Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
20.11.18
09.11.18
07.11.18
07.11.2018 р. відбувся ліцейський турнір німецько-українського проекту "Молодь дебатує". Тематика дебатів: «Чи доцільно використовувати ЗНО як обов'язковий інструмент для вступу до закладів вищої освіти?», «Чи доцільно впроваджувати нові реформи в систему освіти без належного фінансування?». Переможцями стали Ю. Малій, В. Мельник та Б. Марченко, В. Гнатова. Дякую всім учасникам за грунтовний аналіз актуальних проблем, критичність, самостійність. Окрема подяка членам журі за грунтовну оцінку роботи учнів 10 класу.
06.11.18
Перший етап дебатів німецько-українського проекту «Молодь дебатує»
Бутурлим Тетяна Іванівна у 2018 р. взяла участь у Міжнародному проекті «Молодь дебатує» («Jugend debattiert»). За результатами конкурсного відбору, разом із 7 іншими учасниками вивчала методологію проведення дебатів в Німеччині (Зонненберг, Берлін, 11-17 червня 2018 р.). 11-13 серпня 2018 р. взяла участь у тренінгу «Застосування дебатної методики «Jugend debattiert» та отримала сертифікат тренера (Чернігів). Протягом вересня-жовтня 2018 р. Тетяна Іванівна здійснювала підготовку учнів 10 класу, учасників конкурсу «Молодь дебатує»: Авраменко Яни, Бойко Анни, Гнатової Вікторії, Дітковської Тетяни, Колош Сніжани, Коноваленко Ареанни, Малій Юлії, Марченко Богдани, Мельник Вікторії, Мухомодеєвої Каріни, Попової Анастасії, Савченко Влади, Татарин Крістіни, Чаленко Маргарити, Юрочко Софії, Ярмак Валерії. Протягом вересня-жовтня працювали над засвоєнням методики проведення дебатів, обговорювали важливі дискусійні питання: "Чи доцільно батькам впливати на вибір друзів своїх дітей?" (26.09.18), "Чи доцільно хлопцям дарувати квіти?" (26.09.18), "Чи слід будувати ґендерну рівність в Україні?" (03.10.18), "Чи впливає закоханість на навчання ліцеїстів?" (10.10.18), "Чи доцільно вимагати від держави виплати грошової компенсації постраждалим під час вибуху на складі з боєприпасами поблизу Ічні?" (17.10.18), "Чи варто скасовувати інтелектуальні конкурси в навчальних закладах?" (24.10.18). 07.11.18 р. о 15.30 год. в ауд. № 6 буде проведено І конкурсний відбір – ліцейський. Відбудеться дві гри: тема № 1 "Чи доцільно використовувати ЗНО як обов'язковий інструмент для вступу до закладів вищої освіти?« (Б. Марченко, С. Юрочко, Т. Дітковська, В. Гнатова), тема № 2 "Чи доцільно впроваджувати нові реформи в систему освіти без належного фінансування?"(А. Бойко, Ю. Малій, В. Мельник, М. Чаленко). Серед конкурсантів буде визначено 4 переможці, які візьмуть участь у регіональних змаганнях (Чернігів), де буде визначено 2 лідери. Міжрегіональний етап дебатів німецько-українського проекту «Молодь дебатує» (змагання між учасниками Чернігівської, Сумської, Дніпропетровської обл.) відбудеться в місті Ніжин 4 грудня 2018 р. Місце проведення –Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Графська, 2, читальна зала гоголівського корпусу Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя.
Учнівський Оскар
«УЧНІВСЬКИЙ ОСКАР»
Учасники – учні 10-11 класів.
Етапи конкурсу:1. Заочний (подання учнями заявок, визначення членами журі ТОП-10).
2. Очний (участь учнів в інтелектуальних, творчих випробуваннях, визначення переможця).
Умови конкурсу:
Заочний етап (01.11.18 – 15.11.18) :
1. Заповнити заявку.
2. Створити відеоролик «Я - багатогранна особистість» (3-10 хв.)
3. Представити результати онлайн-тестування «Як мене сприймають батьки, учителі, однокласники» (кількість респондентів – до 50 осіб).
4. Зробити одну добру справу та представити результати своєї благодійності в довільній формі.
Очний етап (21.11.18):
1. Пройти тест на визначення рівня знань та вмінь з української та англійської / німецької мови, історії України, математики (усього 20 запитань).
2. Продемонструвати свою ерудованість, красномовство, орієнтацію на успіх під час інтелектуального батлу.
Вимоги до учасників конкурсу:
Етапи конкурсу:1. Заочний (подання учнями заявок, визначення членами журі ТОП-10).
2. Очний (участь учнів в інтелектуальних, творчих випробуваннях, визначення переможця).
Умови конкурсу:
Заочний етап (01.11.18 – 15.11.18) :
1. Заповнити заявку.
2. Створити відеоролик «Я - багатогранна особистість» (3-10 хв.)
