Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
04.03.18
03.03.18
"Хмари слів" на тему "Правопис складних слів"
Правопис складних іменників
Биндю Тетяна
Куник Тетяна
Клименко Дарина
Богдан Наталія
Канцеляренко Віталіна
Колесниченко Аліна
Костюченко Валерій
Матвіюк Вікторія
Клименко Дарина
Правопис складних прикметників
Биндю Тетяна
Костюченко Валерій
Куник Тетяна
Клименко Дарина
Богдан Наталія
Канцеляренко Віталіна
Колесниченко Аліна
Матвіюк Вікторія
Клименко Дарина
Правопис складних числівників
Биндю Тетяна
Правопис складних займенників
Биндю Тетяна
Куник Тетяна
Богдан Наталія
Колесниченко Аліна
Матвіюк Вікторія
Клименко Дарина
Правопис дієприкметників та дієприслівників
Биндю Тетяна
Куник Тетяна
Колесниченко Аліна
Костюченко Валерій
Клименко Дарина
Богдан Наталія
Правопис складних прислівників
Биндю Тетяна
Куник Тетяна
Костюченко Валерій
Матвіюк Вікторія
Богдан Наталія
Клименко Дарина
02.03.18
Завдання з української мови для учнів ІІ фіз.-мат. класу на період карантину
1. Написати диктант, пояснити орфограми й пунктограми.
Дитяча цікавість (Бойко Н., Василенко А. Сам собі вчитель)
А вранці знову
сліпучість і біло..сніжність і як..йсь уже не..страшний після ночі двигіт
ударів по вс..м узбереж..ю. Б..є море сяє побережною смугою дарма..що світ
сірий сієт..ся дощ. Ліс на гірс..ких круто..схилах мокро чорніє лише шапки гір
як марсіанс..кі полюси з..верху до половини вкриті інеєм. По..між каскадами
підгірних будиночків із..по..між весняної набухлості ще темних садків
де..не..де пробиваєт..ся рожеве клубовин..я мигдаль цвіте. Цвіте ран..ьо аж
ніби проти..сезон..о.
Що..ранку з дал..чі побережної
з..являєт..ся він. Син ч..йсь. Хлопчик того віку коли фантазія цвіте й берегові
дітлахи почувають себе (М,м)агел..анами. Десь аж із..під рибал..с..кого обрію
із..над сліпучої смуги прибою як учора
та поза..вчора з..являєт..ся його темненька щуплява постать. Усе виразніше
проступає крізь мжичку іде узбереж..ям і мені одразу стає якось тепліше
відрадніше на душі. Гори в пошматован..ім прядиві хмар сиво й мокро обснували
на схилах ліси море жене й жене круто..гриві вали буйок не..зникний ні..в..яку
погоду хилитаєт..ся серед лиснючої гойдави бурунів пірнає та вир..нає між ними
самотній а тут так..само самотній на
всім узбереж..і з..являється хлопчик.
Мабуть син рибал..с..кий.
Цікаво йому спостерігати як
іржаві погнуті рейки з к..пучої піни вишугнуть і знову сховаються в
ш..л..сткім мов весіл..на фата шумовин..і. Довго можна дивитися як лиже вода
кострубату брилу як на..мить огортає прозорою т..кучою плівкою уламок сходів
отих що зц..ментовані пер..кособоч..ні світять із..під шару тонкої води плитами
білого по..декуди тілесно..рожевого каменя серед грубих б..тон..их брил ці плити
біліють так ніжно мов..би мають
в собі щось
справді античне.
2. Побудувати схеми речень, визначити види складних речень (Н. І. Бойко, В. М.
Бойко, Г. М. Вакуленко, Л. Б. Давиденко,
Н. М. Пасік, В. М. Пугач. Сучасна укр. літ. мова: лаб. роб.: вид. 2-ге,
доп. й переробл. - Ніжин, 2013).
1.
Схили гір кучерявилися густою гривою лісу, але подекуди міжгір’я так звужувалося,
що перетворювалося на темну й вогку кам’яну щілину проміж двох прямих
прямовисних скель (Тул.). 2. Ти не сумуй – ще зелені сповна, ще розлилися так
шовково трави, ще лісовик зелену службу править і літо в ряст заплутало човна
(Кит.). 3. Постукає до мене дощ осінній, влетить в хустині з вовни хуртовина –
і плакатиму, що покриє іній вікно із сонцем й запахом полину… (Карп.). 4. Якщо
зранку бджоли весело, стрімко літають, так і знайте: день буде погожий,
сонячний (Гонч.). 5. Увечері горіло багаття на галявині поміж дубів, і коли
стемніло, то жар перетлілого дубового листя нагадував зірки на небі, до яких
можна було торкатись пальцями (Гуц.) 4. Коротшають
повільно гожі дні, видовжуються тіні на стіні, один за одним коники зникають;
обітована міниться зоря, та вже ніхто нічого не чекає у падолисті дат календаря
(Москалець). 5. Вітру майже не було, але той легіт, що ледве ворушив листя, ніс
у собі перше відчуття осені та холодів (В.Шевч.). 6. А далі в мій сон залітають
лебеді, їх стільки, скільки може бути лише в сні (Ст.). 7. Увійшовши в хащі, де
повно птиць, уяви: природа – майстерня Бога, по якій блукає твоя знемога
(Андрух.). 8. Перший напад на громадські права було відбито, але тухольці не
радувалися завчасно: вони добре знали, що се тільки перший напад і що за ним
треба чекати інших (Фр.). 9. Молодість
минула, старість іще не надійшла, й котиться річка твого життя до безмежного
моря, в якому й зникає безслідно, мов краплина (Гуц.). 10.Ось стежка до твого
дому повз молоді, посаджені тобою яблуні, ось і малинник, у якому копошиться
їжак, гніваючись, що ти досі не налив йому у блюдечко біля порога молока
(Дрозд). 11.Хто не спав, міг бачити це: в снопах світла, під повним паруссям,
майже непомітно рухався, повертаючись із плавби, “Оріон” (Гонч.). 12.Воли собі
ступають, земля ходить круг сонця, планети творять свою путь, а чоловік лежить
на возі і їде (Вин.).
