Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
10.11.17
Увага! Важливо! Аналіз результатів ЗНО з укр. мови та літ. 2017 р.
Найкраще ліцеїсти виконали завдання, пов'язані з синонімами, однорідними членами речення, уживанням ненагогошених И, форм наказового способу дієслів, відмінюванням числівників, діалогом, визначенням теми та ідеї тексту; окресленням кульмінації комедії Івана Карпенка-Карого "Мартин Боруля", логічністю й послідовністю викладенням думок у власному висловленні.
Найгірше учні виконали завдання, пов'язані з наголошуванням слів, редагуванням речень, уживанням апострофа, утворенням ступенів порівняння прикметників, лінгвістичним аналізом тексту; УНТ, повістю "Кайдашева сім'я" Івана Нечуя-Левицького (проблематика), драмою-феєрією Лесі Українки "Лісова пісня" (цитати), висловлюванням критиків про художній твір, постмодернізмом, написанням власного висловлення (допущення лексичних, граматичних, стилістичних помилок).
08.11.17
Підписатися на:
Дописи (Atom)