Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
21.05.18
До Дня добра (23 травня) учні підготували відеоролики про свої добрі вчинки
Відео Биндю Т., Клименко Д.
Відео Куник Т.
20.05.18
19.05.18
Звітую про результати опитування щодо особливостей підготовки до ЗНО
17 травня 2018 р. я провела
опитування старшокласників
(кількість респондентів - 43). Мета - проаналізувати динаміку рівня знань та вмінь ліцеїстів з української мови та літератури, визначити "плюси" й "мінуси" моєї педагогічної діяльності.
Для учнів у підготовці до іспиту найважливішим є вивчення правил (8 – 15% ), розуміння
матеріалу (7 – 13%), запам’ятовування (6 – 12%), практичні завдання (6 – 12%),
систематизація вивченого (5 – 10%), виконання тестів (4 – 8%), теоретичні
знання (4 – 8%), прочитання творів (4 – 8%), уміння писати власне висловлення
(2 – 4%), а також внутрішня мотивація (1 – 2%), концентрація уваги (1 – 2%),
уміння вчитися (1 - 2%), уміння
застосовувати знання на практиці (1 – 2%), працелюбність (1 – 2%), гарні
конспекти (1 – 2%).
Учні протягом
навчання в ліцеї підвищили рівень знань та вмінь на 1 б. (укр. мова: 17 – 40%;
укр. літ.: 13 – 30%), 2 б. (укр. мова: 9
– 21%; укр. літ.: 5 – 12%), 3 б. (укр. мова: 2 – 5%; укр. літ.: 8 – 19%), 4 б.
(укр. мова: 2 – 5%; укр. літ.: 1 – 2%), 7 б. (укр. мова: 0 – 0%; укр. літ.: 1 –
2%), підтримали попередній високий чи достатній рівень (укр. мова: 10 - 23%; укр. літ.: 14 – 33%), знизили на 1-2 б. (укр.
мова: 3 – 7%; укр. літ.: 1 – 2%).
Підвищити рівень знань та вмінь допомогли професіоналізм
та інтерактивна методика вчителя (14 – 20%), тести (10 – 14%), книги (6 – 9%), тренувальні
вправи (4 – 6%), конспекти (3 – 4%), читання текстів (3 – 4%), відеоуроки (3 –
4%), самопідготовка (3 – 4%), презентації вчителя (2 – 3%), правопис (2 – 3%), віра в учнів ( 2 – 3%), плідна праця (2 – 3%),
репетитор (1 – 1%), контроль (1 - 1%), уроки (1 - 1%), спецкурси (1 - 1%),
читання критики до творів (1 - 1%), позитивні афірмації (1 - 1%), старанність
(1 -1%), повторення вивченого (1 - 1%), виконання всіх завдань (1 - 1%),
створення лепбуків (1 – 1%), робота над собою (1 – 1%), бажання навчатися (1 – 1%),
інтерактивні вправи, ігри (1 – 1%), 3 учнів не змогли відповісти.
Мою роботу щодо підготовки до ЗНО
старшокласники оцінили на високий (12 б. – 11 (25%), 11 б. – 4 (9%), 10 б. –
9 (20%), «усе задовольняє» (3 – 7%), «застосовує новаторський підхід до
навчання» (2 – 5%), «постійно все повторюємо – і це корисно» (2 – 5%), «дала
багато знань та вмінь, які знадобляться в майбутньому» (1 – 2%), «оцінюю
високо, навчила робити багато чого нового
й корисного» (1 – 2%), «відмінно» (1 – 2%), «оцінюю високо, креативна»
(1 – 2%), «креативно підходить у процесі підготовки до заняття» (1 – 2%), «учитель
викладається наповну, намагається покращити наші знання» (1 – 2%), «використовує
асоціативний метод, творчі завдання» (1 – 2%), «намагається донести до нас
інформацію цікавими способами» (1 – 2%), «ефективно готує до ЗНО» (1 – 2%)) та достатній рівень (9 б. – 2 (5%), 8 б. – 1 (2%) , 7
б. – 1 (2%)).
18.05.18
17.05.18
Підписатися на:
Дописи (Atom)