09.04.23

Провела свій 87 онлайн-захід (№ 80 від ОЦ "Школа успіху")!!!

 Провела свій 87 онлайн-захід (№ 80 від ОЦ "Школа успіху")!!!

Дякую, всім, хто долучився до онлайн-тренінгу у святковий день!
Переглянути можна на ютуб-каналі:  

✍️Придбати матеріали та сертифікат (5 год) тренінгу (250 грн): https://secure.wayforpay.com/button/b9d0b1c5b02e2
✍️Придбати гру "Музика - мова душі (повторення синтаксису)" в друкованому вигляді - 420 грн: https://secure.wayforpay.com/button/b2d140a147325
✍️Придбати гру "Музика - мова душі (повторення синтаксису)" в електронному вигляді - 200 грн: https://secure.wayforpay.com/button/b774790a5b46e
✍️Психологічні картки особистісного росту - 150 грн:
https://secure.wayforpay.com/button/b5889cbe312d8
✍️Онлайн-тести з укр. мови (синтаксис, 42 шт.) - 210 грн:
https://secure.wayforpay.com/button/b93ae3e050d63
✍️Онлайн-тести з укр. мови (морфологія, 64 шт.) - 320 грн:
https://secure.wayforpay.com/button/be83dddf5f87c
✍️Онлайн-тести з укр. мови (фонетика, орфоепія, лексикологія, фразеологія, морфеміка, словотвір, 47 шт.) - 235 грн:
https://secure.wayforpay.com/button/bfa8931bc7019
✍️Онлайн-тести з укр. мови (орфографія, 38 шт.) - 190 грн:
https://secure.wayforpay.com/button/b12b9b85e2deb
✍️Онлайн-тести з укр. мови (власне висловлення, мотиваційний лист, НМТ, 15 шт.) - 75 грн:
https://secure.wayforpay.com/button/b4749d07e0062



















06.04.23

86 проведених вебінарів

  Авторка та спікерка 57 вебінарів для освітян (від ОЦ “Школа успіху”):

1. «Технологія створення навчальних відеороликів» («На урок», Харків, 2019 р.) https://www.youtube.com/watch?v=Ay4dyBDvG_c 

2. «Особливості використання флешкарток у процесі вивчення української мови та літератури» («Всеосвіта») https://www.youtube.com/watch?v=zGF_wO2NxOM&t=2004s 

3. «Використання онлайн-ресурсів у процесі підготовки старшокласників до ЗНО з української мови та літератури» (ОЦ «Школа успіху», 21.03.20).

4. «Гейміфікація як засіб підвищення навчальної мотивації учнів (на прикладі ігор з української мови та літератури)» (ОЦ «Школа успіху», 04.04.20).

5. «Ефективні методики узагальнення вивченого матеріалу з української мови та літератури напередодні ЗНО» (ОЦ «Школа успіху», 14.04.20).

6. «Як в умовах дистанційного навчання не перетворитися на зомбі? (комплекс психологічних вправ, практичні рекомендації, онлайн-ігри, інтерактивні завдання)» (ОЦ «Школа успіху», 30.04.20).

7. «Написання власного висловлення (практичні вправи, рекомендації, авторські техніки)» (ОЦ «Школа успіху», 10.05.20).

8. «Як спонукати учнів до саморозвитку в канікулярний період: система практичних завдань, онлайн-технік» (ОЦ «Школа успіху», 25.05.20).

9. «Використання цікавих онлайн-технік у роботі вчителя» (“Jeopardy”, “Seesaw”, “Hapyak”, “Classmarker”, “Genially”, “Emaze”, “Blendspace”, “Quizbean”, “Flipgrid”, “Quizlet”, “Webjets”, “Liveworksheets”) (ОЦ «Школа успіху», 04.06.20).

10. «Скринька цікавих онлайн-технік для педагога» («Renderforest», «Crello», «Ourboox», «Boom Writer», «Storyjumper», «Piktochart», «Wooclap», «Studystack», «Miro», «Tricider», «Quiz game master», «Testmoz», «Purpose Games», «Classkick», «Collage Maker», «Formative», «Timetoast») (ОЦ «Школа успіху», 25.06.20).

11. «Як провести засідання МО вчителів по-новому?» (ОЦ «Школа успіху», 09.07.20).

