Вітаю переможців конкурсу "Учнівський Оскар": Друзя Олександра, Вікторію Гнатову, Сніжану Колош, Юлію Яловську!
За результатами відбіркового конкурсу було
визначено ТОП-10 ліцеїстів, які подолали страхи, забобони, лінь, знайшли час для позаурочної діяльності і вийшли на цю сцену, щоб позмагатися за титул найкращого учня чи найкращої учениці: О. Друзь, В. Гнатова, С. Колош, Ю. Яловська, Б. Марченко,
Н. Богдан, Ю. Бублик, Т. Дітковська, Д. Івахненко, М. Чаленко, Ю. Бублик.
Переможцем гри став Олександр Друзь.
Також його було нагороджено грамотою найерудовнішого ліцеїста, Вікторію Гнатову
– грамотою найкрасномовнішої ліцеїстки, Сніжану Колош – грамотою найкреативнішої
ліцеїстки, Юлію Яловську – грамотою «Дарую добро світу».
Богдана Марченко –
учениця І курсу, класу іноземної філології. Любить українську мову, на
достатньому рівні володіє англійською мовою. Креативна, красномовна. Співає,
танцює, грає на гітарі. Цікавиться всім, що сприяє її саморозвитку. Дуже
відповідальна, дисциплінована, життєрадісна, одна з небагатьох, хто на заняттях
не сидить у соцмережах. Бере активну участь у позакласному житті закладу: повз
неї не проходять виховні заходи, конкурси із біології, математики, української
мови. Богдана навчається на відмінно і залюбки допомагає іншим подолати
труднощі у вивченні математики, фізики,
біології. Поважає батьків, учителів, ровесників, тому користуєтеся авторитетом
серед інших. Богдана має досвід створення онлайн-тестів та відеороликів. Також
вона приділяє значну увагу своїй
зовнішності і стилю. Робить усе можливе, щоб не забруднювати навколишнє
середовище, у майбутньому планує виділяти кошти на створення притулків для
бідних та безхатченків, тварин, на ліки, розробку нових препаратів від
рідкісних хвороб. Богдана вірить у себе, тому робить усе можливе, щоб
стати успішною особистістю.
Наталія Богдан – учениця
ІІ курсу, класу української філології. Вона досконало говорить рідною мовою, а
також російською. Щодо комунікативних здібностей, то Наталія поєднує і
скромність, і лідерство. Правила етикету знає на 9 балів. Вона займається
творчістю, тому може вважати себе креативною. Їй не завжди легко висловити свою
думку, оскільки є страх перед публікою. Наталія бере участь у
позашкільних заходах: відвідує
консультації з історії України та української літератури. Щодо
саморозвитку, то має звичку щодня читати по декілька сторінок книг. Вона
намагається виконувати роботу, яку
доручили, якісно та швидко. Як вважає учениця, дисципліна є частиною її саморозвитку. Свою успішність може оцінити
10-ма балами. Наталка не байдужа до власної зовнішності, але не вважає себе
егоїсткою. Турбується про навколишнє середовище. Другокурсниця робить усе
можливе, щоб допомогти людині в біді. Наталії легше вдається писати, аніж
говорити. Також вона прислухається до батьків, бо знає, що їхній
досвід буде не зайвим. Навіть у складних ситуаціях може виявити оптимізм.
Наталка прагне успішно скласти ЗНО,
оскільки вважає, що це виклик долі, складне випробування, яке дасть поштовх до самореалізації.
Юрій Бублик – учень
ІІ курсу, класу іноземної філології. Добре володіє українською мовою, розмовляє
трьома іноземними мовами: англійською, німецькою, російською. Комунікабельний,
креативний, дисциплінований, прагне до
саморозвитку й прогресу, допомагає своїм одноліткам, якщо в них є
труднощі з навчанням. Навчається в середньому на 10 балів, читає багато
літератури, цікавиться історією, статистикою та фактами, бере участь у
позаурочній діяльності: Інтелектуальний клуб «Що? Де? Коли?» не обходиться без
Юрія. Там він навчився висловлювати й доводити свої думки. Поважає батьків,
учителів, ровесників, тому має підтримку і з їхньої сторони. Значну увагу Юрій
приділяє і своєму зовнішньому вигляду, адже вважає, що чоловік завжди має
виглядати пристойно. Такої практики, як створення відеороликів, не мав, але в
майбутньому планує обов'язково це надолужити. Ліцеїст хоче змінити світ на
краще, тому намагається не забруднювати навколишнє середовище. Юрій вірить у
себе, адже знає: лідерам усе під силу.
Вікторія Гнатова - учениця І курсу, класу української філології. Добре володіє рідною мовою, але не так якби хотілось. Систематично поглиблює знання з англійської мови. Вікторія комунікабельна, дружелюбна, легко будує нові знайомства. Добре знає правила етикету, креативність - її друге ім'я. Учениця уміє доводити свою точку зору, бере участь у житті ліцею. Грає на гітарі, піаніно. На уроках намагається зрозуміти все та менше говорити, щоб не порушувати дисципліну. Прагне до саморозвитку, тому вважає себе успішною особистістю. Користується авторитетом у класі.
Вікторія Гнатова - учениця І курсу, класу української філології. Добре володіє рідною мовою, але не так якби хотілось. Систематично поглиблює знання з англійської мови. Вікторія комунікабельна, дружелюбна, легко будує нові знайомства. Добре знає правила етикету, креативність - її друге ім'я. Учениця уміє доводити свою точку зору, бере участь у житті ліцею. Грає на гітарі, піаніно. На уроках намагається зрозуміти все та менше говорити, щоб не порушувати дисципліну. Прагне до саморозвитку, тому вважає себе успішною особистістю. Користується авторитетом у класі.
