«Я абсолютна противниця рейтингування шкіл за результатами ЗНО, адже це оцінювання створене для перевірки знань учня, але не відображає прогрес школяра у навчальному закладі. У багатьох цивілізованих країнах для визначення рейтингу шкіл використовується специфічний показник «додана освітня вартість» – він враховує початковий рівень учнів, що навчаються в школах, їхній соціальний стан та прогрес, якого вдалося досягнути учню в школі», – пояснила Лілія Гриневич.
http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/06/17/v-ukrayini-nema-dostatnix-instrumentiv-dlya-ob%E2%80%99ektivnogo-rejtinguvannya-shkil,-i-zno-ne-mozhe-buti-absolyutnim-pokaznikom-yakosti-navchannya,-%E2%80%93-ministr/
http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/06/17/v-ukrayini-nema-dostatnix-instrumentiv-dlya-ob%E2%80%99ektivnogo-rejtinguvannya-shkil,-i-zno-ne-mozhe-buti-absolyutnim-pokaznikom-yakosti-navchannya,-%E2%80%93-ministr/