12. «Урізноманітнення форм роботи на уроці з допомогою онлайн-ресурсів  («Вookwidgets”, “Renderforest”, “iSpring QuizMaker”, “Edraw Max”, “Рeardeck”, “Сoreapp”, “Maibax”, “Сacoo”, “Вubbl.us”, “Jigzone”, “Plickers”, “Storyjumper”, “Studystack”, “Boom Writer”, “Classkick”, “Collage Maker”, “Crello“)» (ОЦ «Школа успіху», 12.08.20).

13. «Просто про складне:  онлайн-сервіси, які допоможуть  створити презентації  та інтерактивні  робочі листи, вікторини» (ОЦ «Школа успіху», 04.09.20).

14. «Феншуй для вчителів, або Як гармонізувати інтелектуальний простір в освітньому закладі та вдома» (ОЦ «Школа успіху», 19.09.20).

15. «Як синтезувати різні навчальні дисципліни,  щоб учитель та учні були задоволені результатом?» (ОЦ «Школа успіху», 17.10.20).

16. «Як створити відеоурок, відеоролик? (допомога вчителю в умовах дистанційного навчання)» (ОЦ «Школа успіху», 07.11.20).

17. «Оцінювання учнів по-сучасному в реальному та віртуальному освітньому середовищі (Ромни, Центр професійного розвитку педагогічних працівників Роменської міської ради Сумської області,  онлайн-марафон «Сучасні стратегії формувального оцінювання», 18.05.21).

18. «Використання артхвилинок  у процесі формування практичних умынь писати власне висловлення» (Усеукраїнський інтернет-марафон «Використання сучасних цифрових інструментів в умовах дистанційного навчання», 17.06.21)

19. «Оцінювання учнів по-сучасному (Первомайськ, ВП «Первомайський фаховий коледж НУК імені адмірала Макарова, методичне об'єднання викладачів філологічних дисциплін ВСП ПФК НУК імені адмірала Макарова «Ефективність сучасних підходів у процесі викладання філологічних дисциплін», 20.05.21).

20.  «Як створити унікальний посібник для учнів та вчителів швидко та якісно?»  (Магістральний мініEdCamp Chernihiv «Баланс у житті педагога», 04.12.21).

21. «Поради сучасному вчителю: як зробити урок цікавим» (Управління Державної служби якості освіти в Чернігівській області, круглий стіл «Педагог якісної школи. Який він?», 10.11.21).

22. «Новітній підхід до організації дистанційного навчання» (Управління Державної служби якості освіти в Чернігівській області, онлайн-семінар для керівників ЗЗСО «Дистанційнетнавчання як сучасна освітня технологія», 28.12.21).

23. «Галерея нових онлайн-р есурсів для організації ефективного дистанційного навчання» (ОЦ «Школа успіху», 15.01.21).

24. «Оцінювання учнів по-сучасному в реальному та віртуальному освітньому середовищі» (ОЦ «Школа успіху», 31.01.21).

25. «Особливості створення технологічної карти онлайн-уроку» (ОЦ «Школа успіху», 21.02.21).

26. «Основи технічного редагування. Секрети створення навчального посібника» (ОЦ «Школа успіху», 28.03.21).

27. «Методика використання прикладів із художнього мистецтва (картин, скульптур, фільмів, мультфільмів, пісень) у процесі написання власного висловлення» (ОЦ «Школа успіху», 23.04.21).

28. «Кейс нових онлайн-ресурсів для сучасного вчителя (створення анімацій, ігор, тестів, презентацій, квестів, опитувань, відеозапису з екрана)» (ОЦ «Школа успіху», 27.05.21).

29. «Організація командної роботи в онлайн-просторі» (ОЦ «Школа успіху», 10.10.21).

30.  «Як створити електронний посібник із PDF-документа» (ОЦ «Школа успіху», 31.10.21).

31. «Як навчити учнів самостійно готуватися до ЗНО з української мови та літератури: методичні рекомендації» (ОЦ «Школа успіху», 14.12.21).

32. «Дистанційна підготовка учнів до предметних олімпіад, захисту МАН, ЗНО, ДПА» (ОЦ «Школа успіху», 05.12.21).

33. «Особливості створення електронного посібника» (Відділ освіти Талалаївської сільської ради Ніжинського району, 10.01.22).

34.  «Створення та використання навчально-розвивальних ігор в освітньому процесі» («Atomshub», Всеукраїнська наукова онлайн-конференція «Сучасні підходи до якісного освітнього процесу», 11.02.22 р).

35. «Як підготуватися до атестації без емоційного напруження?» (ОЦ «Школа успіху», 06.02.22).

