- Харченко Вікторію (І місце).
- Сірик Олександру (ІІ місце).
- Пабат Наталію та Умаєву Луізу (ІІІ місце).
- Мироненко Надію та Ковтун Марину (ІV місце).
- Волошину та Павлюк Анастасію (V місце).
Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
19.10.16
Вітаю переможців І етапу Всеукраїнської олімпіади з укр. мови та літ., учнів 11 класу Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради:
18.10.16
День народження Умберто Боччоні
19 жовтня 1882 р. народився італійський художник,
скульптор, теоретик футуризму Умберто
Боччоні.
17.10.16
18 жовтня - Європейський день боротьби з торгівлею людьми
Європейський день боротьби з торгівлею людьми був започаткований 18 жовтня 2007 р. Європейським Парламентом як день консолідації діяльності з підвищення рівня обізнаності щодо феномену торгівлі людьми, особливо жінками та дітьми, небайдужості громадськості до цього явища та візуалізації проблеми на глобальному рівні.
16.10.16
80-річчя Івана Драча
17 жовтня виповнюється 80 р. з дня народження Іва́на Фе́доровича Драча, українського поета («Соняшник», «Протуберанці серця», «Поезії», «До джерел», «Корінь і крона», «Київське небо», «Дума про вчителя», «Сонячний фенікс», «Сонце і слово», «Американський зошит», «Соняшник», «Теліжинці», «Храм сонця», «Противні строфи» та ін.), кіносценариста («Криниця для спраглих», «Камінний хрест», «Іду до тебе», «Пропала грамота», «Дід лівого крайнього», «І в звуках пам'ять відгукнеться...», «Вечори на хуторі біля Диканьки», «Таємниця Чингісхана» та ін.), перекладача, драматурга, державного й громадського діяча. https://uk.wikipedia.org/wiki/Драч_Іван_Федорович
13.10.16
Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку затвердження рішень про присвоєння вчених звань»
3 жовтня 2016 р. на сайті Міністерства освіти і науки України оприлюднено
проект постанови Кабінету Міністрів України
«Про внесення змін до Порядку затвердження рішень про присвоєння вчених
звань», яким передбачені нові вимоги до присвоєння вчених звань професора і
доцента.
БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО ДИВИСЯ ТУТ:
БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО ДИВИСЯ ТУТ:
Перше читання проекту Закону "Про освіту" 2016 р.
6 жовтня 2016 року 277 народних депутатів Верховної Ради України в першому
читанні проголосували за проект Закону “Про освіту”. Законопроект передбачає
три форми здобуття освіти: формальну (офіційне підвищення рівня освіти),
неформальну (підвищення рівня поза офіційною системою підвищення кваліфікації –
тренінги, гуртки, курси) та інформальну (самоосвіта). Реформи мають поліпшити
умови праці вчителя за рахунок зменшення бюрократичного контролю, розширення
академічних свобод і формування простору для творчої праці. Буде обмежено
втручання в освітній процес державних органів і органів місцевого
самоврядування – стандарти освіти будуть виписані в очікуваних результатах
навчання, а в якій спосіб їх буде досягнуто – то вже справа вчителя. Таким
чином, на зміну старій парадигмі, коли за пострадянською традицією зміст освіти
визначався Міністерством, пропонується сучасна європейська модель, за якої Уряд
(Міністерство) затверджуватиме стандарти освіти, а заклади освіти
розроблятимуть освітні програми, що мають гарантувати виконання освітніх
стандартів. У випадках, коли документ про освіту має видаватися державою,
освітні програми проходитимуть
акредитацію. На базі Державної інспекції навчальних закладів буде
створено незалежний орган - Агентство забезпечення якості освіти, до
повноважень якого належатимуть питання акредитації освітніх закладів (крім
вищої освіти). Регіональні підрозділи Агентства забезпечуватимуть фахове
інспектування закладів освіти, при цьому органи місцевого самоврядування будуть
позбавлені права проводити таке інспектування. Наразі розпочинається наступний етап - доопрацювання законопроекту та
підготовка його до другого читання.
