28.10.16

Конкурс учнівських есе «Яким я бачу своє найближче майбутнє»


Конкурс проводиться з метою виявлення творчо обдарованої, нестандартно мислячої, ініціативної учнівської молоді; формування потреби в самовдосконаленні, профорієнтаційного самовизначення підлітків; розвитку активної життєвої позиції; підвищення інтересу до вивчення української та англійської/німецької мови, української літератури та історії, фізики й математики.
Організатор конкурсу – Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обласної ради.
Конкурс проводиться на базі Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради з 1 листопада  2016 р. по 1 лютого 2017 р.
До участі в конкурсі запрошуються учні 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв. Необхідно до 1 лютого 2017 р. надіслати анкету та конкурсну роботу.
Анкета учасників конкурсу має містити такі складові:
·        прізвище та ім’я автора есе;
·        назва навчального закладу, адреса;
·        клас автора есе;
·        електронна пошта (особиста чи навчального закладу);
·        телефон.
Вимоги до есе:
Есе може бути текстуальним або у формі відеоролика.
Вимоги до створення есе у формі письмового друкованого тексту:
·        має бути виконане в текстовому редакторі Microsoft Word (тип шрифту – Times New Roman, розмір шрифту – 14, інтервал – 1,5 інтервали, поля: зверху – 2, знизу – 2, зліва – 2, справа – 2);
·        розмір есе не повинен бути більше 2 аркушів формату А4;
·        самостійність, креативність, оригінальність, аргументованість, логічність викладу думок.
Вимоги до створення есе у формі відеоролика:
·        відповідність змісту відеосюжету темі есе;
·        самостійність, креативність, оригінальність, аргументованість, логічність викладу думок;
·        тривалість – 5-7 хвилин;
·        технічна якість роботи.
Усі права на роботу залишаються за автором. Надсилаючи есе та персональні дані на конкурс, учасники, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року № 2297-УІ, надають згоду на збір та обробку особистих персональних даних у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи бази персональних даних. Подання роботи на конкурс автоматично означає дозвіл розміщувати її в друкованих та електронних ЗМІ, включати до збірників. Подаючи роботу на конкурс, учасник гарантує дотримання законодавства України про інтелектуальну власність.
Роботи надсилати поштою (16600 м. Ніжин, вул. Богуна, 1, Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обласної ради) або на e-mail (liceyobl-nizhyn@ukr.net). Контактні телефони: (04631) 2-35-42; 0966626279.
Результати конкурсу будуть оголошені 15 лютого 2017 р. на сайті ліцею –http://www.nopl.org.ua.  
Автори трьох найкращих робіт протягом березня матимуть можливість відчути себе майбутніми ліцеїстами, відвідавши навчальні заняття в Ніжинському обласному педагогічному ліцеї Чернігівської обласної ради (за вибором переможця).



25.10.16

Цікаві цитати про українську мову та літературу

https://drive.google.com/file/d/0B_0PzmvDEzquRjl5TUVOeG9fNGc/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_0PzmvDEzquRWcyZ3l4NmZQUlk/view?usp=sharing

Міні-тренінги з учителями суспільно-гуманітарних дисциплін

Шановні колеги! Пропоную переглянути особливості роботи членів кафедри вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін у 2015-2016 н.р.

Гендер: як хобі переросло в кількарічну наукову роботу

Шановні колеги! Пропоную Вам переглянути мій творчий доробок "Підвищення компетентності вчителів щодо    здійснення ґендерного  виховання старшокласників (науково-практичні семінари, психолого-педагогічні тренінги, майстер-класи)".

24.10.16

ІІІ Всеукраїнський освітній форум «Успішний 11-класник» від компанії «ZNOUA».