36. «Особливості реалізації принципу наступності в НУШ: взаємозв’язок програм, методів, форм навчання та виховання, оцінювання» (ОЦ «Школа успіху», 20.02.22).

37. «Використання карток особистісного росту в освітній діяльності" (ОЦ "Школа успіху», 12.04.22).

38. ü«Формування в учнів готовності до Національного мультипредметного тесту (ч. 1 "Українська мова") та розвиток уміння писати мотиваційний лист» (21.04.22; у співавторстві з Н. Немировською).

39. «Використання цікавих онлайн-ігор, тестів у процесі підготовки учнів до НМТ» (ОЦ "Школа успіху», 05.05.22).

40. «Формування літературних компетентностей учнів НУШ (5 клас, І семестр)» (20.05.22; у співавторстві з Н. Немировською);

41. «Формування літературних компетентностей учнів НУШ (5 клас, ІІ семестр)» (Ч. І) (03.06.22; у співавторстві з Н. Немировською);

42. «Формувальне оцінювання на уроках української літератури (НУШ, 5 клас)» (17.06.22);

43. «Формування літературних компетентностей учнів НУШ (5 клас, ІІ семестр)» (Ч. ІІ) (24.06.22; у співавторстві з Н. Немировською);

44. «Нові підходи до викладання лексикології та фразеології на уроках української мови в 5 класі НУШ» (05.08.22);

45. «Нові підходи до викладання синтаксису простого речення та РМ на уроках української мови в 5 класі НУШ» (18.08.22);

46. «Щоденник спостереження, учнівське портфоліо, свідоцтво досягнень, характеристика, ведення журналу в 5 класі НУШ: як задовольнити потреби всіх учасників освітнього процесу» (02.10.22);

47. «Мотиваційні «гачки» на уроках української мови та літератури» (11.11.22);

48. «Код позитиву від ОЦ «Школа успіху» (28.12.22).

49. «Навчання впродовж життя» («Як сформувати в дітей війни віру  у світле майбутнє, бажання й уміння вчитися») (ОЦ “Школа успіху”; 15 год; 28-29.01.23).

50. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів:  «Classtime», «Kahoot», «Quizizz», «Quizalize», «Quizlet»   (ОЦ “Школа успіху”;  22.02.23).

51. «Використання сервісів «Рeardeck», «Mentimeter», «Quizalize», «Вookcreator»,  «VistaCreate», «Flip Grid» в освітній діяльності»  (ОЦ “Школа успіху”;  29.02.23).

52. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Learnhip», «Weje», «Studystack», «Вuncee», «ToonyTool» (ОЦ “Школа успіху”;  05.02.23).

53. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Вeautiful», «Learningapps», «TED-Ed», «Mural», «Рolleverywhere» (ОЦ “Школа успіху”;  15.02.23).

54. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Miro», «Popplet», «Scrumblr», «Twinkl», «Аctionbound» (ОЦ “Школа успіху”;  19.02.23).

55. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Emaze», «Piktochart», «Сalameo», «StoryJumper», «SlidesMania» (ОЦ “Школа успіху”;  26.02.23).

56. «Створення орієнтовних завдань НМТ та різноманітні шляхи їх використання в освітньому процесі»  (ОЦ “Школа успіху”; 09.04.23).

Авторка та спікерка 12 вебінарів від ТОВ «Літера ЛТД»:

57. «Особливості створення я навчальних програм та календарного планування НУШ» (09.08.22);

58. «Як спонукати учнів до рефлексії: система цікавих психологічних вправ» (22.08.22);

59. «Особливості проведення уроку зарубіжної літератури в НУШ в умовах воєнного стану (онлайн – офлайн – змішане навчання)» (25.08.22, у співавторстві з Ю. Ковбасенко);

60. «Використання маршрутних листів на уроках української мови та літератури» (21.10.22);

61. «Особливості створення та використання щоденника спостереження та щоденника самооцінювання в НУШ» (27.10.22);

62. "Створення онлайн-ігор із допомогою сервісу «Genially» (03.11.22);

63. "Технологія створення та використання чек-листів з української мови та літератури (24.11.22);

64. Новорічна онлайн-вечірка для освітян України від команди видавництва «Літера ЛТД» (22.12.22);

65. "Створення онлайн-інтерактиву з допомогою Power Point" (ТОВ "Літера ЛТД"; 08.02.23; 5 год).

