02.03.18

Завдання з української літератури для учнів ІІ ін. філ. на період карантину

1. Скласти опорний конспект "Українська література ІІ половини ХХ – початку ХХІ ст. Поети-шістдесятники". 
2. Скласти опорні схеми за життєписом Д. Павличка,  І. Драча,  М. Вінграновського.
3. Створити презентацію про сучасного письменника та прочитаний художній твір ХХІ ст., надіслати на електронну пошту.
4. Виконати створені вами тести за творчістю О. Довженка:

Завдання з української мови для учнів ІІ укр. філ. на період карантину

1. Повторити орфографію (правопис складних слів), лексикологію, фразеологію, морфеміку, словотвір (використовуйте довідник Д. Зайця https://drive.google.com/file/d/1_FCNgXzOkk9mA6mQycG82Ycr2CYgXpLN/view).
2. Виконати онайн-тести:
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/razom,-cherez-defis-chu...-2
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/razom,-cherez-defis-chu-okremo
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/uzhuvannya-myakogo-znaka
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/uzhuvannya-apostrofa
https://ukr-mova.in.ua/exercises/frazeologizmy/czikavi-frazeologizmi
3. Розкрити дужки:
 (Авіа)(моторо)будування, (віце)адмірал, (хліб)сіль, (дощо)мір, (людино)день, (людино)доза, (життє)пис, (перекоти)поле, (п’яти)річка, (стоп)кран, (трудо)день, (лісо)сплав, (радіо)комітет, (купівля)про­даж, (лікар)еколог, (блок)система, (прем’єр)міністр, (кіловат)година, (міні)футбол, (чар)зілля, (мати)(й)мачуха, (тепло)(й)(гідро)електро­станція, (сто)річчя, електро/поїзд, світло/водо/лікування, двох/сот/ліття, авто/фур­гон, магазин/салон, льон/кучерявець, зоре/носець, кіно/репортаж, мікро/економіка, мово/знавство, лексико/графія, макро/світ, Кам’я­нець/Подільський, максі/спідниця, всюди/хід, Будь/де, хтозна/як, в/голос, до/гори, сяк/так, по/українському, по/латині, по/перше, куди/небудь, хтозна/коли, казна/коли, аби/то, так/то, куди/небудь, по/нашому, таким/чином, тим/часом, по/суті, на/жаль, раз/у/раз, день/у/день, на/зустріч, на/силу, с/краю, ми­мо/хіть, що/найкраще, аби/куди, ані/трохи, поки/що, що/ночі, яко/мо­га, як/найдовше, без/жалю, на/совість, на/гора, уві/сні, як/слід, на/двоє, у/трьох, у/середині, по/господарськи, ледве/ледве, пліч/о/пліч, як/не/як, кінець/кінцем, де/коли, поза/вчора, при/вселюдно, чим/раз, без/ліку, вряди/гори, в/основному, в/цілому.
4. Виконати морфемний і словотворчий аналіз слів:
Скляр, солдатський, працювати, синь, лють, наказ, прадід, доісторичний, підкреслити, прикордон­ник, безтурботний, землемір, самооборона, синьо-біло-червоний, чорнобривий, життєдайний, пивоварня, Держбанк, профтехшкола, майбутнє, будівничий, дев'ятсот, нижчепідписаний, супутник, казати, пднести, уночі.
5. Пояснити значення фразеологізмів:
агнець Божий, аж з медом та з маком, аж молоко кисне, акації падають, антимонії розводити, бабця надвоє ворожила, баглаї напали, бити у хвіст і в гриву, втерти маку, думки колесом заходили, лебедя рубати, облизати макогона, хоч трава не рости, як за гріш маку.

Завдання з української мови для учнів І укр. філ. на період карантину

1. Виконати онайн-тести з теми "Морфеміка. Словотвір".
https://ukrtesti.com/budova-slova-slovotvir-test-7.html
http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/4.1-test.html
http://promovu.in.ua/derivation/
http://osvitavukrajini.ucoz.ua/blog/budova_slova_slovotvir/2012-11-03-22
3. Скласти таблицю "Частини мови" (використовуйте довідник Д. Зайця https://drive.google.com/file/d/1_FCNgXzOkk9mA6mQycG82Ycr2CYgXpLN/view)
4. Створити хмари слів до тем: "Правопис складних іменників", "Правопис складних прикметників", "Правопис складних числівників", "Правопис складних займенників", "Правопис дієприкметників та дієприслівників", "Правопис складних прислівників".

"Україна в огні" О. Довженка: сприйняття учнів



Д. Заєць. Українська мова. Довідник для підготовки до ЗНО

Юрій Яновський “Дитинство”: аналіз твору, цитатна характеристика персонажів, скорочений переказ