02.03.18

Завдання з української мови для учнів ІІ укр. філ. на період карантину

1. Повторити орфографію (правопис складних слів), лексикологію, фразеологію, морфеміку, словотвір (використовуйте довідник Д. Зайця https://drive.google.com/file/d/1_FCNgXzOkk9mA6mQycG82Ycr2CYgXpLN/view).
2. Виконати онайн-тести:
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/razom,-cherez-defis-chu...-2
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/razom,-cherez-defis-chu-okremo
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/uzhuvannya-myakogo-znaka
https://ukr-mova.in.ua/exercises/orfografiya/uzhuvannya-apostrofa
https://ukr-mova.in.ua/exercises/frazeologizmy/czikavi-frazeologizmi
3. Розкрити дужки:
 (Авіа)(моторо)будування, (віце)адмірал, (хліб)сіль, (дощо)мір, (людино)день, (людино)доза, (життє)пис, (перекоти)поле, (п’яти)річка, (стоп)кран, (трудо)день, (лісо)сплав, (радіо)комітет, (купівля)про­даж, (лікар)еколог, (блок)система, (прем’єр)міністр, (кіловат)година, (міні)футбол, (чар)зілля, (мати)(й)мачуха, (тепло)(й)(гідро)електро­станція, (сто)річчя, електро/поїзд, світло/водо/лікування, двох/сот/ліття, авто/фур­гон, магазин/салон, льон/кучерявець, зоре/носець, кіно/репортаж, мікро/економіка, мово/знавство, лексико/графія, макро/світ, Кам’я­нець/Подільський, максі/спідниця, всюди/хід, Будь/де, хтозна/як, в/голос, до/гори, сяк/так, по/українському, по/латині, по/перше, куди/небудь, хтозна/коли, казна/коли, аби/то, так/то, куди/небудь, по/нашому, таким/чином, тим/часом, по/суті, на/жаль, раз/у/раз, день/у/день, на/зустріч, на/силу, с/краю, ми­мо/хіть, що/найкраще, аби/куди, ані/трохи, поки/що, що/ночі, яко/мо­га, як/найдовше, без/жалю, на/совість, на/гора, уві/сні, як/слід, на/двоє, у/трьох, у/середині, по/господарськи, ледве/ледве, пліч/о/пліч, як/не/як, кінець/кінцем, де/коли, поза/вчора, при/вселюдно, чим/раз, без/ліку, вряди/гори, в/основному, в/цілому.
4. Виконати морфемний і словотворчий аналіз слів:
Скляр, солдатський, працювати, синь, лють, наказ, прадід, доісторичний, підкреслити, прикордон­ник, безтурботний, землемір, самооборона, синьо-біло-червоний, чорнобривий, життєдайний, пивоварня, Держбанк, профтехшкола, майбутнє, будівничий, дев'ятсот, нижчепідписаний, супутник, казати, пднести, уночі.
5. Пояснити значення фразеологізмів:
агнець Божий, аж з медом та з маком, аж молоко кисне, акації падають, антимонії розводити, бабця надвоє ворожила, баглаї напали, бити у хвіст і в гриву, втерти маку, думки колесом заходили, лебедя рубати, облизати макогона, хоч трава не рости, як за гріш маку.

Завдання з української мови для учнів І укр. філ. на період карантину

1. Виконати онайн-тести з теми "Морфеміка. Словотвір".
https://ukrtesti.com/budova-slova-slovotvir-test-7.html
http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/4.1-test.html
http://promovu.in.ua/derivation/
http://osvitavukrajini.ucoz.ua/blog/budova_slova_slovotvir/2012-11-03-22
3. Скласти таблицю "Частини мови" (використовуйте довідник Д. Зайця https://drive.google.com/file/d/1_FCNgXzOkk9mA6mQycG82Ycr2CYgXpLN/view)
4. Створити хмари слів до тем: "Правопис складних іменників", "Правопис складних прикметників", "Правопис складних числівників", "Правопис складних займенників", "Правопис дієприкметників та дієприслівників", "Правопис складних прислівників".

"Україна в огні" О. Довженка: сприйняття учнів



Д. Заєць. Українська мова. Довідник для підготовки до ЗНО

Юрій Яновський “Дитинство”: аналіз твору, цитатна характеристика персонажів, скорочений переказ