25.10.16

Гендер: як хобі переросло в кількарічну наукову роботу

Шановні колеги! Пропоную Вам переглянути мій творчий доробок "Підвищення компетентності вчителів щодо    здійснення ґендерного  виховання старшокласників (науково-практичні семінари, психолого-педагогічні тренінги, майстер-класи)".

24.10.16

ІІІ Всеукраїнський освітній форум «Успішний 11-класник» від компанії «ZNOUA».

29 жовтня 2016 р. у Києві (вул. Госпітальна 12, Конгрес-хол "PRESIDENT HOTEL») відбудеться ІІІ Всеукраїнський освітній форум «Успішний 11-класник» від компанії «ZNOUA». Старшокласники матимуть змогу поспілкуватися з представниками 15 топ-університетів України, роботодавцями провідних компаній, відвідати майстер-класи від експертів щодо підготовки до ЗНО, представників приймальної комісії, експертів у сфері HR, експерта з теорії поколінь.  http://osvita.ua/school/52539/

Генератор завдань «Прописи»

Проект "Розвиток дитини" пропонує батькам та вчителям початкової школи нову можливість для навчання дітей письму – Генератор завдань «Прописи». Цей сервіс допоможе зробити індивідуальні завдання-прописи з метою якісного оволодіння навичками каліграфічного написання літер української абетки. Використовуючи генератор, можна самостійно створити добірку вправ, що передбачає тренування в написанні окремих, у тому числі проблемних для дитини, літер, буквосполучень чи слів. Батьки можуть вводити вихідні параметри самостійно чи за участю дитини або навіть надати їй самій можливість власноруч створити для себе завдання, що неодмінно буде мотивувати її та заохочувати на продовження занять з письма. Кожне сформоване письмове завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. http://osvita.ua/school/52564/
Створення прописів http://childdevelop.com.ua/generator/letters/propisi.html

Крок до професійного самовизначення

На осінніх канікулах, із 31 жовтня по 5 листопада 2016 року, учні 8-11 класів мають змогу взяти участь у  програмі шестиденного профорієнтаційного табору «PROF CAMP». Тут можна дізнатися про різні професії та зробити крок до усвідомленого вибору власного професійного майбутнього. Основні форми роботи – презентації професій, профорієнтаційне тестування, ділові ігри, екскурсії на підприємства, тренінги з особистісного розвитку та психологічний тренінг із підготовки до складання зовнішнього незалежного оцінювання. Після завершення проекту школярі отримають сертифікати учасників та приємні подарунки. Вартість перебування в таборі – 200 гривень.http://osvita.ua/school/52583/

Стажування членів МАН у провідній європейській лабораторії «XLAB» (Німеччина)

Українські школярі – вихованці Національного центру «Мала академія наук України», пройшли стажування в провідній європейській лабораторії «XLAB», розташованій у Геттінгені (Федеративна Республіка Німеччина). Потрапити до Німеччини мали змогу призери ІІІ етапу конкурсу-захисту у відділенні «Хімія та біологія», які вільно володіють англійською мовою. Лабораторія пропонує кілька практичних експериментів і курсів, що доповнюють шкільну програму з біології, хімії, фізики, інформатики та наук про Землю. Цьогоріч це були молекулярна біологія і нейрофізіологія; на кожен напрям відводилося по три дні. На заняттях із молекулярної біології школярі вчилися виділяти з біологічних зразків ДНК, очищали її і «розмножували» за допомогою полімеразної ланцюгової реакції. На заняттях із нейрофізіології учасники опановували мікроелектродну техніку для реєстрації електричної напруги на мембранах клітин і нервових імпульсів, за допомогою яких нервові клітини спілкуються між собою в головному мозку, а також дізналися, як працюють зорові клітини у сарани. Відвідали учасники й німецький центр дослідження приматів, на базі якого науковці вивчають деякі людські захворювання, залучаючи приматів як модельні організми. 

Розвиток українського за кордоном

Міністерство освіти і науки України розвиватиме українську мову не лише в середині держави, а й за кордоном. Про це зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич 22 жовтня 2016 року, під час свого виступу на форумі, присвяченому розвитку суспільного життя новітніх українських мігрантів в Європі. Ще 28 серпня 2016 року в Києві було підписано Меморандум про співпрацю між Кабінетом Міністрів України та Світовим конгресом українців. Цей документ сприятиме відкриттю та функціонуванню навчальних закладів за кордоном, у яких здійснюється навчання українською мовою або вивчається українська мова й українознавчі предмети, забезпечення здобуття закордонними українцями освіти в Україні. Лілія Гриневич зазначила: «Школа, і саме українська школа за кордоном, має продовжувати плекати українську ідентичність, зміцнювати підвалини майбутнього процвітання”.

День Організації Об'єднаних Націй (День ООН)

 24 жовтня 1945 року, після того, як більшість держав-засновників ратифікували договір про створення всесвітнього органа, була офіційно створена Організація Об'єднаних Націй. У 1971 році Генеральна Асамблея Організації Об'єднаних Націй прийняла резолюцію, де рекомендувала державам-членам відзначати цей день як державне свято. Традиційно в цей день у всьому світі проводяться зустрічі, дискусії та виставки, присвячені цілям Організації та її досягненням. Іноді влаштовуються спеціальні заходи, на яких Організація Об'єднаних Націй за допомогою електронних засобів комунікації зв'язується з різними містами світу.

23.10.16

Творче завдання з української літератури для учнів 10 класу

Зіставити вивчені художні твори: повість М. Старицького «Облога Буші», повість А. Чайковського "За сестрою", роман Вальтера Скотта "Айвенго".
  

Завдання для учнів 11 класу

Визначте вид складнопідрядного речення, побудуйте схему:
Нерозумно озиратися назад, коли потрібно їхати вперед (Вальтер Скотт).
Ніколи не будь таким дурнем, щоб вважати себе розумнішими за інших (Вальтер Скотт).
Нічого хвалитися своєю перевагою, поки вона не підтверджена справою (Вальтер Скотт).
Проступок, хоч і може викликати тимчасове благополуччя, ніколи не приносить справжнього щастя (Вальтер Скотт).
Ті, кому не страшна смерть, здатні на все (Вальтер Скотт).
Туман ховає прірву від тих, кому судилося в неї впасти (Вальтер Скотт).
Хто творить добро, маючи необмежену можливість робити зло, той гідний похвали не тільки за скоєне добро, а й за все те зло, якого він не робить (Вальтер Скотт).
Відповіді пишіть у коментарях.

21.10.16

Повторення складнопідрядного речення (завдання для учнів 11 класу)

Перегляньте мої відеоуроки та зробіть синтаксичний аналіз речення: 
“Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, 
який треба запалити” (К.Ушинський).