Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
31.03.18
28.03.18
Тренінг «Роль педагога в Новій українській школі»
28 березня 2018 р. на базі Ніжинського
обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради відбулося чергове
засідання кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін. Юрій Іванович
Бондаренко презентував свої
науково-методичні праці: «Методика шкільного вивчення української
літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум»,
«Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору:
теорія і практикум», «Вивчення образів-персонажів літературного твору в школі:
теорія і практикум», «Загальна модель шкільного навчання української
літератури». На засіданні обговорювали питання
підготовки до ЗНО: учителі поділилися досвідом використання традиційних та
інноваційних технологій у процесі повторення вивченого матеріалу з української
мови та літератури. Тетяна Іванівна Бутурлим провела для колег міні-тренінг «Роль педагога в Новій українській школі».
На роботу налаштувалися з допомогою метафоричних психологічних карток, які
допомогли вчителям проаналізувати свій загальноемоційний стан, потреби, мотиви
тощо. Т.І Бутурлим розповіла про актуальні для сьогодення онлайн-платформи, що дають можливість створювати онлайн-тести, онлайн-голосування,
навчальні ігри в програмах «Quizlet», «Pear
Deck», «Kahoot», «Plickers», «Online
Test Pad», «Quizzes», а
також про ряд цікавих сучасних інтерактивних програм: «WordArt», де можна
сторювати «хмаринки слів», «Glogster» та «Thinglink», що дає можливість сконструювати
інтерактивні плакати, «Tiki-Toki», де можливо змоделювати таймлайни (стрічки подій), «LearningApps»,
де використовуються QR-коди, «GoAnimate», що дозволяє створювати мультиплікаційні
фільми, «Write Comics», «Pixton», «Tondoo», де можна
скомпонувати навчальні комікси, «Mindmeister», «Google.it», «MindNode», «MindMap»,
призначені для побудови інтелект-карт, «SparkolVideoScribe»,
«Powtoon», де можна створювати скрайбінги тощо. Потім
Тетяна Іванівна спонукала членів кафедри до рефлексії
«Яким (-ою) я був (-ла) учителем / учителькою? Яким (-ою) педагогом / педагогинею
я маю стати в Новій українській школі?». Аналіз відповідей присутніх показав,
що викладачі прагнуть до саморозвитку, підвищення професійної компетентності,
готові до використання сучасних педагогічних
інновацій. Також із допомогою «пана teather-живчика» колективно було створено психологічний портрет учителя ХХІ
ст. Наприкінці тренінгу шляхом метафоричних карток-прислів’їв
та англомовних висловлювань філологи та
історики налаштували себе на позитивне завершення дня та сформували установку
на конструктивне сприйняття найближчого майбутнього.
Підписатися на:
Дописи (Atom)