15.10.18

Результати онлайн-опитування "Чому я активно працюю на уроках української мови та літератури?"

Діаграма
https://docs.google.com/forms/d/1__8B26A_-s6U4bzgq5sdiGOwQr9E-JMtwWUCzCW41Ow/edit#responses
Таблиця
https://docs.google.com/spreadsheets/d/10ephd1YnMJS1n0iV6PMZW2oPntlT1YRneUwG6-3zYe0/edit#gid=1673041328

13.10.2018 18:22:50
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
13.10.2018 18:23:07
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
13.10.2018 18:23:12
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
13.10.2018 18:23:15
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
13.10.2018 18:24:11
4) якщо я не буду працювати, мені буде соромно за це;
13.10.2018 18:25:013) тому що так потрібно;
13.10.2018 18:27:24
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
13.10.2018 18:35:52
8) дуже хочу вчити щось нове.
13.10.2018 19:03:28
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
13.10.2018 19:06:373) тому що так потрібно;
13.10.2018 19:21:523) тому що так потрібно;
13.10.2018 19:25:24
5) мені подобається на заняттях;
13.10.2018 19:25:32
5) мені подобається на заняттях;
13.10.2018 19:25:59
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
13.10.2018 19:26:52
8) дуже хочу вчити щось нове.
13.10.2018 19:29:49
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
13.10.2018 19:57:02
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
13.10.2018 20:56:38
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
13.10.2018 21:53:05
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
13.10.2018 23:02:46
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
13.10.2018 23:03:17
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
13.10.2018 23:03:43
1) щоб учителька не кричала на мене;
13.10.2018 23:15:31
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
14.10.2018 13:29:38
5) мені подобається на заняттях;
14.10.2018 13:30:17
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
14.10.2018 13:30:32
5) мені подобається на заняттях;
14.10.2018 13:30:55
8) дуже хочу вчити щось нове.
14.10.2018 13:31:02
5) мені подобається на заняттях;
14.10.2018 13:31:16
5) мені подобається на заняттях;
14.10.2018 13:31:25
5) мені подобається на заняттях;
14.10.2018 13:31:32
5) мені подобається на заняттях;
14.10.2018 13:31:39
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
14.10.2018 13:31:48
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
14.10.2018 13:32:05
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
14.10.2018 13:32:17
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
14.10.2018 13:52:46
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
15.10.2018 10:54:43
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
15.10.2018 12:07:04
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
15.10.2018 15:07:24
2) хочу, щоб учителька вважала мене гарним учнем / гарною ученицею;
15.10.2018 15:22:22
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
15.10.2018 15:22:36
8) дуже хочу вчити щось нове.
15.10.2018 15:22:41
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;
15.10.2018 16:59:51
6) навчатися важливо, у першу чергу це потрібно мені;
15.10.2018 17:58:25
7) я отримую задоволення від роботи на уроці;

Покликання на мережеву карту та документ Google

Google Maps (Ніжин) https://bit.ly/2P2zXKe
Документ Google "План онлайн-уроку" https://drive.google.com/file/d/12mfijGbzljpSVoOn7DcJyT_qDVhe9WcF/view?usp=sharing

Покликання на сайти



Спільна робота в онлайн-таблиці

Положення про Всеукраїнський конкурс учнівських есе «Права людини крізь призму сучасності»

Усеукраїнський конкурс учнівських есе «Права людини і сучасні виклики України» проводиться з метою поширення інформації про права людини, активізації інтересу щодо актуальних питань в сфері прав людини в учнівської молоді, виявлення та стимулювання творчо обдарованої молодих людей, зацікавлених у правозахисній діяльності; сприяння їх профорієнтації, стимулювання до прояву активної життєвої позиції, формування в українському суспільстві поваги до загальнолюдських цінностей.
Організатор – Освітній Дім прав людини в Чернігові (Усеукраїнська освітня програма «Розуміємо права людини»).
 Конкурс проводиться в жовтні - грудні 2018 року.
Початок прийому робіт – 10 жовтня 2018 року, закінчення прийому – 10 листопада 2018 року, визначення та оголошення переможців – до 30 грудня 2018 року.
Етапи конкурсу
  1. Перевірка робіт на відповідність зазначеним в Положенні вимогам;
  2. Визначення найкращих есе, які допускаються до фіналу Конкурсу;
  3. Визначення переможців Конкурсу (І, ІІ та ІІІ місця).
Учасники конкурсу учні 9 - 11 класів закладів загальної середньої освіти і студентів та студенток коледжів.
Вимоги до есе:
Ø  Есе повинно мати наступні частини: назву; ПІП автора(-ки); назву закладу освіти та клас автора(-ки) есе; текст есе; реєстраційну анкету.
Ø  Есе  мають  бути  виконані у текстовому редакторі Word:
·                    через 1,5 інтервали
·                    шрифт  Times New Roman
·                    14 кегль 
·                    поля: зверху – 1,5, знизу – 2, зліва – 2,5, справа – 1,5
·                    нумерація сторінок – знизу, по центру
·                    колір шрифту – чорний
·                    не допускається використання рамок та інших кольорових прикрас
Ø  Розмір есе -  не більше 2 сторінок формату А4.
Ø  Автор(-ка)  подає інформацію про себе у вигляді реєстраційної анкети: прізвище, ім'я, по батькові (повністю), місце навчання, повна адреса закладу, контактні телефони, адреса електронної пошти, інформація про консультанта(-ку) автора(-ки) роботи. Реєстраційна анкета розміщується після тексту есе.
Ø  Назва есе, інформація про авторів(-ок) та заклад освіти, реєстраційна анкета не враховуються до зазначеного обсягу роботи.
Критерії оцінювання робіт
·           Відповідність змісту есе меті та умовам Конкурсу
·           Відповідність концепції прав людини
·           Наявність власної аргументованої точки зору;
·           Формулювання висновків, особиста оцінка автора;
·           Особливості композиції роботи;
·           Креативність та оригінальність стилю.
Нагородження
ü  До участі в Конкурсі допускаються роботи, що набрали 6 та більше балів.
ü  Усі учасники та учасниці, роботи яких були допущені до конкурсу, отримають Диплом учасника(-ці) (в електронній або друкованій формі).
ü  Конкурсанти та конкурсантки, роботи яких пройшли відбірковий етап і стали лауреатами конкурсу нагороджуються Дипломами лауреатів(-ок) Конкурсу (в електронній або друкованій формі).
ü  Учасники та учасниці, роботи яких посіли призові місця, нагороджуються Дипломами І, ІІ та ІІІ ступеню, а також  цінними подарунками.
ü  Роботи Лауреатів(-ок) та Переможців(-ниць) Конкурсу можуть бути розміщені на сайті Всеукраїнської освітньої програми «Розуміємо права людини» та інших партнерських зацікавлених організацій.
ü  Учасники або учасниці Конкурсу можуть отримувати інші винагороди від організаторів та партнерів Конкурсу, а також  інших організацій або громадян(-ок).
ü  Нагородження переможців(-ниць) відбувається публічно, за участі представників(-ць) співорганізаторів Конкурсу та ЗМІ.
ü  Особи, що виступали консультантами(-ками) робіт лауреатів(-ок) та переможниць(-ців)  Конкурсу отримають Подяку від Організаторів Конкурсу (в електронній або друкованій формі).