичерпної творчої енергії та успіхів жінкам, що вже обрали науку своїм життєвим шляхом. Нехай вас не полишає натхнення та сили, бажання шукати відповіді на питання, що постають перед людством.
Зі святом!
Із повагою Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич
“Сьогодні Академія педнаук втратила монополію на розробку навчальних програм. Ми переконані, що ядром та агентами змін, від яких найбільше залежить успіх оновлення навчальних програм сьогодні та впровадження реформи Нова українська школа, є саме вчителі практики. Вчителі, які готові бути активними, які відвідують такі заходи як ця вчительська (не)конференція і діляться досвідом один з одним. Ми дуже сподіваємося, що ви користуватиметеся відкритістю, яку зараз демонструє Міністерство та братимете активну участь у реформуванні освіти”,-  наголосила Лілія Гриневич.

Безкоштовна підготовка до ЗНО

17.02.17

Дякую за 50000 переглядів мого блогу "Шлях до самовдосконалення сучасного педагога"!


Цікаві міні-дослідження ліцеїстів з української літератури

Сьогодні, 17.02.2017 р., учні І курсу, класу іноземної філології, на уроці української літератури представили результати групової роботи, пов'язаної з гендерним насильством: 
1. Статистичні дані насильства в українській сімї за останніх 5 років.
2. Аналіз співвіднесення законодавчих актів, спрямованих на захист прав чоловіка, жінки та сім’ї в цілому (Конституція України, Цивільний кодекс України).
3. Співвіднесення персонажів вивчених у 10 класі художніх творахсхильних  / не схильних до ґендерного насильства, здатних  /  не здатних створити гармонійну сім’ю.
Через тиждень продовжимо обговорювати дану проблему. 

14.02.17

Презентація ліцеїстами міні-проектів з української мови та інформатики

Місяць тому ліцеїсти отримали групові завдання з української мови та інформатики:
  1. Підрахувати кількість простих і складних речень (ССР, СПР, СБР, СР із різними видами звязку) в оповіданнях В. Сухомлинського.
  2. Проаналізувати в 10 українських піснях чи віршах, 30 українських прислівях, приказках  чи афоризмах про кохання, сімю  співвіднесення слів/словосполучень, що виражають негативне та позитивне ставлення до особи протилежної статі.
  3. Підрахувати в поетичних творах кількість слів/словосполучень, пов’язаних із відчуттям щастя та станом відчаю, розпачу ліричного героя/героїні.
Авторами найкращих міні-досліджень стали 
Кантур Аліна, Карпенко Анна, Колешня Ольга, Харченко Вікторія
Роботи можна переглянути тут: