Години
заміщення, проведені вчителем за відсутніх колег як за основним місцем роботи,
так і на роботі за сумісництвом, мають
оплачуватися з погодинного розрахунку, виходячи зі ставки заробітної плати
вчителя, який замінює тимчасово відсутнього колегу. Якщо ж заміщення
тривало понад два місяці, то оплата праці педагогів провадиться з першого дня
заміщення за всі години фактичного навчального навантаження за тарифікацією в повному обсязі. Учителі з інших дисциплін, заміняючи
тимчасово відсутніх колег, виконують програму зі свого предмету дещо наперед,
щоб згодом передати відповідні години учителю, який нині відсутній, для
виконання відсутнім пропущеної програми. У такому випадку
учителю, який забезпечує заміну тимчасово відсутнього колеги, додаткова оплата
не провадиться, оскільки загальний обсяг педагогічного навантаження не
збільшився, а дещо розподілився в часі. Йому виплачується заробітна плата відповідно
до тарифікації протягом всього часу, як за період тимчасового заміщення, так і
за дні відсутності уроків, коли раніше відсутній учитель проводив свої уроки з
пропущеного предмету. Учителю,
який був раніше відсутнім, після виходу на роботу виплачується заробітна плата
відповідно до тарифікації, а також здійснюється додаткова оплата за проведені
додатково уроки на умовах погодинної оплати праці.
Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
13.09.16
Результати конкурсу «Міжнародна кредитна мобільність»
За
результатами конкурсу «Міжнародна кредитна мобільність»
Національні агентства Еразмус+ країн-членів Програми ЄС Еразмус+ підтримали 116
проектів на організацію міжнародної кредитної мобільності у співпраці з
українськими вищими навчальними закладами. Загальна сума виділених коштів на
проекти мобільності з Україною – 7 380 000 євро. 2 220 осіб візьмуть участь у
взаємному міжуніверситетському обміні. Планується, що 1 583 стипендіати
отримають можливість навчатись або переймати професійний досвід у Європі.
Відповідно 637 стипендіатів з Європи відвідають Україну для короткотермінового
навчання та обміну досвідом.
За
результатами конкурсу індивідуальних стипендій з навчальної Ступеневої
мобільності, 36 українських студентів
отримали стипендії на навчання за спільними магістерськими програмами «Еразмус Мундус». 4 студенти здобуватимуть ступінь
доктора філософії за спільними докторськими програмами. У залежності від
обраних магістерських та докторських програм, українські студенти розпочнуть
своє навчання в університетах Австрії, Бельгії, Нідерландів, Великобританії,
Іспанії, Швеції, Франції, Італії, Німеччини та Португалії.
Для
нових можливостей подання на конкурси для отримання стипендій на навчання в
магістратурі відібрано 27 нових Спільних магістерських програм. Повний список
(більше 130) спільних магістерських програм оновлюється, конкурси оголошуються
з жовтня по січень.
База та новини
проектів:
www.erasmusplus.org.ua
Підручники для 4, 7 та 8 класів
Друк підручників для 8
класів за кошти державного бюджету повністю завершено. 87,1% підручників доставлено до департаментів/управлінь освіти і науки
обласних держадміністрацій. Загалом було надруковано 120 % примірників підручників від
реальної потреби. У випадку, якщо у школі досі немає підручників для 8 класу,
варто звертатися до департаменту/управління освіти і науки вашої обласної
держадміністрації.
Натомість недостатнім залишається
забезпечення підручниками учнів 4 та 7 класів. 100% підручників для дітей свого
регіону забезпечила лише Вінницька область. У середньому по Україні місцеві
органи влади забезпечили підручниками школярів 4 класу на 71,87%, учнів 7 класу
– на 72,58%.
Гендерне бюджетування в Україні
29 серпня 2007 року
укладено Угоду між Міністерством фінансів України та Шведським агентством
міжнародного розвитку та співпраці стосовно підтримки проекту «Гендерне
бюджетування в Україні». 9
вересня 2016 року за участю заступника Міністра освіти і науки Романа Греби та
народного депутата України Ірини Суслової, за підтримки Проекту «Гендерне
бюджетування в Україні» відбулася нарада щодо результатів гендерного забезпечення освітніх програм з місцевих бюджетів. Гендерно
орієнтоване бюджетування – визнаний у всьому світі ефективний інструмент, що
сприяє розробленню справедливих і ефективних бюджетів, спрямованих на
задоволення реальних потреб чоловіків і жінок. У рамках цього проекту
передбачається здійснювати співробітництво у сфері розвитку системи управління
фінансами, зокрема в частині підвищення
економічної ефективності й прозорості
бюджетних асигнувань з урахуванням різних потреб жінок та чоловіків
шляхом впровадження гендерно чутливого бюджетування в бюджетний процес на
державному та місцевому рівнях. Для врахування гендерних аспектів у бюджетних
освітніх програмах учасниками наради
розглянуто пропозиції та рекомендації щодо внесення змін до статистичної
та фінансової звітності в рамках реалізації освітніх проектів у 5 регіонах, зокрема
Івано-Франківській, Чернівецькій, Херсонській, Закарпатській областях та м.
Києві.
Всеукраїнський проект «Діти і папери: як досягти балансу в школі?»
МОН і спільнота відповідального вчительства EdCamp
Ukraine розпочинають проект «Діти і
папери: як досягти балансу в школі?» Це анонімне онлайн-опитування щодо
розвантаження вчительської та адміністративної роботи з подальшим публічним обговоренням та
розробкою плану дій. До участі запрошуються педагоги й адміністратори закладів
освіти всіх типів та форм власності. До публічного
обговорення на другому етапі запрошуються також співробітники відділів і департаментів освіти. І етап (13 вересня – 13 жовтня 2016 р.): системне
анонімне опитування з узагальненням результатів, щоб виявити критичні точки в
роботі школи, пов’язані з документообігом та звітністю. ІІ етап (6
листопада – 1 грудня 2016 р.):
здійснюватиметься відкрите онлайн-обговорення отриманих даних та розробка
пропозицій щодо можливості подальших змін.
В. Волков - заслужений художник України
14 вересня 1941 р. народився заслужений художник України Волков Віктор Миколайович.
http://img-0.artonline.ru/paintings/megawolf/triloshadi.JPG
http://euro-art.com.ua/wp-content/uploads/2013/04/Волков-1024x673.jpg
http://img-0.artonline.ru/paintings/megawolf/vesenniecvety.JPG
12.09.16
12 вересня - День фізкультури і спорту
Шановні ліцеїсти, учителі, вихователі! Сподіваюся, що сьогоднішнє свято - День фізкультури і спорту - сформує у вас відповідальне ставлення до власного здоров'я! Любіть свій організм, турбуйтеся про його стан, допоможіть йому досягти фізичної гармонії! І тоді, упевнена, ви будете задоволені собою на 100%. Зробіть перший крок до спорту вже сьогодні!
Підписатися на:
Дописи (Atom)