29 жовтня 2016 р. у Києві (вул. Госпітальна 12, Конгрес-хол "PRESIDENT HOTEL») відбудеться ІІІ Всеукраїнський освітній форум «Успішний 11-класник» від компанії «ZNOUA». Старшокласники матимуть змогу поспілкуватися з представниками 15 топ-університетів України, роботодавцями провідних компаній, відвідати майстер-класи від експертів щодо підготовки до ЗНО, представників приймальної комісії, експертів у сфері HR, експерта з теорії поколінь.  http://osvita.ua/school/52539/

Генератор завдань «Прописи»

Проект "Розвиток дитини" пропонує батькам та вчителям початкової школи нову можливість для навчання дітей письму – Генератор завдань «Прописи». Цей сервіс допоможе зробити індивідуальні завдання-прописи з метою якісного оволодіння навичками каліграфічного написання літер української абетки. Використовуючи генератор, можна самостійно створити добірку вправ, що передбачає тренування в написанні окремих, у тому числі проблемних для дитини, літер, буквосполучень чи слів. Батьки можуть вводити вихідні параметри самостійно чи за участю дитини або навіть надати їй самій можливість власноруч створити для себе завдання, що неодмінно буде мотивувати її та заохочувати на продовження занять з письма. Кожне сформоване письмове завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. http://osvita.ua/school/52564/
Створення прописів http://childdevelop.com.ua/generator/letters/propisi.html

Крок до професійного самовизначення

На осінніх канікулах, із 31 жовтня по 5 листопада 2016 року, учні 8-11 класів мають змогу взяти участь у  програмі шестиденного профорієнтаційного табору «PROF CAMP». Тут можна дізнатися про різні професії та зробити крок до усвідомленого вибору власного професійного майбутнього. Основні форми роботи – презентації професій, профорієнтаційне тестування, ділові ігри, екскурсії на підприємства, тренінги з особистісного розвитку та психологічний тренінг із підготовки до складання зовнішнього незалежного оцінювання. Після завершення проекту школярі отримають сертифікати учасників та приємні подарунки. Вартість перебування в таборі – 200 гривень.http://osvita.ua/school/52583/

Стажування членів МАН у провідній європейській лабораторії «XLAB» (Німеччина)

Українські школярі – вихованці Національного центру «Мала академія наук України», пройшли стажування в провідній європейській лабораторії «XLAB», розташованій у Геттінгені (Федеративна Республіка Німеччина). Потрапити до Німеччини мали змогу призери ІІІ етапу конкурсу-захисту у відділенні «Хімія та біологія», які вільно володіють англійською мовою. Лабораторія пропонує кілька практичних експериментів і курсів, що доповнюють шкільну програму з біології, хімії, фізики, інформатики та наук про Землю. Цьогоріч це були молекулярна біологія і нейрофізіологія; на кожен напрям відводилося по три дні. На заняттях із молекулярної біології школярі вчилися виділяти з біологічних зразків ДНК, очищали її і «розмножували» за допомогою полімеразної ланцюгової реакції. На заняттях із нейрофізіології учасники опановували мікроелектродну техніку для реєстрації електричної напруги на мембранах клітин і нервових імпульсів, за допомогою яких нервові клітини спілкуються між собою в головному мозку, а також дізналися, як працюють зорові клітини у сарани. Відвідали учасники й німецький центр дослідження приматів, на базі якого науковці вивчають деякі людські захворювання, залучаючи приматів як модельні організми. 

Розвиток українського за кордоном

Міністерство освіти і науки України розвиватиме українську мову не лише в середині держави, а й за кордоном. Про це зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич 22 жовтня 2016 року, під час свого виступу на форумі, присвяченому розвитку суспільного життя новітніх українських мігрантів в Європі. Ще 28 серпня 2016 року в Києві було підписано Меморандум про співпрацю між Кабінетом Міністрів України та Світовим конгресом українців. Цей документ сприятиме відкриттю та функціонуванню навчальних закладів за кордоном, у яких здійснюється навчання українською мовою або вивчається українська мова й українознавчі предмети, забезпечення здобуття закордонними українцями освіти в Україні. Лілія Гриневич зазначила: «Школа, і саме українська школа за кордоном, має продовжувати плекати українську ідентичність, зміцнювати підвалини майбутнього процвітання”.