1. Вибір книги для
реклами.
2. Створення сценарію
до буктрейлера (продумати сюжет і написати текст). Важливо внести інтригу і
вибудувати сюжет таким чином, щоб читачеві неодмінно захотілося дізнатися, що ж
буде далі. А дізнатися це можна, лише прочитавши книгу. Відеоролик не повинен
бути довгим, не більше 3 хвилин, так як це оптимальний час, щоб утримати увагу
глядача - потенційного читача.
3. Наступний етап
роботи – необхідно підібрати картинки, відсканувати ілюстрації
з книги, зняти своє відео або ж знайти відео з тематики в Інтернеті.
4. Записати озвучений
текст, якщо це передбачено за сценарієм. Для запису і редагування звуку можна
використовувати програму Sound Forge.
5. Для роботи з відео
потрібно вибрати програму. Для початківців можна використовувати програму
Windows Movie Maker. Ця програма є на всіх ПК, так як входить в пакет Microsoft
Windows. Програма Movie Maker здатна брати й обробляти відеофайли
з цифрової відеокамери, створювати із зображень слайд-шоу, додавати до відео
заготовки, титри, звук, вирізати необхідні фрагменти і склеювати їх, створюючи
при цьому ефектні переходи від фрагмента до фрагмента. Широко використовується
для створення кліпів, відеопрезентацій та обробки аматорського відео.
6. Заключний етап – відеомонтаж. Вирізати / склеїти кілька фрагментів
відео, додати звукову доріжку, змінити розмір відео, накласти ефекти, переходи.
Буктрейлер можна
рекламувати в Інтернеті, блогах, на форумах, у популярних соціальних мережах.
http://natakun75.blogspot.com/p/blog-page_40.html
Буктлейрер до повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків"
Буктлейрер до повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків"
Буктлейрер до повісті О. Кобилянської "Земля"