21.06.17

Освіта в Естонії

Ейнар Вяря, проектний менеджер державної установи INNOVE (Естонія)
"Загальноосвітня школа в Естонії: тридцятирічний шлях від радянської системи до сучасного європейського утворення"







20.06.17

Результати ЗНО з історії

Найбільш успішно склали ЗНО з історії України (2017 р.) такі ліцеїсти: Волошина Дарина, Мироненко Надія, Умаєва Луіза; Кательницька Анна, Мисливець Владислава.

Вітаю ліцеїстів з успішним складанням ЗНО з укр. мови та літ.!!!

Результати ЗНО з української мови та літератури (2017 р.):
високий рівень - 40 ліцеїстів (46,51%);
достатній - 33 ліцеїсти  (38,37%);
середній - 13 ліцеїстів  (15,12%);
низький - 0 ліцеїстів (0%).
На 12 балів українську мову написало 8 учнів: Мироненко Надія, Нечипоренко Віолетта, Пабат Наталія, Умаєва Луіза, Сорокіна Оксана, Харченко Вікторія, Клименко Ірина, Цилюрик Дмитро.

"Перевернутий клас"

Недоліки традиційного уроку

Освіта в Естонії

Керівник генерального освітнього департаменту Естонії Ірене Кюосаар під час І Міжнародного освітнього Інтернет-марафону, у виступі "Компетентні й мотивовані викладачі та директори шкіл" зазначила, що вчителі мають 35 год. тижневого навантаження, не зобов'язані проходити чергову атестацію, курси підвищення кваліфікації,  працюють на контрактній основі, отримають запобітну платню згідно домовленості з директором, а не на основі наукового ступеня, звання; поурочні конспекти не є обов'язковими, ніким не контролюються; директора школи обирають на конкурсній основі; школи здійснюють самооцінку; Міністерство освіти втручається в діяльність школи лише тоді, коли там виникають  проблеми.





Сьогодні розпочався І Міжнародний освітній Інтернет-марафон

19.06.17

Рейтингування шкіл за результатами ЗНО

«Я абсолютна противниця рейтингування шкіл за результатами ЗНО, адже це оцінювання створене для перевірки знань учня, але не відображає прогрес школяра у навчальному закладі. У багатьох цивілізованих країнах для визначення рейтингу шкіл використовується специфічний показник «додана освітня вартість» – він враховує початковий рівень учнів, що навчаються в школах, їхній соціальний стан та прогрес, якого вдалося досягнути учню в школі», – пояснила Лілія Гриневич.
http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/06/17/v-ukrayini-nema-dostatnix-instrumentiv-dlya-ob%E2%80%99ektivnogo-rejtinguvannya-shkil,-i-zno-ne-mozhe-buti-absolyutnim-pokaznikom-yakosti-navchannya,-%E2%80%93-ministr/

Результати ЗНО з укр. мови та літ. 2017 р.

18 червня - День батька