Тетяна Дітковська – учениця І
курсу, класу іноземної філології. Дівчина добре володіє рідною мовою, вільно
спілкується російською та англійською на рівні B1. Може вільно знаходити
спільні теми із співрозмовниками, цікавиться етикетом, має творчий підхід до справи, якщо це потрібно. Тетяна може легко висловити
свою думку, завдяки тому, що брала участь у дебатах. Також активна і в
позакласному житті закладу: допомагає
прикрашати ліцей до різних свят. Прагне до саморозвитку, цікавиться різними
фактами, відповідальна за свою діяльність, дисциплінована, має авторитет серед
однокласників, приділяє увагу зовнішності, адже вважає, що перше, по чому
оцінюють людину, – це її зовнішній вигляд. Турбується про навколишнє
середовище, допомагає тим, хто цього потребує. Таня вміє створювати відеоролики.
Упевнена, що в майбутньому стане успішною особистістю.
Дмитро Івахнeнко –
учень ІІ курсу, класу інозeмної
філології, володіє рідною та іноземними мовами на достатньому рівні. Досить
легко почувається поруч із малознайомими людьми. Учень уміло користується
комунікативними здібностями, легко висловлює свою думку, доводячи її до
логічного закінчення. Дмитро не бере участі в позашкільній діяльності, бо багато часу приділяє
підготовці до ЗНО. Проте розвиває як інтелектуальні, так і творчі здібності. На
нього можна покластися, адже його відповідальність доведена багатьма людьми.
Дмитро користується високим авторитетом серед однолітків, намагається
дотримуватись правил дисципліни. Він вважає, що має гарний смак, відвовідає нормам моди. Природа є важливою складовою в житті людини, тому Дмитро
переймається її станом, намагається не
завдавати шкоди своїми вчинками. Свою
допомогу може запропонувати тим, хто має особливе значення в його житті. Щодо
саморозвитку, то другокурсник поповнює
свій словниковий запас іноземними словами та виразами, щоб у майбутньому
подорожувати без перешкод. Прагне змінити світ на краще, проте не має
глобальних ідей щодо цього.
Олександр Друзь –
учень І курсу, класу української
філології. Рідна мова крокує з ним по життю з достатнім рівнем, а також трішки
російської та італійської. Він легко може розпочати цікаву розмову з
малознайомою людиною. Хлопця дуже цікавлять філософські питання, відповіді на
які шукає в книгах та наукових фільмах. Він відповідальний, але власні інтереси
ставить на перше місце. Олександр звик порушувати встановлені правила. Проте
бере активну участь у командних інтелектуальних змаганнях, наприклад «Віват, інтелект!». Для Олександра всі рівні, тому він допомагає тим, хто цього потребує. Юнак
стежить за своїм зовнішнім виглядом, але не зациклюється на цьому. Щодо зміни
світу, то Олександр хотів би позбавити людство від несправедливості та злої
людської подоби, але вважає це утопією.
Юлія Яловська –
учениця І курсу, математичного класу. Гуманітарієм себе не вважає: володіє
рідною та іноземними мовами на достатньому рівні. Не проявляє лідерських
якостей, намагається досягти компромісу з ровесниками. Спорт робить її життя
насиченим, тому Юлія бере активну участь у різних змаганнях. Високий рівень
успішності спонукає її до самореалізації.
Дівчина приділяє увагу психології, останнім новинкам моди. Із раннього
дитинства користується комп'ютером, має практику застосування онлайн-ресурсів
під час навчання. Вона сповнена життєвого оптимізму, вважає, що ніякі проблеми
не повинні впливати на здоров'я. Юлія займається волонтерською діяльністю,
допомагає тим, хто цього потребує .
Сніжана Колош – учениця
І курсу, класу української філології. Українською мовою володіє добре, непогано
знає англійську. Комунікабельна, вихована, стримана, дисциплінована,
красномовна, креативна. Сніжані інколи складно висловити свою думку, знайти
спільну точку зору. Відвідує музичну школу: грає на фортепіано. Окрім навчання,
займається саморозвитком: читає мотиваційні книги, вчиться планувати свій час, дотримується
розпорядку дня займається спортом, вважає що правильне здорове харчування –
запорука гарної фігури. Має досвід у розв’язанні
інтелектуальних завдань, адже брала участь в конкурсі «Віват, інтелект!».
Сніжана турбується й про навколишнє середовище, допомагає людям, поважає
старших та однолітків. Вважає себе успішною особистістю, у майбутньому прагне
стати відомою і мотивувати людей ставати кращими.
Маргарита Чаленко –
учениця І курсу, класу іноземної філології, достатньо добре володіє рідною
мовою, захоплюється англійською. Одна з найкращих її якостей – уміння проявити
комунікативні вміння, використовуючи прийоми оратора. Щодо етикету, то,
прочитавши книгу цієї науки в 5 класі, знає всі норми навідмінно.
Креативність дівчини цілком залежить від
настрою. Але взагалі Марго допитлива та завжди не проти дізнатись щось
унікальне, незвичайне. Вона оптимістка:
друзі часто запрошують її, щоб замалювати свої сірі будні різнокольоровими
фарбами, адже першокурсниця знаходить позитив у будь-чому негативному.
Немає коментарів:
Дописати коментар