66. «Використання онлайн-сервісів на уроках узагальнення й систематизації вивченого» (ТОВ "Літера ЛТД"; 25.01.23; 5 год).

67.  «Методика створення, організації та проведення освітнього батлу» (ТОВ "Літера ЛТД"; 22.02.23; 5 год).

68.  "Психолого-педагогічна підготовка учнів та учениць до НМТ"  (ТОВ "Літера ЛТД"; 05.04.23; 5 год).

 Презентувала свій досвід на 17 всеукраїнських заходах як спікерка

69. TED-виступ на WEPIE-event для освітян «Інноваційні практики у світовому освітньому процесі: навчання без кордонів» («Якою має бути освіта в сучасних реаліях життя?», 25.06.22, 10 год).

70. Виступ на Всеукраїнських Грищенківських читаннях - 2022 (НДУ ім. М. Гоголя, 07.10.2022; 8 год).

71. Виступ на Всеукраїнській онлайн-конференції «Теоретичні та методологічні проблеми сучасної педагогіки та психології» (ПНЗ «Київський інститут післядипломної педагогічної освіти», 09-10.10.22).

72. Виступ на Всеукраїнській онлайн-конференції «Сучасні підходи до якісного освітнього процесу» (Atoms Hub, 11.02.22).

73. Виступ на Всеукраїнській онлайн-конференції «Створення комфортних умов для початку нового навчального року» (ГО «РУХ Освіта», 20-21.08.22).

74. Виступ на Всеукраїнській науковій онлайн-конференції «Вектори розвитку якісної освіти в Україні» (ГО «РУХ Освіта», 10.12.22).

75. Виступ на Всеукраїнській науковій онлайн-конференції «Актуальні проблеми та пріоритетні напрямки розвитку освіти в Україні» (ГО «РУХ Освіта», 29.10.22).

76. Виступ на IV Міжнародній науково-практичній конференції «Партнерська взаємодія в системі інститутів соціальної сфери» (НДУ ім. М. Гоголя, 10.11.2022; 6 год).

77. Виступ на Всеукраїнському науково-практичному онлайн-семінарі «Обдарованість: методи діагностики та специфіка моніторингу» (Інститут обдарованої дитини НАПН України, 30.05.22).

78. Виступ на методичному об’єднанні педпрацівників Відділу освіти Талалаївської сільської ради Ніжинського району «Особливості створення електронного посібника» (10.01.2022)

79. Виступ на Всеукраїнській онлайн-конференції від ІППО "Сучасні підходи до викладання в НУШ" (11.02.23).

80. Виступ на Всеукраїнській наукової онлайн-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної освіти» (ГО «Рух Освіта»; 22.01.23).

81. Виступ на Всеукраїнській онлайн-конференції "Створення безпечного й комфортного середовища в умовах Нової української школи" (ATOMS HUB, 18.03.23).

82. Виступ на засіданні Круглого столу «STEАM-ОСВІТА: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ» (Інститут обдарованої дитини НАПН України; 24.03.23).

83. Проведення вебінару «Написання мотиваційного листа: лайфхаки» (ТОВ "Академія інноваційного розвитку освіти", 21.03.23 (3 год).

84. Проведення вебінару «Застосування діяльнісного підходу в процесі викладання української мови та літератури" (ТОВ "Академія інноваційного розвитку освіти», 28.03.23 (3 год).

85. Проведення вебінару «Використання психологічних вправ у роботі з учнями та ученицями» (ТОВ "Академія інноваційного розвитку освіти», 11.04.23 (3 год).

86. Проведення вебінару «Як створити навчальний посібник в онлайн-просторі: лайфхаки» (ТОВ "Академія інноваційного розвитку освіти», 18.04.23 (3 год).

У 2020-2023 рр. залучено 8 спікерок до проведення 29 вебінарів від ОЦ “Школа успіху”

   У 2020-2023 рр. залучено 8 спікерок до проведення 29 вебінарів від ОЦ “Школа успіху”:

1.«Практичний кейс: розвиток креативного мислення на уроках словесності» (24.04.2020, Н. Немировська).
2.«Неймовірні ідеї для підвищення мотивації учнів до навчання шляхом використання різних способів візуалізації» (14.05.2020, Н. Немировська).
3. «Як в епоху змін потрібно формувати емоційний інтелект?» (11.06.2020, Н. Немировська).
4.«Просто про складне: онлайн-сервіси, які допоможуть створити презентації та інтерактивні робочі листи, вікторини» (04.09.2020, Н. Немировська).
5.«Упровадження методів критичного мислення на уроках словесності: Хто? ЩО? ЧОМУ?» (28.02.2021, Н. Немировська).
6.«Підготовка до ЗНО: галерея яскравих історій успіху для написання власного висловлення» (11.04.2021, Н. Немировська).
7.«Використання онлайн-технiк у роботi сучасного вчителя, або Цікаво про нецiкаве» (18.04.2021, Р. Максимова).
8."Як ефективно налаштувати зворотний зв’язок з учнями на уроках словесності?" (30.04.2021, Н. Немировська).
9. «Секрети інтерактивної підготовки до ЗНО з української мови та літератури» (14.05.2021, Т. Руденко).
10.«Відеоуроки: інструментарій для створення, ідеї застосування» (23.05.2021, А. Харитонова).
11.«Ефективна реалізація інтерактивних технологій у сучасному освітньому процесі» (24.09.2021, Т. Руденко).
12.«Сучасні технології в освіті: використанні інтерактивної дошки та робочих аркушів в освітньому процесі» (17.09.2021, Н. Немировська).
13.«Як навчити учнів самостійно готуватися до ЗНО з української мови та літератури: методичні рекомендації» (14.11.2021, Т. Бутурлим, Н.Немировська, Л. Король, А. Харитонова).
14.«Гейміфікація: освітня панацея чи "забавки"?» (26.01.22; Л. Король);
15.«Як створювати та використовувати уроки у відеоформаті» (30.01.22; А. Харитонова);
16.«Критичне мислення - наскрізне вміння НУШ» (15.04.22; Н. Немировська);
17.«Нові підходи до викладання фонетики, орфоепії, орфографії на уроках української мови в 5 класі НУШ» (12.08.22; Н. Немировська);
18.«Нові підходи до викладання синтаксису складного речення та пунктуації на уроках української мови в 5 класі НУШ» (23.08.22; Н. Немировська);
19.«Wizer, Live Worksheets, Formative як ефективні інструменти формувального та підсумкового навчання на уроках» (24.09.22; Н. Немировська);
20.«Про окремі етичні та психологічні аспекти ділового спілкування» (16.10.22; Т. Руденко);
21.«Soft skills: що? як? навіщо?» (30.10.22; Л. Король);
22.«Інтерактивні вправи для розвитку критичного мислення» (04.11.22; Н. Немировська);
23.«Сучасний (-а) учитель / учителька НУШ: перезавантаження чи перевантаження» (19.11.22; Л. Коваленко).
24.«Траєкторія особистісного та професійного розвитку сучасного вчителя» (Л. Коваленко, 18.02.23).
25.«Мультимедійні книги як засіб підвищення творчої діяльності учнів» (Н. Немировська, 25.02.23).
26.«Онлайн-інструментарій для дистанційного та змішаного навчання» (Л. Король, 26.03.23).
27.«Створення орієнтовних завдань НМТ та різноманітні шляхи їх використання в освітньому процесі» (І. Кисіль, 09.04.23).
28. "Мовні помилки навколо нас: як розпізнати та виправити їх" (Т. Коробоненко, 23.04.23).
29.«Секрети blended learning:як вчити і вчитися із задоволенням онлайн» (Р. Максимова, 29.04.23).

05.04.23

Проведено вебінар № 49 від ТОВ "Літера ЛТД" "Психолого-педагогічна підготовка учнів та учениць до НМТ" (спікерка - Тетяна Бутурлим)























Проведено вебінар № 49 від ТОВ "Літера ЛТД" "Психолого-педагогічна підготовка учнів та учениць до НМТ" (спікерка - Тетяна Бутурлим).

Дякую всім за активність та позитивні відгуки!!!
Тримаймо освітній фронт!!!

Переглянути вебінар можна на ютуб-каналі видавництва "Літера":



 

03.04.23

ОЦ "Школа успіху" запрошує освітян та освітянок долучитися до онлайн-курсу "Підготовка до сертифікації педагогічних працівників"




ОЦ "Школа успіху" запрошує освітян та освітянок долучитися до онлайн-курсу "Підготовка до сертифікації педагогічних працівників" (тренерка - Тетяна Бутурлим).
Частина І (03.04.23-16.04.23).
Частина ІІ (08.05.23-20.05.23).
Частина ІІІ (12.06.23-24.06.23).
Частина ІV (03.07.23-15.07.23).