Завдання з української літератури для учнів ІІ ін. філ. на період карантину
1. Скласти опорний конспект "Українська література ІІ
половини ХХ – початку ХХІ ст. Поети-шістдесятники".
2. Скласти опорні схеми за життєписом Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського.
3. Створити презентацію про сучасного письменника та прочитаний художній твір ХХІ ст., надіслати на електронну пошту.
4. Виконати створені вами тести за творчістю О. Довженка:
2. Скласти опорні схеми за життєписом Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського.
3. Створити презентацію про сучасного письменника та прочитаний художній твір ХХІ ст., надіслати на електронну пошту.
4. Виконати створені вами тести за творчістю О. Довженка:
Завдання з української мови для учнів ІІ укр. філ. на період карантину
1. Повторити орфографію (правопис складних слів), лексикологію, фразеологію, морфеміку, словотвір (використовуйте довідник Д. Зайця https://drive.google.com/file/d/1_FCNgXzOkk9mA6mQycG82Ycr2CYgXpLN/view).
2. Виконати онайн-тести:
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/razom,-cherez-defis-chu...-2
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/razom,-cherez-defis-chu-okremo
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/uzhuvannya-myakogo-znaka
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/uzhuvannya-apostrofa
https://ukr-mova.in.ua/exercises/frazeologizmy/czikavi-frazeologizmi
3. Розкрити дужки:
2. Виконати онайн-тести:
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/razom,-cherez-defis-chu...-2
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/razom,-cherez-defis-chu-okremo
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/uzhuvannya-myakogo-znaka
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/uzhuvannya-apostrofa
https://ukr-mova.in.ua/exercises/frazeologizmy/czikavi-frazeologizmi
3. Розкрити дужки:
(Авіа)(моторо)будування, (віце)адмірал, (хліб)сіль, (дощо)мір, (людино)день, (людино)доза, (життє)пис, (перекоти)поле, (п’яти)річка, (стоп)кран, (трудо)день, (лісо)сплав, (радіо)комітет, (купівля)продаж, (лікар)еколог, (блок)система, (прем’єр)міністр, (кіловат)година, (міні)футбол, (чар)зілля, (мати)(й)мачуха, (тепло)(й)(гідро)електростанція, (сто)річчя, електро/поїзд, світло/водо/лікування, двох/сот/ліття, авто/фургон, магазин/салон, льон/кучерявець, зоре/носець, кіно/репортаж, мікро/економіка, мово/знавство, лексико/графія, макро/світ, Кам’янець/Подільський, максі/спідниця, всюди/хід, Будь/де, хтозна/як, в/голос, до/гори, сяк/так, по/українському, по/латині, по/перше, куди/небудь, хтозна/коли, казна/коли, аби/то, так/то, куди/небудь, по/нашому, таким/чином, тим/часом, по/суті, на/жаль, раз/у/раз, день/у/день, на/зустріч, на/силу, с/краю, мимо/хіть, що/найкраще, аби/куди, ані/трохи, поки/що, що/ночі, яко/мога, як/найдовше, без/жалю, на/совість, на/гора, уві/сні, як/слід, на/двоє, у/трьох, у/середині, по/господарськи, ледве/ледве, пліч/о/пліч, як/не/як, кінець/кінцем, де/коли, поза/вчора, при/вселюдно, чим/раз, без/ліку, вряди/гори, в/основному, в/цілому.
4. Виконати морфемний і словотворчий аналіз слів:
Скляр, солдатський, працювати, синь, лють, наказ, прадід, доісторичний, підкреслити, прикордонник, безтурботний, землемір, самооборона, синьо-біло-червоний, чорнобривий, життєдайний, пивоварня, Держбанк, профтехшкола, майбутнє, будівничий, дев'ятсот, нижчепідписаний, супутник, казати, пднести, уночі.
5. Пояснити значення фразеологізмів:
агнець Божий, аж з медом та з маком, аж молоко кисне, акації падають, антимонії розводити, бабця надвоє ворожила, баглаї напали, бити у хвіст і в гриву, втерти маку, думки колесом заходили, лебедя рубати, облизати макогона, хоч трава не рости, як за гріш маку.
Підписатися на:
Дописи (Atom)