Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
18.10.18
17.10.18
15.10.18
Результати онлайн-опитування "Чому я активно працюю на уроках української мови та літератури?"
Діаграма
https://docs.google.com/forms/d/1__8B26A_-s6U4bzgq5sdiGOwQr9E-JMtwWUCzCW41Ow/edit#responses
Таблиця
https://docs.google.com/spreadsheets/d/10ephd1YnMJS1n0iV6PMZW2oPntlT1YRneUwG6-3zYe0/edit#gid=1673041328
https://docs.google.com/forms/d/1__8B26A_-s6U4bzgq5sdiGOwQr9E-JMtwWUCzCW41Ow/edit#responses
Таблиця
https://docs.google.com/spreadsheets/d/10ephd1YnMJS1n0iV6PMZW2oPntlT1YRneUwG6-3zYe0/edit#gid=1673041328
13.10.2018 18:22:50 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
13.10.2018 18:23:07 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
13.10.2018 18:23:12 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
13.10.2018 18:23:15 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
13.10.2018 18:24:11 |
4) якщо я не буду працювати, мені буде соромно за це;
| ||
13.10.2018 18:25:01 | 3) тому що так потрібно; | ||
13.10.2018 18:27:24 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
13.10.2018 18:35:52 |
8) дуже хочу вчити щось нове.
| ||
13.10.2018 19:03:28 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
13.10.2018 19:06:37 | 3) тому що так потрібно; | ||
13.10.2018 19:21:52 | 3) тому що так потрібно; | ||
13.10.2018 19:25:24 |
5) мені подобається на заняттях;
| ||
13.10.2018 19:25:32 |
5) мені подобається на заняттях;
| ||
13.10.2018 19:25:59 |
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
| ||
13.10.2018 19:26:52 |
8) дуже хочу вчити щось нове.
| ||
13.10.2018 19:29:49 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
13.10.2018 19:57:02 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
13.10.2018 20:56:38 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
13.10.2018 21:53:05 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
13.10.2018 23:02:46 |
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
| ||
13.10.2018 23:03:17 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
13.10.2018 23:03:43 |
1) щоб учителька не кричала на мене;
| ||
13.10.2018 23:15:31 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
14.10.2018 13:29:38 |
5) мені подобається на заняттях;
| ||
14.10.2018 13:30:17 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
14.10.2018 13:30:32 |
5) мені подобається на заняттях;
| ||
14.10.2018 13:30:55 |
8) дуже хочу вчити щось нове.
| ||
14.10.2018 13:31:02 |
5) мені подобається на заняттях;
| ||
14.10.2018 13:31:16 |
5) мені подобається на заняттях;
| ||
14.10.2018 13:31:25 |
5) мені подобається на заняттях;
| ||
14.10.2018 13:31:32 |
5) мені подобається на заняттях;
| ||
14.10.2018 13:31:39 |
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
| ||
14.10.2018 13:31:48 |
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
| ||
14.10.2018 13:32:05 |
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
| ||
14.10.2018 13:32:17 |
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
| ||
14.10.2018 13:52:46 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
15.10.2018 10:54:43 |
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
| ||
15.10.2018 12:07:04 |
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
| ||
15.10.2018 15:07:24 |
2) хочу, щоб учителька вважала мене гарним учнем / гарною ученицею;
| ||
15.10.2018 15:22:22 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
15.10.2018 15:22:36 |
8) дуже хочу вчити щось нове.
| ||
15.10.2018 15:22:41 |
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
| ||
15.10.2018 16:59:51 |
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
| ||
15.10.2018 17:58:25 |
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
|
Покликання на мережеву карту та документ Google
Google Maps (Ніжин) https://bit.ly/2P2zXKe
Документ Google "План онлайн-уроку" https://drive.google.com/file/d/12mfijGbzljpSVoOn7DcJyT_qDVhe9WcF/view?usp=sharing
Документ Google "План онлайн-уроку" https://drive.google.com/file/d/12mfijGbzljpSVoOn7DcJyT_qDVhe9WcF/view?usp=sharing
Покликання на сайти
- Розвиток творчої дитини (інформаційно-комунікаційні технології) http://tvorchistd.blogspot.com/
- Траєкторія вибору професії http://proforientator.info/
- Освітні ресурси Інтернету https://sites.google.com/site/osvitnires/
Положення про Всеукраїнський конкурс учнівських есе «Права людини крізь призму сучасності»
Усеукраїнський
конкурс учнівських есе «Права людини і сучасні виклики України» проводиться з метою
поширення інформації про права людини, активізації
інтересу щодо актуальних питань в сфері прав людини в учнівської молоді,
виявлення та стимулювання творчо обдарованої молодих людей, зацікавлених у
правозахисній діяльності; сприяння їх профорієнтації, стимулювання до прояву
активної життєвої позиції, формування в українському суспільстві поваги до загальнолюдських
цінностей.
