07.02.18

Карта найкращих дитячих книг Європи

В Україні найкращою та найважливішою книгою названо «Тореадори з Васюківки» Всеволода Нестайка. У Великій Британії - «Гаррі Поттер і філософський камінь», у Франції — «Маленький принц», у Бельгії — «Пригоди Тінтіна».

06.02.18

Гендерний педагогічний альманах / за ред. О. Марущенка, О. Андрусик, Т. Дрожжиної. – Харків: Планета — Принт, 2017. — 68 с.

Результати написання контрольних робіт з української мови та літератури членів МАН (обласний етап)

Гендерно чутливі ілюстрації професій

Гендерний інформаційно-аналітичний центр “Крона” розробив ілюстрації професій без сексизму для використання у школах. Гендерно чутлива наочність – це інформаційно-ілюстративні матеріали, що використовуються у навчально-виховному процесі, але при цьому не містять стереотипних та дискримінаційних змістовних компонентів (текстів, зображень тощо)”, – пояснюють розробники ілюстрацій.
Розроблено в рамках експериментальної роботи регіонального рівня «Науково-методичні засади впровадження гендерних підходів у систему роботи навчальних закладів» і проекту «Дитячий садок і школа: гендерний апгрейд». За фінансової підтримки Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні. Ідея: Ольга Андрусик, Олег Марущенко, Тетяна Дрожжина, Олена Малахова. Дизайн: Ірина Стасюк. 









Європейці розглядають мову як необхідну складову національної ідентичності

Безкоштовна онлайн-платформа з підготовки до складання зовнішнього незалежного оцінювання BeSmart

04.02.18

Домашнє завдання на період карантину для учнів ІІ курсу, класу ін. філ.

1. Скласти короткий конспект "Українська література 1940−1950 рр." (у зошиті).
2. Скласти опорну схему за біографією О. Довженка (у зошиті).
3. Прочитати кіноповість «Зачарована Десна» та "Україна в огні".
4. Підготувати гру "Упізнай персонажа" (за кіноповістю "Зачарована Десна") (12 завдань) (електронний варіант надіслати на електронну пошту).
5. Написати на аркуші в лінійку фанфік (за кіноповістю "Зачарована Десна").
6. Створити онлайн-тест за кіноповістю "Україна в огні" (6 завдань) (посилання на тест надіслати на електронну пошту).
7. Прочитати один із творів сучасних українських письменників (короткий сюжет описати в зошиті).

Домашнє завдання на період карантину для учнів ІІ курсу, фіз.-мат. класу

1. Підготувати есе у формі відео "Як можна використати знання з історії, української та зарубіжної літератури, художньої культури в процесі вивчення рідної мови?"
2. Виконати онлайн-тести:
3. Переглянути відеоуроки з теми "Складне речення з різними видами зв'язку": 
4. Визначити різновиди речень, побудувати схеми:
1. Вишневі садки, ружі понад плотом, криниці, біленькі хатки – все це Україна, неповторна і чарівна, все це входило і входить у той дух, який творить націю.
2. Хочу говорити про пісню, тому що без неї не можна уявити народного життя: вона обіймає всі сторони людської поведінки і діяльності, всю глибоку, багатогранну палітру душевних переживань.
3. На груші, що ніби ще цвіла, жовтіли кругленькі пахучі гнилички й осипалися додолу, а деревцята на розсаднику підросли, уквітчалися густим листям.
4. Коли на городі з’являвся перший пуп’янок огірка чи зацвітав повернутий до сонця соняшник, мати брала мене, малого, за руку і вела подивитися на це диво, і тоді в блакитнавих очах її назбирувалось стільки радості, наче вона була скарбничим усієї землі.
5. Ця чудова купальська ніч творила в лісі справжні дива: чулися голоси якихось незнаних птахів, на галявині, що світилася феєричним сяйвом, завели свій танок лісові дівчата-мавки.
6. Там, де калинно шепочуться з вітром роки, там, де світанок спадає на ожеледь ночі, в білому вальсі кружляють дві юні руки, в білому вальсі палають закохані очі.
7. Українське слово не просто заявило про своє воскресіння: воно довело на повен голос, що не підвладне ні русифікації, ні онімечуванню, ні мадяризації, що воно – велике слово великого народу.
8. Жовтогаряча осінь стоїть над Осокорами, розкинувши високо над землею блакитні небеса; по садах загуляли золоті падолисти, та ще срібне павутиння літає в повітрі, снує свою дивну пряжу над перелазами.
9. Під осінніми високими зорями затихають оселі, і тепер стає чутнішою мова роси, напівроздягнених дерев і вчорнілих задуманих соняшників, що вже не тягнуться ні до сонця, ні до зірок.
10. Мати перша у світі навчила мене любити роси, легенький ранковий туман, п’янкий любисток, м’яту, маковий цвіт, осінній гороб і калину, вона першою показала, як плаче од радості дерево, коли надходить весна, і як у розквітлому соняшнику ночує оп’янілий джміль.
11. Скільки оком сягнеш, розпростерся хвилястий, зелений океан, збрижений велетенськими химерними хвилями, що йшли одна за одною: то ліс підіймався на кряжі гір, опускався і знову підіймався... 
12. Ранок – це рожева птаха, що прилiтає iз-за Княжої гори, за рожевою птахою прилiтає бiлою птахою день, на змiну бiлiй птасi прилiтає сiрою птахою вечiр, а вже нiч прилiтає з Княжої гори птицею чорною.
13. І марили айстри в розкішнім півсні про трави шовкові, про сонячні дні, – і в мріях ввижалась їм казка ясна, де квіти не в’януть, де вічна весна… 
14. Тарас Шевченко народився на українській землі, під українським небом, проте він належить до тих людей-світочів, що стають дорогими для всього людства і що в пошані всього людства знаходять безсмертя.
15. Ясноока поетова муза з дитинною мудрістю прагне зазирнути в глибини й праглибини сутнього, все довколишнє її щиро дивує, бо ж стільки життя таїть у собі речей значних, загадкових, бо ж взагалі в житті нічого нема неістотного.