3. Представити результати онлайн-тестування «Як мене сприймають батьки, учителі, однокласники» (кількість респондентів – до 50 осіб).
4. Зробити одну добру справу та представити результати своєї благодійності в довільній формі.
Очний етап (21.11.18):
1. Пройти тест на визначення рівня знань та вмінь з української та англійської / німецької мови, історії України, математики (усього 20 запитань).
2. Продемонструвати свою ерудованість, красномовство, орієнтацію на успіх під час інтелектуального батлу.
Вимоги до учасників конкурсу:
Вільне володіння рідною мовою.
Знання іноземних мов ( 1-2).
Комунікабельність.
Вихованість.
Креативність.
Уміння висловити свою думку.
Громадська активність.
Прагнення до саморозвитку.
Відповідальність.
Дисциплінованість.
Участь в інтелектуальних конкурсах.
Високі досягнення в навчанні.
Авторитет в учнівському колективі.
Елегантність.
Захист навколишнього середовища.
Турбота про тих, хто потребує допомоги.
Уміння створювати відеоролики, онлайн-тести.
Красномовство, уміння презентувати себе.
Повага до батьків, учителів, ровесників, старших, менших.
Позитивне мислення.
Прагнення змінити світ на краще.
Знання іноземних мов ( 1-2).
Комунікабельність.
Вихованість.
Креативність.
Уміння висловити свою думку.
Громадська активність.
Прагнення до саморозвитку.
Відповідальність.
Дисциплінованість.
Участь в інтелектуальних конкурсах.
Високі досягнення в навчанні.
Авторитет в учнівському колективі.
Елегантність.
Захист навколишнього середовища.
Турбота про тих, хто потребує допомоги.
Уміння створювати відеоролики, онлайн-тести.
Красномовство, уміння презентувати себе.
Повага до батьків, учителів, ровесників, старших, менших.
Позитивне мислення.
Прагнення змінити світ на краще.
04.11.18
Конкурс учнівських есе «Яким я бачу своє найближче майбутнє»
Конкурс учнівських есе
«Яким я бачу своє
найближче майбутнє»
Конкурс
проводиться з метою виявлення творчо
обдарованої, нестандартно мислячої, ініціативної учнівської молоді; формування потреби
в самовдосконаленні, профорієнтаційного самовизначення підлітків; розвитку
активної життєвої позиції; підвищення інтересу до вивчення української та
англійської/німецької мови, української літератури та історії, фізики й
математики.
Організатор конкурсу – Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обласної ради.
Конкурс
проводиться на базі Ніжинського обласного
педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради з 1 листопада 2018 р. по 1 лютого 2019 р.
До участі в конкурсі
запрошуються учні 8-9 класів
загальноосвітніх навчальних закладів, спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв. Необхідно
до 1 лютого 2019 р. надіслати анкету та конкурсну роботу.
Анкета учасників конкурсу має містити такі складові:
·
прізвище та ім’я
автора есе;
·
назва навчального
закладу, адреса;
·
клас автора есе;
·
електронна пошта
(особиста чи навчального закладу);
·
телефон.
Вимоги до есе:
Есе може бути текстуальним або у формі відеоролика.
Вимоги до створення есе у формі письмового друкованого
тексту:
·
має бути виконане в
текстовому редакторі Microsoft Word (тип шрифту – Times New
Roman, розмір шрифту – 14, інтервал – 1,5 інтервали, поля: зверху – 2, знизу –
2, зліва – 2, справа – 2);
·
розмір есе не повинен
бути більше 2 аркушів формату А4;
·
самостійність,
креативність, оригінальність, аргументованість, логічність викладу думок.
Вимоги до створення есе у формі відеоролика:
·
відповідність змісту
відеосюжету темі есе;
·
самостійність,
креативність, оригінальність, аргументованість, логічність викладу думок;
·
тривалість – 5-7
хвилин;
·
технічна якість
роботи.
Усі права на
роботу залишаються за автором. Надсилаючи
есе та персональні дані на конкурс, учасники, відповідно до Закону України «Про
захист персональних даних» від 1 червня 2010 року № 2297-УІ, надають згоду на збір та обробку особистих
персональних даних у картотеках та/або за допомогою
інформаційно-телекомунікаційної системи бази персональних даних. Подання роботи
на конкурс автоматично означає дозвіл
розміщувати її в друкованих та електронних ЗМІ, включати до збірників. Подаючи
роботу на конкурс, учасник гарантує дотримання законодавства України про інтелектуальну власність.
Роботи
надсилати поштою (16600 м. Ніжин,
вул. Богуна, 1, Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обласної
ради) або на e-mail (liceyobl-nizhyn@ukr.net). Контактні
телефони: (04631) 2-35-42; 0966626279.
Автори трьох найкращих
робіт протягом березня матимуть
можливість відчути себе майбутніми ліцеїстами, відвідавши навчальні заняття в
Ніжинському обласному педагогічному ліцеї Чернігівської обласної ради (за
вибором переможця).
Підписатися на:
Дописи (Atom)