http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2016/10/06/zakon-“pro-osvitu”,-z-yakogo-pochnetsya/
Про мовний режим у системі освіти
Міністерство освіти і науки України направило керівникам обласних департаментів/управлінь освіти та всіх навчальних закладів України листа з вимогою дотримуватися мовного законодавства України і використовувати (викладати та спілкуватися) у навчальних закладах державну мову - українську. Освітні заклади повинні забезпечити підвищення рівня володіння державною мовою своїх науково-педагогічних та педагогічних працівників. При розробці робочого навчального плану на базі Типового навчального плану рекомендується враховувати інтереси учнів та їхніх батьків - ознайомлювати батьків та учнів з проектом робочого навчального плану через веб-сайт закладу та на батьківських зборах, проводити відповідні опитування тощо. Освітнім навчальним закладам також рекомендується активно залучати дітей та молодь до різноманітних навчально-виховних і культурно-просвітницьких заходів, у рамках яких популяризувати українську мову в учнівському, студентському та педагогічному середовищах.
Про дебюрократизацію шкільної діяльності
Міністерство освіти і науки України разом із громадською ініціативою EdCamp
Ukraine за підтримки «Microsoft Україна» та інших партнерів проекту
проводить анонімне опитування з питань
документообігу та звітності в закладах середньої освіти. До участі в
анкетуванні, що триватиме до 13 жовтня 2016 року, запрошуються педагоги й
адміністратори (директори та їх заступники) закладів усіх типів та форм
власності. Станом на 10 жовтня в опитуванні взяли участь 7 911 респондентів, із
них учительську анкету заповнили 5 857 осіб, адміністраторську – 2 054. Голова Ради ГО «ЕдКемп Україна», голова підкомітету загальної середньої
освіти Громадської ради при МОН Олександр Елькін розповів про попередні
висновки анонімного опитування педагогів та керівників шкіл, мета якого –
виявити критичні точки в роботі школи, пов’язані з документообігом і звітністю.
Так, серед документів, які, на думку педагогів, необхідно скасувати – облік дітей
шкільного віку за територією обслуговування навчального закладу, так званий
облік мікрорайонів (72 % респондентів), звіт про відвідування семінарів,
круглих столів, тренінгів (69 %), документація з працевлаштування /продовження
навчання випускників 9-х та 11-х класів (65 %). Директори та їхні заступники
визначають виховні заходи як позитивний чинник, але пропонують скасувати плани
й звіти по них - такої думки дотримується 61% респондентів. 58 % опитуваних
адміністраторів вважають за необхідне скасувати заповнення особових справ учнів
після закінчення ними школи, а 55 % – ведення книги протоколів піклувальної
ради, батьківського та учнівського комітетів. Час, який вивільниться після
скасування непотрібних паперів, 79 % учителів планують присвятити родині, 67 %
– самоосвіті та підвищенню кваліфікації, 47 % – відпочинку. Натомість більшість
адміністраторів (76 %) вказала, що у вільний час займатиметься самоосвітою, 59
% приділятимуть більше уваги учням, 51 % – родині. 55 % освітян вважають, що процес дебюрократизації
залежить від Міністерства освіти і науки, близько 45 % – впевнені, що від
обласних органів управління освіти та місцевих органів влади. За розрахунками громадського руху EdCamp в Україні, на всі документи у
школі за місяць витрачається в середньому 4 пачки паперу, це 48 пачок на рік.
Станом на 2015/2016 н. р. в Україні налічувалося 17 337 шкіл. «Отже, на місяць
це - 69 348 пачок або 4 160 зрубаних дерев і 5 млн 200 тис. грн, щоб цей папір
придбати», – зауважив Олександр Елькін.
Підписатися на:
Дописи (Atom)