Презентація наукової та навчально-методичної роботи вчителя
Основні розділи
- Головна сторінка
- Про мене
- Мої досягнення
- Керівництво кафедрою вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
- Робота з обдарованими старшокласниками
- Корисна інформація для старшокласників
- Гурткова робота
- Підготовка до ЗНО
- Підготовка до олімпіади
- Для членів МАН
- Науково-методична скарбничка
- Теоретичний матеріал з української мови
- Навчальна практика
- Відеоскарбничка
- Фотогалерея
- Психологічна сторінка
- Поетична сторінка
- Турбота про здоров'я
- Моя країна - Україна
- Моє хобі
- Відгуки учнів
фото
21.06.17
20.06.17
Результати ЗНО з історії
Найбільш успішно склали ЗНО з історії України (2017 р.) такі ліцеїсти: Волошина Дарина, Мироненко Надія, Умаєва Луіза; Кательницька Анна, Мисливець Владислава.
Вітаю ліцеїстів з успішним складанням ЗНО з укр. мови та літ.!!!
Результати ЗНО з української мови та літератури (2017 р.):
високий рівень - 40 ліцеїстів (46,51%);
достатній - 33 ліцеїсти (38,37%);
середній - 13 ліцеїстів (15,12%);
низький - 0 ліцеїстів (0%).
високий рівень - 40 ліцеїстів (46,51%);
достатній - 33 ліцеїсти (38,37%);
середній - 13 ліцеїстів (15,12%);
низький - 0 ліцеїстів (0%).
На 12 балів українську мову написало 8 учнів: Мироненко Надія, Нечипоренко Віолетта, Пабат Наталія, Умаєва Луіза, Сорокіна Оксана, Харченко Вікторія, Клименко Ірина, Цилюрик Дмитро.
Освіта в Естонії
Керівник генерального освітнього департаменту Естонії Ірене Кюосаар під час І Міжнародного освітнього Інтернет-марафону, у виступі "Компетентні й мотивовані викладачі та директори шкіл" зазначила, що вчителі мають 35 год. тижневого навантаження, не зобов'язані проходити чергову атестацію, курси підвищення кваліфікації, працюють на контрактній основі, отримають запобітну платню згідно домовленості з директором, а не на основі наукового ступеня, звання; поурочні конспекти не є обов'язковими, ніким не контролюються; директора школи обирають на конкурсній основі; школи здійснюють самооцінку; Міністерство освіти втручається в діяльність школи лише тоді, коли там виникають проблеми.
19.06.17
Рейтингування шкіл за результатами ЗНО
«Я абсолютна противниця рейтингування шкіл за результатами ЗНО, адже це оцінювання створене для перевірки знань учня, але не відображає прогрес школяра у навчальному закладі. У багатьох цивілізованих країнах для визначення рейтингу шкіл використовується специфічний показник «додана освітня вартість» – він враховує початковий рівень учнів, що навчаються в школах, їхній соціальний стан та прогрес, якого вдалося досягнути учню в школі», – пояснила Лілія Гриневич.
http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/06/17/v-ukrayini-nema-dostatnix-instrumentiv-dlya-ob%E2%80%99ektivnogo-rejtinguvannya-shkil,-i-zno-ne-mozhe-buti-absolyutnim-pokaznikom-yakosti-navchannya,-%E2%80%93-ministr/
http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2017/06/17/v-ukrayini-nema-dostatnix-instrumentiv-dlya-ob%E2%80%99ektivnogo-rejtinguvannya-shkil,-i-zno-ne-mozhe-buti-absolyutnim-pokaznikom-yakosti-navchannya,-%E2%80%93-ministr/
Підписатися на:
Дописи (Atom)