Організатор – Освітній Дім прав людини в Чернігові (Усеукраїнська
освітня програма «Розуміємо права людини»).
Конкурс проводиться в жовтні - грудні 2018 року.
Початок
прийому робіт – 10 жовтня 2018 року,
закінчення прийому – 10 листопада 2018
року, визначення та оголошення переможців – до 30 грудня 2018 року.
Етапи конкурсу
- Перевірка робіт на відповідність зазначеним в Положенні вимогам;
- Визначення найкращих есе, які допускаються до фіналу Конкурсу;
- Визначення переможців Конкурсу (І, ІІ та ІІІ місця).
Учасники
конкурсу – учні 9 - 11 класів закладів загальної середньої освіти і студентів та
студенток коледжів.
Вимоги до есе:
Ø Есе повинно мати наступні частини: назву; ПІП
автора(-ки); назву закладу освіти та клас автора(-ки) есе; текст есе; реєстраційну
анкету.
Ø Есе мають бути виконані у текстовому редакторі Word:
·
через 1,5 інтервали
·
шрифт Times New Roman
·
14 кегль
·
поля: зверху – 1,5, знизу – 2, зліва – 2,5, справа – 1,5
·
нумерація сторінок – знизу, по центру
·
колір шрифту – чорний
·
не допускається використання рамок та інших кольорових прикрас
Ø Розмір есе - не більше 2 сторінок формату А4.
Ø Автор(-ка)
подає інформацію про себе у вигляді реєстраційної анкети: прізвище,
ім'я, по батькові (повністю), місце навчання, повна адреса закладу, контактні
телефони, адреса електронної пошти, інформація про консультанта(-ку)
автора(-ки) роботи. Реєстраційна анкета розміщується після тексту есе.
Ø Назва есе, інформація про авторів(-ок) та
заклад освіти, реєстраційна анкета не враховуються до зазначеного обсягу
роботи.
Критерії оцінювання робіт
·
Відповідність змісту есе меті та умовам Конкурсу
·
Відповідність концепції прав людини
·
Наявність власної аргументованої точки зору;
·
Формулювання висновків, особиста оцінка автора;
·
Особливості композиції роботи;
·
Креативність та оригінальність стилю.
Нагородження
ü До участі в Конкурсі допускаються роботи, що набрали 6 та
більше балів.
ü Усі учасники та учасниці, роботи яких були допущені до
конкурсу, отримають Диплом учасника(-ці) (в електронній або друкованій формі).
ü Конкурсанти та конкурсантки, роботи яких пройшли
відбірковий етап і стали лауреатами конкурсу нагороджуються Дипломами лауреатів(-ок)
Конкурсу (в електронній або друкованій формі).
ü Учасники та учасниці, роботи яких посіли призові місця,
нагороджуються Дипломами І, ІІ та ІІІ ступеню, а також цінними подарунками.
ü Роботи Лауреатів(-ок) та Переможців(-ниць) Конкурсу
можуть бути розміщені на сайті Всеукраїнської освітньої програми «Розуміємо
права людини» та інших партнерських зацікавлених організацій.
ü Учасники або учасниці Конкурсу можуть отримувати інші
винагороди від організаторів та партнерів Конкурсу, а також інших організацій або громадян(-ок).
ü Нагородження переможців(-ниць) відбувається публічно, за
участі представників(-ць) співорганізаторів Конкурсу та ЗМІ.
ü Особи, що виступали консультантами(-ками) робіт
лауреатів(-ок) та переможниць(-ців) Конкурсу отримають Подяку від Організаторів
Конкурсу (в електронній або друкованій формі).
Підписатися на:
Дописи (Atom)