Найкраще ліцеїсти виконали завдання, пов'язані з синонімами, однорідними членами речення, уживанням ненагогошених И, форм наказового способу дієслів, відмінюванням числівників, діалогом, визначенням теми та ідеї тексту; окресленням кульмінації комедії Івана Карпенка-Карого "Мартин Боруля", логічністю й послідовністю викладенням думок у власному висловленні.
Найгірше учні виконали завдання, пов'язані з наголошуванням слів, редагуванням речень, уживанням апострофа, утворенням ступенів порівняння прикметників, лінгвістичним аналізом тексту; УНТ, повістю "Кайдашева сім'я" Івана Нечуя-Левицького (проблематика), драмою-феєрією Лесі Українки "Лісова пісня" (цитати), висловлюванням критиків про художній твір, постмодернізмом, написанням власного висловлення (допущення лексичних, граматичних, стилістичних помилок).